Ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:09 schreef mjan het volgende:
[..]
Ah, de mais-etende bende blijft, leuk! Toffe namen ook. Merk je verder iets aan Kleine Koe of is hij (tot nu toe) alleen wat kleiner en lichter dan de rest? Ik heb altijd wel een zwak voor beestjes-waar-iets-mee-is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:17 schreef mjan het volgende:
En als ik dan zeg dat ik zojuist een bestelling van fretten.nl binnen heb gekregen, mag dat wel?
[ afbeelding ]Is dat een hint dat ik vanavond niet mag gamen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Oplossing was heel simpel bij ons;quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:20 schreef Cici het volgende:
..
Dure huisdiertjes hoor, vooral door dat geknaag
En wat doe je daar mee?quote:Op zondag 17 augustus 2014 08:30 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Oplossing was heel simpel bij ons;
[ afbeelding ]
Spullen gaan jaren mee!
Kaken afknippenquote:Op zondag 17 augustus 2014 09:53 schreef Cici het volgende:
[..]
En wat doe je daar mee?
Toch niet tandjes eruit trekken he
Deed ik ook best vaak naast het gewone rattenvoer (gaf ik dan wel wat minder van)quote:
Ik (en mijn ouders als ze er aan dachten) hielden het gewoon apart voordat er kruiden of wat dan ook opgingenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:56 schreef Cici het volgende:
Ik geef ze alleen wat gekookte macaroni wat ik nog niet gemengd had met saus...
En rijst.
Voor de rest kook ik best wel gekruid.
Of oud brood nog verder uit laten drogen en dan gevenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:23 schreef Muck het volgende:
Dat doe ik ook vaak voor ze. Of een stukje vis of vlees, een gekookt eitje (ook leuk speelgoed) of afsnijsels van groente
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |