Jij zei trouwens dat je weinig bier drinkt tegenwoordig en daardoor de glasbak leeg isquote:
Het concept statiegeld kent men hier niet. Dus...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij zei trouwens dat je weinig bier drinkt tegenwoordig en daardoor de glasbak leeg is
Maar op bierflesjes zit statiegeld en op wijnflessen niet
jij zuipt wijn dus die glasbak zit net zo vol.
Tot zover mijn analyse van jouw drankmisbruik
Ik heb ondertussen al een A4-tje vol gekregen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanjaardsgat, Wilhelminapier, Euromastpark, Noordereiland, Delfshaven, Katendrecht, Station Hofplein komt eraan.
Geen dank
Waarvoor?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen al een A4-tje vol gekregen.
Een paar Duitse jongeren willen in augustus een paar dagen naar Rotterdam komen. Ze wisten niets van de stad, behalve de standaard dingen (Euromast, Spido, Hotel New York, wat allemaal niet zo is gericht op 22-jarigen). Dus ik heb een lijstje gemaakt van dingen die ze misschien wel leuk vinden + een lijstje met eettentjes en cafés.quote:
DeLuna droogt dan uitquote:
1 alcoholvrije dag brengt nog geen geheelonthoudingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens heb ik vandaag een alcoholloze dag. Zo. Dus de TT klopt voor geen meter.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan bevochtigd Pino112 haar toch weer even.
Verdomme, dan ben ik weer werken en krijg die ellende dus weer meequote:
Met z'n puddingbuks.quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan bevochtigd Pino112 haar toch weer even.
Verstandig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme, dan ben ik weer werken en krijg die ellende dus weer mee
Ik denk dat ik maar een weekje bij boek
Het is een TOPnummer, want GBTTZ. En nee, die hebben zéker geen zak geld bij ome Wilbert naar binnengeschoven.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:42 schreef alors het volgende:
Godsamme, doe toch eens normaal over dit matige nummerVrijdag alsnog MH btw.
Nee. Over het fantastische nieuws dat ik volgende week gewoon iedere dag Kensington op de radio kan horenquote:
Net als The Script. Die staan in een uitverkocht Paradiso (zij verkopen zelfs de Ziggo Dome uit, dus genoeg mensenmeisjes die daarheen willen) en 3fm heeft nog kaartjes. En ohja het is ook nog megahit, toeval mensen allemaal toeval.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is een TOPnummer, want GBTTZ. En nee, die hebben zéker geen zak geld bij ome Wilbert naar binnengeschoven.
Trololoquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee. Over het fantastische nieuws dat ik volgende week gewoon iedere dag Kensington op de radio kan horen
Nee het is douw het maar aan dinsdag.quote:
Giggity giggityquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee het is douw het maar aan dinsdag. *hips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |