^^quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:33 schreef E.T. het volgende:
Stipstteep das een mooi asfaltpad door een mooie omgeving
Aha I see. Wat fijn dat je nu weer lekker gelopen hebt!quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:31 schreef E.T. het volgende:
[..]
Vorige week met oefeningen bij de fysio (waar ik heen ging omdat ik weer last had van bovenbeen-scheur en beginnende meisjesknie) schoot bij eenbenige-squats steeds bijna de aanhechting tussen bovenbeen en knie heftig in de kramp. Blijkbaar toch geforceerd om me niet te laten kennen rn afgelopen maandag na 30 seconden op m'n Garmin weer naar huis gewandeld. Voelde vandaag wel dat 3km nog de Max was...
Hopelijk laatste restjes er nu uit gelopen zodat ik vrijdag weer een duurloopje kan doen
Volgens die logica zou hij dus nooit meer iets kunnen doen wat niet op 12 uur rijden van huis is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:57 schreef Zwabberhark het volgende:
@Guard, zou de TdF niet alleen maar kunnen tegenvallen na de Eiger? Als ik een hele simpele afbeeldingen search (lekker Nederlands) doe met google als een soort van vergelijkend waren onderzoek, dan springt er eentje toch wel boven de ander uit qua mooie plaatjes.
Dat is helemaal waar, eigenlijk is ieder loopje uiteindelijk de moeite waard. Maar aangezien hij toch al twijfelde...quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Volgens die logica zou hij dus nooit meer iets kunnen doen wat niet op 12 uur rijden van huis is.
Ik heb ook wel prachtige loopjes gedaan, maar er zijn genoeg minder spectaculaire loopjes waar ik ook gewoon ontzettend van kan genieten.
Ik denk dat het vooral anders is, niet perse minder mooi. Ja je hebt hogere bergen bij de Eiger, maar in de Ardennen is het meer bos en riviertjes en dat soort dingen. Qua hoogtemeters heb je ongeveer net zoveel. 960 op 16km vs 1500 op 26km. Dus ik denk niet dat het tegen zal vallenquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:57 schreef Zwabberhark het volgende:
@Guard, zou de TdF niet alleen maar kunnen tegenvallen na de Eiger? Als ik een hele simpele afbeeldingen search (lekker Nederlands) doe met google als een soort van vergelijkend waren onderzoek, dan springt er eentje toch wel boven de ander uit qua mooie plaatjes.
Maar gelukkig is het in La Roche-en-Ardenne, niet in La Rochelle.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:16 schreef Guard het volgende:
er is niet meer aan kamers te krijgen in La Rochelle
In hoeverre is dit nog hardlopen te noemen? Ik besef tegelijkertijd dat ik dit aan iemand vraag die zelfs tijdens dit soort survivalactiviteiten nog sneller is dan ik op een vlakke 5 km, maar toch.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral anders is, niet perse minder mooi. Ja je hebt hogere bergen bij de Eiger, maar in de Ardennen is het meer bos en riviertjes en dat soort dingen. Qua hoogtemeters heb je ongeveer net zoveel. 960 op 16km vs 1500 op 26km. Dus ik denk niet dat het tegen zal vallen.
Dat bedoelde ik...quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:18 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het in La Roche-en-Ardenne, niet in La Rochelle.
Het heeft in mijn ogen ook meer weg van een obstacle run.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
In hoeverre is dit nog hardlopen te noemen? Ik besef tegelijkertijd dat ik dit aan iemand vraag die zelfs tijdens dit soort survivalactiviteiten nog sneller is dan ik op een vlakke 5 km, maar toch.
En wat is precies het mooiere aan hoogtemeters? Ik heb er geen oordeel over hoor, maar ik probeer het te begrijpen. Misschien moet het nog groeien bij mij, maar momenteel voelt het voor mij als een totaal andere sport.
Je ziet hier maar 2 minuten van een 4 tot 16 uur durende wedstrijd he (25 tot 100km). Dit zijn natuurlijk de spectaculairdere stukken. Er zijn nog zat stukken waar je gewoon lekker hard kan lopen. Mooie afdalingen, leuke bochtige singletrails er zit echt van alles in.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
In hoeverre is dit nog hardlopen te noemen? Ik besef tegelijkertijd dat ik dit aan iemand vraag die zelfs tijdens dit soort survivalactiviteiten nog sneller is dan ik op een vlakke 5 km, maar toch.
En wat is precies het mooiere aan hoogtemeters? Ik heb er geen oordeel over hoor, maar ik probeer het te begrijpen. Misschien moet het nog groeien bij mij, maar momenteel voelt het voor mij als een totaal andere sport.
het is eigenljk ook wel een andere (tak van) sport, maar in mijn optiek is het nog steeds hardlopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:20 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Mooie foto's. Ik krijg er helemaal zin van om over een paar weekjes op mijn vakantieadres te lopen. Alleen zal het niet zo'n ruig terrein zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ook in Zweden is gedacht aan de asfaltliefhebbers: de Klarälvsbanan bestaat uit 90 kilometer glad zwart autoloos asfalt:
[ afbeelding ]
Je komt er vooral rolskiërs tegen, enkele fietsers, af en toe een wandelaar en heel soms een hardloper. Hardlopers heb ik hier sowieso nauwelijks gezien en als je er een tegenkomt is het een Nederlander.
Ik vind onderstaande veel leuker lopen, maar als je je vermoeide enkels wat wil ontzien is die Klarälvsbanan helemaal zo gek nog niet.
[ afbeelding ]
En de Balijbrug dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik begrijp het wel een beetje. Sommige hobbelige stukjes door Meijendel zijn wel heel prettig, maar niet te vergelijken met de echte trails. Ik vind het bijvoorbeeld wel leuk dat ze bij de Posbankloop een apart klassement hebben voor "de muur". Dat is een reden om 'm ooit te willen lopen.
Ook een Van Brienenoord vind ik leuk (vooraf en achteraf, niet tijdens), maar dat is dan maar één obstakel tijdens een wedstrijd. Ik denk dat ik dat op dit moment het leukst vind: een enkele hindernis (we gaan het geen uitdaging noemen, want dat is een compleet uitgehold woord geworden in deze tijd) op een verder snel parkoers.
Of beter gezegd: tijdens trainingen vind ik variatie in allerlei opzichten fijn. Tijdens wedstrijden heb ik genoeg afleiding in de vorm van andere mensen en vaak een onbekende(re) omgeving en wil ik juist een weertype met weinig wind, weinig zon en een vlak parkoers. Toch wil ik ook dan geen ellenlange rechte stukken, ondanks dat die het snelst zijn, omdat ik dan geestelijk kapot ga.
Ja. Je schijnt bij trailrunnen je voeten beurtelings voor elkaar te moeten zetten. Teh h0rrorzzzquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:34 schreef Guard het volgende:
het is eigenljk ook wel een andere (tak van) sport,
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:58 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja. Je schijnt bij trailrunnen je voeten beurtelings voor elkaar te moeten zetten. Teh h0rrorzzz
heb je een strava profielkaartje?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dan praat je niet meer over hoogtemeters, maar hoogtelichtjaren.
Die balijbrug is zo hoog dat de gps-satelliet er tegenaan vliegt, dus die kan niet gelogd worden.quote:
Daar moeten we dan maar snel mee ophoudenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:03 schreef Quoi het volgende:
Is hier nu zomaar een volwassen discussie over 'to trail or not to trail' bezig? Ik zie zelfs nuances!![]()
Puik man!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Man ik ben echt blij dat ik weer semi-fatsoenlijk heb kunnen lopen. Morgen sportschool waar ook een fysio is, ff vragen of hij nog een idee voor een oefening heeft. En dan vrijdag weer
Met een een soort abseilsysteem zou je ooit eens van beneden naar boven kunnen gaan tegen de kingdom tower.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef Jero_nimo het volgende:
Waar kan ik die doen?
Ik onttrek mezelf wel van de prijzen...
Ik in ieder geval. Wil nog wel soort van revanchequote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Wie gaan er dit jaar allemaal meedoen aan de BGL? 14.8 opent de inschrijving en de mijne zal er bij zitten.
Heb je het nog over Silk?quote:
Als ik tegen die tijd in DH woon: ja. Zo niet: nee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Wie gaan er dit jaar allemaal meedoen aan de BGL? 14.8 opent de inschrijving en de mijne zal er bij zitten.
Ik ben in te huren als (pacend) gezelschapquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Liever iemand met een galblaasquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben in te huren als (pacend) gezelschap
Is die leuk?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Jammer van dat stadion om de kleedkamers heenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:21 schreef Quoi het volgende:
Bruggenloop![]()
Mooie stad, mooie loop
En verwarmde kleedkamers.
Ik nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef Zwabberhark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |