Hehe was te verwachten.quote:
Heb je dan werkelijk geen principes ?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Neuh, maarja ik bedoel niemand kent haar van hier.
Jawel hoor, ben heel net opgevoed. Mijn ouders zijn verder niet echt technisch, laten alle boekhouden en klantenbestanden gewoon door het administratiekantoor doen. Op technisch gebied heb ik dus niet echt "normen en waarden" meegekregen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je dan werkelijk geen principes ?
Ja haha en als je niet oppast word je foto ook nog eens door een gladiool gebruikt op één of ander forum haha zal toch niet zou van de gekke zijn!quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:45 schreef Susteren het volgende:
Hehe eigenlijk is tinypic pannegaar, je kun daar gewoon random uploads bekijken waar ook naakt bij zit. Lekker dan als meid zijnde om naakt door iedereen bekeken te kunnen worden.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:46 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik zeg altijd geile tieten tegen de vrouwen op chaturbate, werkt altijd, aangezien ze altijd terug lachen.
15, knulquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij had al seks toen je 2 was? Nice!
Wat heb jij mooie borstenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Te vaak gebruikt op mij bedoel ik daar dus mee. Ik neem het niet eens meer serieus als het gezegd wordt, dan denk ik kom maar met wat anders
Alles is mooi aan jou bbyquote:
En wat is een mooi gezicht dan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:23 schreef Susteren het volgende:
Nee vind een mooi gezicht echt een big plus, de rest is secundair.
Le_Professeur is zo aardig geweest de foto te reposten, maar dat meisje vind ik echt een mooi gezicht hebben.quote:
Wel dikke wenkbrauwenquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:59 schreef Susteren het volgende:
[..]
Le_Professeur is zo aardig geweest de foto te reposten, maar dat meisje vind ik echt een mooi gezicht hebben.
Vind het net niet te dik, zo'n hele dunne staan juist vaak asosiaal.quote:
Hier kan je je voeten in vegenquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:00 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vind het net niet te dik, zo'n hele dunne staan juist vaak asosiaal.
ok. Je hebt mooie billenquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:17 schreef Fascination het volgende:
Ik geloof dat compliment ook niet meer sinds ik weet dat bruinogigen zich in het afvoerputje bevinden qua oog-esthetiek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |