Alweerquote:
Leren doseren en beter luisteren naar je luisteraars is misschien iets waar jullie aan kunnen werken. Verder spat het enthousiasme er echt bij jullie vanaf.quote:
DÁT sowieso!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leren doseren en beter luisteren naar je luisteraars is misschien iets waar jullie aan kunnen werken. Verder spat het enthousiasme er echt bij jullie vanaf.
Mwah, ja, maar ik ben de Marlene Dietrich fan hierquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:44 schreef Paxcon het volgende:
Herman van Veen heeft een goede versie gemaakt van dit nummer
Ah, dit is een verzoekje?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, ja, maar ik ben de Marlene Dietrich fan hier
in het verleden had Gup alleen Sag mir who die Blumen Sind van Marlene. Die heb ik iets te vaak aangevraagt dus ik verzoek Marlene niet meerquote:
quote:
Ik heb niet eens naar de webcam gekeken.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMM?????
WTF? En dat zo kort na die inbraak?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Kutzooi, nu de tweede nacht dat ze hier 's nachts met een bootje varen en met zaklampen naar de huizen aan het schijnen zijn
Morgen de politie maar eens inschakelen hier
Ah, ik ken helemaal niks van haar hoor maar ik stuitte toevallig een keer op die versie van Herman van Veen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
in het verleden had Gup alleen Sag mir who die Blumen Sind van Marlene. Die heb ik iets te vaak aangevraagt dus ik verzoek Marlene niet meer
Maar er zijn wel wat Marlene nummertjes bijgezet in de tussen tijd
Haha, is wel leuk hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb niet eens naar de webcam gekeken.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMM?????
Mah, dan mag je ook wel gelijk bellen vind ikquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Kutzooi, nu de tweede nacht dat ze hier 's nachts met een bootje varen en met zaklampen naar de huizen aan het schijnen zijn
Goede manier om vooral niet op te vallen..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Verdikkeme!quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah, ik ken helemaal niks van haar hoor maar ik stuitte toevallig een keer op die versie van Herman van Veen.
zelfde als dat in Amsterdam de dealers letterlijk op een hoek staan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goede manier om vooral niet op te vallen..
Zelfde hier.. Komt er een auto om 23:00 aan, vrijwel elke woensdag... altijd lichten uit en dan midden op de weg stil gaan staan om coke te halen bij een dealer![]()
Ietsjes obvious wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |