Mwah.quote:
In het begin is het bloedirritant, maar na een tijdje weet je precies wat hij gaat posten en hoe.quote:
I know, maar hij moet gewoon WEGquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het begin is het bloedirritant, maar na een tijdje weet je precies wat hij gaat posten en hoe.
quote:
quote:
ga 'm afzuigenquote:
Haha, jaren geleden wilde je Socios zelfs een ban aansmerenquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het begin is het bloedirritant, maar na een tijdje weet je precies wat hij gaat posten en hoe.
Actieve en inactieve periodes wisselen elkaar af.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:45 schreef Oerbeer het volgende:
Ik wist niet eens dat hij nog actief was.
Jij laat iig je op's heel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Actieve en inactieve periodes wisselen elkaar af.
Ik weet nog wel dat er een periode is geweest dat je echt spoorloos was en dat een aantal users zich uiteindelijk zorgen maakte.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Actieve en inactieve periodes wisselen elkaar af.
Ja, toen was ik nog niet gewendquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, jaren geleden wilde je Socios zelfs een ban aansmeren
Goed dat je er nu mee om kan gaan!
Socios is anders al vanaf het begin nu bijna 8 jaar banvrij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, toen was ik nog niet gewend.
Maar niets aansmeren, gewoon verdiend toen.
omdat je hand boven je hoofd word gehoudenquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Socios is anders al vanaf het begin bijna 8 jaar banvrij.
En terecht!
Ik ben faliekant tégen de OV-Chipkaart en dus niet op alle vlakken fan van NS.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:51 schreef nightsleeper het volgende:
Ach, laat de NS ook eens een fan hebben. Hebben ze hard nodig in deze periode van klantjes pesten met dingen als de OV-chipkaart.
Je doet niets tegen de policy, dus idd, terechtquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Socios is anders al vanaf het begin bijna 8 jaar banvrij.
En terecht!
heb je nog mooie treinen gezien?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben faliekant tégen de OV-Chipkaart en dus niet op alle vlakken fan van NS.
Ik reis ook gewoon nog steeds louter met papieren treinkaartjes.
Deutsche Bahn daarentegen
Jij nog vrouwen in het bos achterna gezeten omdat je dol graag wil weten hoe ze d'r trui gebreid heeft?quote:
Niet? http://forum.fok.nl/user/history/158701quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
Zovaak komt Socios hier niet eens meerWat is dit voor 2007 topic.
2007? In 2010 was mijn FOK!doorbraak en het actiefste jaar van Socios.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
Zovaak komt Socios hier niet eens meerWat is dit voor 2007 topic.
ik pik gewoon chickies op met uitgaan, in de supermarkt, overalquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:57 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Jij nog vrouwen in het bos achterna gezeten omdat je dol graag wil weten hoe ze d'r trui gebreid heeft?
hoeveel stoornissen heb je eigenlijk?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:57 schreef Socios het volgende:
[..]
2007? In 2010 was mijn FOK!doorbraak en het actiefste jaar van Socios.
Waarom praat je over jezelf in derde persoonquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:57 schreef Socios het volgende:
[..]
2007? In 2010 was mijn FOK!doorbraak en het actiefste jaar van Socios.
Hij refereert aan het alter ego, dus de zin klopt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom praat je over jezelf in derde persoon
Pijnlijke waarheid.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij refereert aan het alter ego, dus de zin klopt.
Eentje, maar dat is een fobie en wel de claustrofobie.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:58 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
hoeveel stoornissen heb je eigenlijk?
Zij weten naderhand er ook van? waar leg je ze neer na gebruik?quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:57 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ik pik gewoon chickies op met uitgaan, in de supermarkt, overal
jewaids
Die van mij was december 2013 ofzo.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:00 schreef eend112 het volgende:
FOK! doorbraak. Dan heb je het gemaakt in het leven.
Hieronder -supergirl- pijpgrapjes die ze provoceert:quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:01 schreef -supergirl- het volgende:
Onterechte klacht, socios is een baas en ik wil hem ontmoeten
Been there, done that.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:01 schreef -supergirl- het volgende:
Waarmee? Ik wacht nog steeds op die van mij.quote:
Ja, maar dat komt voornamelijk omdat ik kneitertje lam ben gewordenquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe was het? Was het een belevenis die je nooit zult vergeten?
Dat was het moment dat ik een paar weken niet FOK!te, en achteraf merkte dat men zich afvroeg waar ik was. Dat was een fantastische dag.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:03 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarmee? Ik wacht nog steeds op die van mij.
Jezelf in zo'n positie zetten terwijl je socios ontmoetquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt voornamelijk omdat ik kneitertje lam ben geworden.
Jij zet je zelf liever in reverse cowgirl he bij een random irakeesquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jezelf in zo'n positie zetten terwijl je socios ontmoet
Het was sterker dan ikquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jezelf in zo'n positie zetten terwijl je socios ontmoet
Thanksquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:01 schreef -supergirl- het volgende:
Dat is géén, ik herhaal, géén foto van mij. Genoeg users die dat kunnen bevestigen a.d.h.v. foto's die vroeger in een FoBo hebben gestaan of die mij op diverse FOK!meets hebben ontmoet.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Yeah
Net zoals heel veel andere FOK!sters
Meteen maar even: mensen die dit niet geloven
nee, chloroformquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zij weten naderhand er ook van? waar leg je ze neer na gebruik?
Wanneer ga je er eindelijk eens iets mee doen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Yeah
Net zoals heel veel andere FOK!sters
Meteen maar even: mensen die dit niet geloven
ga je 'm pijpen in de trein?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:01 schreef -supergirl- het volgende:
pics or it didnt happenquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is géén, ik herhaal, géén foto van mij. Genoeg users die dat kunnen bevestigen a.d.h.v. foto's die vroeger in een FoBo hebben gestaan of die mij op diverse FOK!meets hebben ontmoet.
Sterker nog, yvonne is zelfs nog op onderzoek gegaan. Sowieso heeft zij mij ook goed geholpen in de "Somdakwestie".quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat er een periode is geweest dat je echt spoorloos was en dat een aantal users zich uiteindelijk zorgen maakte.
Serieus?quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:27 schreef Socios het volgende:
Sterker nog, yvonne is zelfs nog op onderzoek gegaan
alsof jullie dat voor mij zouden doenquote:
Niemand zou jou missenquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:33 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
alsof jullie dat voor mij zouden doen
Ik moet geen allochtonenquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij zet je zelf liever in reverse cowgirl he bij een random irakees
Vestje???quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:02 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Wanner kom je nou nog langs voor je vestje?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |