Jij zei trouwens dat je weinig bier drinkt tegenwoordig en daardoor de glasbak leeg isquote:
Het concept statiegeld kent men hier niet. Dus...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij zei trouwens dat je weinig bier drinkt tegenwoordig en daardoor de glasbak leeg is
Maar op bierflesjes zit statiegeld en op wijnflessen niet
jij zuipt wijn dus die glasbak zit net zo vol.
Tot zover mijn analyse van jouw drankmisbruik
Ik heb ondertussen al een A4-tje vol gekregen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanjaardsgat, Wilhelminapier, Euromastpark, Noordereiland, Delfshaven, Katendrecht, Station Hofplein komt eraan.
Geen dank
Waarvoor?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen al een A4-tje vol gekregen.
Een paar Duitse jongeren willen in augustus een paar dagen naar Rotterdam komen. Ze wisten niets van de stad, behalve de standaard dingen (Euromast, Spido, Hotel New York, wat allemaal niet zo is gericht op 22-jarigen). Dus ik heb een lijstje gemaakt van dingen die ze misschien wel leuk vinden + een lijstje met eettentjes en cafés.quote:
DeLuna droogt dan uitquote:
1 alcoholvrije dag brengt nog geen geheelonthoudingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens heb ik vandaag een alcoholloze dag. Zo. Dus de TT klopt voor geen meter.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan bevochtigd Pino112 haar toch weer even.
Verdomme, dan ben ik weer werken en krijg die ellende dus weer meequote:
Met z'n puddingbuks.quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan bevochtigd Pino112 haar toch weer even.
Verstandig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme, dan ben ik weer werken en krijg die ellende dus weer mee
Ik denk dat ik maar een weekje bij boek
Het is een TOPnummer, want GBTTZ. En nee, die hebben zéker geen zak geld bij ome Wilbert naar binnengeschoven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:42 schreef alors het volgende:
Godsamme, doe toch eens normaal over dit matige nummerVrijdag alsnog MH btw.
Nee. Over het fantastische nieuws dat ik volgende week gewoon iedere dag Kensington op de radio kan horenquote:
Net als The Script. Die staan in een uitverkocht Paradiso (zij verkopen zelfs de Ziggo Dome uit, dus genoeg mensenmeisjes die daarheen willen) en 3fm heeft nog kaartjes. En ohja het is ook nog megahit, toeval mensen allemaal toeval.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is een TOPnummer, want GBTTZ. En nee, die hebben zéker geen zak geld bij ome Wilbert naar binnengeschoven.
Trololoquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee. Over het fantastische nieuws dat ik volgende week gewoon iedere dag Kensington op de radio kan horen
Nee het is douw het maar aan dinsdag.quote:
Giggity giggityquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee het is douw het maar aan dinsdag. *hips
Ik zat koffie te drinken bij m'n ouders en moest even een boertje laten. Toeval bestaat niet.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zat koffie te drinken bij m'n ouders en moest even een boertje laten. Toeval bestaat niet.
Toevallig ook dat ie vanaf zaterdag drie weken op vakantie is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:58 schreef alors het volgende:
Hij is echt wel kaal ja. Lijkt me ook een gevalletje haartransplantatie.
En Kensington komt elke dag!!!!111111!!quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:14 schreef Holenmens het volgende:
Sander Hoogendoorn doet volgende week GIEL?
Wat haat je op Sander?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:14 schreef Holenmens het volgende:
Sander Hoogendoorn doet volgende week GIEL
Kensington is prima, maar 3FM gaat te furquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En Kensington komt elke dag!!!!111111!!
Wattes?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
ChatGirl en Muis vinden dit een leuk liedje
Moeders kreeg anders wel een "fatsoenlijk" antwoordquote:Op woensdag 30 juli 2014 12:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tweet er anders even een vraag over xD
Oh, wat dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moeders kreeg anders wel een "fatsoenlijk" antwoord
Zou ik ook zeggen ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij is uitgeschoten met de tondeuse zei hij
"Zomercoupe"quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij is uitgeschoten met de tondeuse zei hij
quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:14 schreef Holenmens het volgende:
Sander Hoogendoorn doet volgende week GIEL
quote:
twitter:SannevdB twitterde op woensdag 30-07-2014 om 12:32:07Vandaag in plaats van holy moly wat zit er onder het folie, retteketet wat zit er onder de pet? :-) #3fm #effeekdom reageer retweet
Ah dan komen de nieuwe graszoden er in?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:31 schreef Holenmens het volgende:
Domien volgende week Effe Ekdom, de 2 weken erna Sander H.
WTF?!quote:
Rammertje hoor!quote:
Dat welquote:
Tevens: pindakaas + hagelslag altijd +1.quote:
En van boven?quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:37 schreef Holenmens het volgende:
Denk trouwens dat Gerard gewoon een haartransplantatie heeft gedaan![]()
Goh, gij sherlock.quote:Op woensdag 30 juli 2014 12:37 schreef Holenmens het volgende:
Denk trouwens dat Gerard gewoon een haartransplantatie heeft gedaan![]()
Ik hoop het, maar ik denk dat hij daar te lief voor is, hij heeft niet zoveel scoringsdrang als Ekdom.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:05 schreef Pandaplint het volgende:
Zal Rabbering Ekdom nu terugpakken bij Holymoly
Wauw die relatie is een euro waard.quote:
quote:
dus datquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Geef gewoon toe dat je bezig bent aan een haartransplantatie. Iedereen snapt het en niemand vindt het achterlijk.
Die gitaar/sitarquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:47 schreef Holenmens het volgende:
Gerard wisselt zijn petje voor zijn Dokter Pop petje buiten beeld van de camera![]()
Hij heeft 2 albums uit, dus dat zal wel meevallen. Hij kan er ook weinig aan doen dat ze het helemaal kapot draaien. Je kan ook zeiken om niks...quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo'n concert van Dotan zal wel lang duren he, als ie maar één nummer heeft.
Ik vind het stom!quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij heeft 2 albums uit, dus dat zal wel meevallen. Hij kan er ook weinig aan doen dat ze het helemaal kapot draaien. Je kan ook zeiken om niks...
Dat is meestal het geval bij Dr. Pop.quote:
Komt het niet van de fransen?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn achternaam Duits is.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:47 schreef Holenmens het volgende:
Gerard wisselt zijn petje voor zijn Dokter Pop petje buiten beeld van de camera![]()
Familie van Frans?quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn achternaam Duits is.
Maandag ook al volgens mij. Zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:05 schreef Holenmens het volgende:
Paul draait Krystl
Wel een leuke plaat trouwens
Ja gisteren ook alquote:Op woensdag 30 juli 2014 13:47 schreef Holenmens het volgende:
quote:
Ik zie je wel verschijnen over een aantal dagenquote:
Het is maar 2233km. Doe ik wel even dit weekend.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie je wel verschijnen over een aantal dagen
Succes. Ik wacht in spanningquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is maar 2233km. Doe ik wel even dit weekend.
Zet de wijn maar vast koud.quote:
"Ik was mijn rug aan het scheren en schoot uit."quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja gisteren ook alHet begint steeds sneuer te worden.
Al meer dan een jaar op de radioquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:05 schreef Holenmens het volgende:
Happy draaienDe muziekmensen hebben zeker naar Michiel gekeken op tv. http://www.rtlnieuws.nl/e(...)py-er-ook-genoeg-van
Ik vind het nu ook wel om aan te horen, heb periodes gehad dat ik het totaal niet meer kon hopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kan Happy nog best wel aanhoren anders.
quote:
Ik hoop echt dat iemand van de dj's hem nog even aanpakt. Hij heeft zelf ook 2 jaar lollig gedaan over de bril van Rabbering, en dan nu hier zo krampachtig over doenquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:05 schreef Holenmens het volgende:
[..]
"Ik was mijn rug aan het scheren en schoot uit."
Inderdaad. Wie de bal kaatst...quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat iemand van de dj's hem nog even aanpakt. Hij heeft zelf ook 2 jaar lollig gedaan over de bril van Rabbering, en dan nu hier zo krampachtig over doen
quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Handelen met voorkennis noemen ze dat
Het is al bijna vrijdagquote:
Jup, maandag weer werkenquote:
Ja! Helaas niet de live versie, die vind ik beter.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]GODVERDEGODVER WAS HEART OF LIFE OP DE ETHERS?
Mijn eigen schuld dat ik het heb gemist, had een andere zender opgezet om het Miss Montreal gefap te ontduiken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja! Helaas niet de live versie, die vind ik beter.
Toen de Coen en Sander Show nog 'het verhaaltje' voerdequote:Op woensdag 30 juli 2014 20:05 schreef Holenmens het volgende:
Ik vond dit weer op YouTube. Eerste uitzending, mooie tijden
Ik word elke ochtend wakker met Spinvis, want wekker van vriendin. Maar het is wel een oke liedje.quote:Op donderdag 31 juli 2014 11:35 schreef ChatGirl het volgende:
Spinvis, ik heb het nooit gesnapt. Dat gezemel op muziek.
quote:
Hansquote:Op donderdag 31 juli 2014 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://home.planet.nl/~janni052/Index.html
Meteen weer ff op de pagina van -Hans- kijken.
Onderschat Ome Henk niet.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sersjee gaat voor LB1, want AC/DC.
Eens.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:12 schreef Sersjee het volgende:
De keuze voor morgen is helemáál simpel... LB1 wint met minstens 30% verschil. Zo niet, dan is Nederland officieel naar de verdommenis.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:48 schreef alors het volgende:
Wow dat ik dit nog mag meemaken
Contagious
Isley Brothersquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:51 schreef alors het volgende:
[..]
Een track van Isley Brothers ft. R Kelly
en natuurlijk werd ik weer gestoord door werkquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:48 schreef alors het volgende:
Wow dat ik dit nog mag meemaken
Contagious
Volgens mij was dat nu juist de aanleiding voor dat Contagious nummerquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:56 schreef JaneDoe het volgende:
vandaag geen dokter pop trouwens, of heb ik dat ook al gemist?
gemist dusquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Volgens mij was dat nu juist de aanleiding voor dat Contagious nummer
al zie ik em wel steeds krabben op zn hoofdquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:00 schreef alors het volgende:
'Ik heb schurft op mijn harses'Nee je hebt haartransplantatie laten doen, Ekdom.
Je bent me net voorquote:
Bronson kwijlt nuquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Erachter kom dat je veel beter bent in de rol van een huisvrouw zijn dan dat je ooit zult worden als afgestudeerd wetenschapper.
Iemand trouwen? Ik neem genoegen met het aanrecht.
Ja hoiquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Erachter kom dat je veel beter bent in de rol van een huisvrouw zijn dan dat je ooit zult worden als afgestudeerd wetenschapper.
Iemand trouwen? Ik neem genoegen met het aanrecht.
Alleen als we vanavond ook samen Sharknado2 kijken.quote:
Oeh dat kan wel eens moeilijk gaan worden ,want geen Syfy of tv voor handen...quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen als we vanavond ook samen Sharknado2 kijken.
Dat is wel een dealbreakerquote:Op donderdag 31 juli 2014 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh dat kan wel eens moeilijk gaan worden ,want geen Syfy of tv voor handen...
quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen als we vanavond ook samen Sharknado2 kijken.
quote:
Je bent kannibaal?quote:Op donderdag 31 juli 2014 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga eens mensen verzamelen voor lunch, watn ik heb honger en het eten staat koud te worden.
Aandachtsspanne of spanningsboogquote:Op donderdag 31 juli 2014 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de aandachtsboog van een goudvis.
Aandachtsboog. Nieuw woord komt mss ooit in de Dikke van Dale.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Aandachtsspanne of spanningsboog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |