abonnement Unibet Coolblue
pi_145483844
wtf _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 13 oktober 2014 @ 10:01:30 #202
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_145483899
quote:
99s.gif Op maandag 13 oktober 2014 09:58 schreef bijdehand het volgende:
wtf _O-
From Russia with love :*
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_145483995
Much love for you my friend.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145484001
Gister door de regen naar huis ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 13 oktober 2014 @ 10:13:33 #205
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_145484102
quote:
99s.gif Op maandag 13 oktober 2014 10:06 schreef bijdehand het volgende:
Gister door de regen naar huis ;(
Om het goed te maken hier nog twee Russische filmpjes

Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_145484232
dankje :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145518038
jonguuu
  woensdag 15 oktober 2014 @ 10:40:22 #208
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_145560184
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  woensdag 15 oktober 2014 @ 14:15:31 #209
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_145566643
Hoorde het op de radio toen ik vanmorgen van Zuid naar West reed om de auto naar de garage te brengen. Ben langs 3 scholen gekomen en best wel binnendoor gereden en heb nergens politie gezien. Dat terwijl je "de wijk niet zou uitkomen zonder controle", lol.
Thinking about thinking of you.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 17:30:37 #210
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_145573977
Apart. :P En wat je auto betreft, geen panne hoop ik? :o
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_145981729
jah jonge
  maandag 27 oktober 2014 @ 17:22:01 #212
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_146001032
Dood topic is dood. :o

Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_146001127
Den Bosch is nooit dood. Alle topics over Den Bosch ook niet.

Groetjes vanuit het verschrikkelijk linksche Nijmegen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_146022098
Voor hoeveel huur je ongeveer een klein 2 kamer appartement in het centrum van DB?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_146223494
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 02:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor hoeveel huur je ongeveer een klein 2 kamer appartement in het centrum van DB?
Een appartement? 500 minimaal.

Ik zit net buiten het centrum (dwz, ik woon in een buitenwijk, maar de grens tussen centrum en deze wijk loopt door mijn straat) en betaal 407 euro per maand voor twee kamers, bij elkaar zo'n 23 vierkante meter. En dan zijn keuken (~10m2) en badkamer (~4m2) gedeeld en ik huur relatief goedkoop als ik vergelijk met andere bewoners hier in de straat.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 2 november 2014 @ 19:17:39 #216
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146224289
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 18:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Een appartement? 500 minimaal.

Ik zit net buiten het centrum (dwz, ik woon in een buitenwijk, maar de grens tussen centrum en deze wijk loopt door mijn straat) en betaal 407 euro per maand voor twee kamers, bij elkaar zo'n 23 vierkante meter. En dan zijn keuken (~10m2) en badkamer (~4m2) gedeeld en ik huur relatief goedkoop als ik vergelijk met andere bewoners hier in de straat.
Den Bosch is sowieso duur.

Zit koop, dus kan er niet veel zinnigs over zeggen. Weet wel dat je voor het bedrag dat ik heb betaald in sommige Brabantse steden een stuk groter zit, terwijl ik nog geluk heb gehad met de vraagprijs.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146225051
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:17 schreef DeJori het volgende:

[..]

Den Bosch is sowieso duur.

Zit koop, dus kan er niet veel zinnigs over zeggen. Weet wel dat je voor het bedrag dat ik heb betaald in sommige Brabantse steden een stuk groter zit, terwijl ik nog geluk heb gehad met de vraagprijs.
Ach ja, het mag wat kosten :7

Krijg nog wel eens van vrienden om de oren waarom ik niet in Tilburg ga wonen, daar heb ik wat ik nu heb voor de helft van de prijs.

Stel je voor, Tilburg! :') :D
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 2 november 2014 @ 19:38:17 #218
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146225076
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ach ja, het mag wat kosten :7

Krijg nog wel eens van vrienden om de oren waarom ik niet in Tilburg ga wonen, daar heb ik wat ik nu heb voor de helft van de prijs.

Stel je voor, Tilburg! :') :D
Bdh noemt het altijd grublit, omdat het eruit ziet als een oostblokstad :')
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146226963
Grublit ja _O- ooit een paar foto's gemaakt met zo'n zwart-wit filter en dan tegen mensen gezegd dat ik ze op vakantie in rusland heb gemaakt _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_146227306
quote:
99s.gif Op zondag 2 november 2014 20:19 schreef bijdehand het volgende:
Grublit ja _O- ooit een paar foto's gemaakt met zo'n zwart-wit filter en dan tegen mensen gezegd dat ik ze op vakantie in rusland heb gemaakt _O-
Waarom zou je nog een zwart-wit filter gebruiken? Alles is van eiges al grijs in die kutstad :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_146227474
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:26 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Waarom zou je nog een zwart-wit filter gebruiken? Alles is van eiges al grijs in die kutstad :')
Zwart-wit is minder deprimerend, tenminste als je in Grublit gaat fotograferen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 2 november 2014 @ 20:38:20 #222
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146227949
quote:
99s.gif Op zondag 2 november 2014 20:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zwart-wit is minder deprimerend, tenminste als je in Grublit gaat fotograferen.
Instagram sepiafilter #yoloniggerswag
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146228016
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:38 schreef DeJori het volgende:

[..]

Instagram sepiafilter #yoloniggerswag
Ik heb geen instragram. Wel een baard. Ik ben een halve hipster.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_146228034
Straks de eerste aflevering van True Detective kijken denk ik O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 2 november 2014 @ 20:39:52 #225
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146228041
quote:
99s.gif Op zondag 2 november 2014 20:39 schreef bijdehand het volgende:
Straks de eerste aflevering van True Detective kijken denk ik O+
Is die al uit joh?

Edit: je bedoelt van seizoen 1? Sorry :9
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146228527
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 18:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Een appartement? 500 minimaal.

Ik zit net buiten het centrum (dwz, ik woon in een buitenwijk, maar de grens tussen centrum en deze wijk loopt door mijn straat) en betaal 407 euro per maand voor twee kamers, bij elkaar zo'n 23 vierkante meter. En dan zijn keuken (~10m2) en badkamer (~4m2) gedeeld en ik huur relatief goedkoop als ik vergelijk met andere bewoners hier in de straat.
Dan moet je voor een 2 kamer appartement(40 m2 minimaal) wel 700-800 kunnen vragen.

Dat lijkt ook wel redelijk de markt te zijn zo op funda.nl te kijken, staat alleen weinig te huur
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_146228582
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan moet je voor een 2 kamer appartement(40 m2 minimaal) wel 700-800 kunnen vragen.

Dat lijkt ook wel redelijk de markt te zijn zo op funda.nl te kijken, staat alleen weinig te huur
40m2 in het centrum noemt men hier groot ;)
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_146228755
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 20:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

40m2 in het centrum noemt men hier groot ;)
Voldoende appartementen te vinden van 100-150 m2, maar wel rond de 3000 euro per meter. Denk dat er weinig kleinere steden zijn die zo duur zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 2 november 2014 @ 21:02:13 #229
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_146229246
We zijn een grote stad! :( Alleen klein in oppervlakte en aantal inwoners. :{w
Thinking about thinking of you.
pi_146229289
quote:
6s.gif Op zondag 2 november 2014 21:02 schreef shifto het volgende:
We zijn een grote stad! :( Alleen klein in oppervlakte en aantal inwoners. :{w
20e stad in Nederland of zo qua inwonertal?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 2 november 2014 @ 21:16:23 #231
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146230097
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

20e stad in Nederland of zo qua inwonertal?
De gemeente in ieder geval 18e, qua stad zou ik het niet weten.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146230156
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:16 schreef DeJori het volgende:

[..]

De gemeente in ieder geval 18e, qua stad zou ik het niet weten.
Zoiets dacht ik al, maar wat is het verschil tussen stad en gemeente? Empel, Rosmalen zo erbij?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 2 november 2014 @ 21:20:45 #233
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146230383
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik al, maar wat is het verschil tussen stad en gemeente? Empel, Rosmalen zo erbij?
Geen idee, kan zo geen stedelijke lijst vinden, alleen een gemeentelijke (zit mobiel). Gemeente is in elk geval incl. Rosmalen en groeit dit jaar nog met een paar duizend ivm het opnemen van Nuland en Vinkel.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146230493
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:20 schreef DeJori het volgende:

[..]

Geen idee, kan zo geen stedelijke lijst vinden, alleen een gemeentelijke (zit mobiel). Gemeente is in elk geval incl. Rosmalen en groeit dit jaar nog met een paar duizend ivm het opnemen van Nuland en Vinkel.
Vindt het een rare herindeling om Vinkel en Nuland erbij te nemen, geen idee wat daar het doel van is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 2 november 2014 @ 21:27:39 #235
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146230841
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vindt het een rare herindeling om Vinkel en Nuland erbij te nemen, geen idee wat daar het doel van is
Minder vreemd dan het lijkt. Maasdonk was te klein om goed zelfstandig te functioneren. Erg disfunctionele en zelfs corrupte gemeente. Geffen heeft historisch gezien een band met oss en gaat daarom die kant op. De rest is blij dat dat hun bespaard blijft en gaat naar Den Bosch.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146231089
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:27 schreef DeJori het volgende:

[..]

Minder vreemd dan het lijkt. Maasdonk was te klein om goed zelfstandig te functioneren. Erg disfunctionele en zelfs corrupte gemeente. Geffen heeft historisch gezien een band met oss en gaat daarom die kant op. De rest is blij dat dat hun bespaard blijft en gaat naar Den Bosch.
Dat is misschien wel zo, maar stoepranden als Nuland en Veghel hebben ook niks te zoeken in een provinciale hoofdgemeente. Dat is Den Bosch alleen maar tot last, en de centra zelf liggen té afgelegen om enig voordeel uit de gemeente te halen.

Gewoon afsteken en via de Maas weg laten drijven lijkt me beter.


Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik moet gaan stemmen trouwens. In welke partij zitten de meeste leden uit de OC'82?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_146231178
Als je in Nuland vergeet te remmen ben je in Heesch, ik ken Nuland niet heel erg goed maar lijkt me dat ze meer de richting van oss op denken

Vinkel zou ik meer de kant van Gestel op denken.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 2 november 2014 @ 21:32:49 #238
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146231226
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is misschien wel zo, maar stoepranden als Nuland en Veghel hebben ook niks te zoeken in een provinciale hoofdgemeente. Dat is Den Bosch alleen maar tot last, en de centra zelf liggen té afgelegen om enig voordeel uit de gemeente te halen.

Gewoon afsteken en via de Maas weg laten drijven lijkt me beter.
Geloof me, ik heb behoorlijk lang in Nuland gewoond en ik deel je haat. Maar je wil het die mensen toch ook niet aandoen om bij oss te horen :{
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 2 november 2014 @ 21:33:45 #239
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146231281
Oh en VVD stemmen volgende verkiezingen ^O^
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146231290
Nuland - centrum Oss 8 km
Nuland - centrum DB 15 km

Zoiets?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 2 november 2014 @ 21:36:24 #241
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146231458
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je in Nuland vergeet te remmen ben je in Heesch, ik ken Nuland niet heel erg goed maar lijkt me dat ze meer de richting van oss op denken

Vinkel zou ik meer de kant van Gestel op denken.
Vinkel Gestel is niet logisch hoor. Eerder richting Bernheze.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146231550
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:32 schreef DeJori het volgende:

[..]

Geloof me, ik heb behoorlijk lang in Nuland gewoond en ik deel je haat. Maar je wil het die mensen toch ook niet aandoen om bij oss te horen :{
Nee oké, dat is waar. Misschien Oss maar gewoon laten afdrijven dan? :{

Zit trouwens even die kieswijzer te doen. Stelling 25:

quote:
Stelling 25
De gemeente moet de Diezebrug afsluiten voor autoverkeer.
Serieus? Wie verzint dat? 8)7 En dan allemaal langs de Zuid-Willemsvaart en de Rompert zeker :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 2 november 2014 @ 21:39:29 #243
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146231658
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee oké, dat is waar. Misschien Oss maar gewoon laten afdrijven dan? :{

Zit trouwens even die kieswijzer te doen. Stelling 25:

[..]

Serieus? Wie verzint dat? 8)7 En dan allemaal langs de Zuid-Willemsvaart en de Rompert zeker :')
GL? De meeste domme ideeën in Db komen van GL. Net als die glasplaat op de markt toen :') :'( :')
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146231675
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:36 schreef DeJori het volgende:

[..]

Vinkel Gestel is niet logisch hoor. Eerder richting Bernheze.
Dat kan ook.

Wat worden de lijnen nu?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 2 november 2014 @ 21:44:41 #245
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146231981
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat kan ook.

Wat worden de lijnen nu?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146232019
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef DeJori het volgende:

[..]

GL? De meeste domme ideeën in Db komen van GL. Net als die glasplaat op de markt toen :') :'( :')
Jup, GL :') Hoe kon het ook anders. Lekker milieuvriendelijk ook trouwens, iedereen in zijn auto langs die stoplichten en bruggen bij de ZW vaart om in Orthen te komen :') Compleet belachelijk.

NAV van de stemwijzer zou ik SP of CDA moeten stemmen. Belangrijkste nadelen van beide partijen vind ik dat de SP wil niet verder met het restaureren van de vestingwerken en plaats daarvan hoogbouw gaan wil gaan toestaan, CDA wil coffeeshops verbieden. Nummer 2 volgens de stemwijzer, de VVD, wil coffeeshops verbieden én hoogbouw toestaan. Gaan we nog verder in het lijstje kom ik bij D66 en daar stem ik principieel niet op, want ik ben geen sadomachist.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 2 november 2014 @ 21:53:21 #247
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146232528
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jup, GL :') Hoe kon het ook anders. Lekker milieuvriendelijk ook trouwens, iedereen in zijn auto langs die stoplichten en bruggen bij de ZW vaart om in Orthen te komen :') Compleet belachelijk.

NAV van de stemwijzer zou ik SP of CDA moeten stemmen. Belangrijkste nadelen van beide partijen vind ik dat de SP wil niet verder met het restaureren van de vestingwerken en plaats daarvan hoogbouw gaan wil gaan toestaan, CDA wil coffeeshops verbieden. Nummer 2 volgens de stemwijzer, de VVD, wil coffeeshops verbieden én hoogbouw toestaan. Gaan we nog verder in het lijstje kom ik bij D66 en daar stem ik principieel niet op, want ik ben geen sadomachist.

Ik krijg VVD, D66 en CDA. Geen verrassing daar dus :9

VVD is overigens alleen voor hoogbouw buiten de binnenstad.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146232966
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 21:53 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik krijg VVD, D66 en CDA. Geen verrassing daar dus :9

VVD is overigens alleen voor hoogbouw buiten de binnenstad.
Ach, veel van die vragen zijn te ruim opgezet.

Of er meer subsidie moet naar culturele instellingen? Deels. De Oeteldonksche Club, dat clubje wat dat Boschlogie gebeuren draait, gemeentemusea, muziek en theater voor jongeren en dergelijke, jazeker. Maar die Moskee hier om de hoek heeft echt geen uitbreiding nodig :{w

Of er meer straten autovrij moeten? Deels, ja. De Orthenstraat bijvoorbeeld, of dat stukje tussen de Uilenburg en de Markt. Maar de Hinthammer en de randwegen dan weer niet.

Inderdaad of er hoogbouw moet komen. Hooguit in wijken die minstens één wijk verwijderd zijn van centrum. In Muntel bijvoorbeeld zou het ook niet moeten mogen al zijn ze daar al wel bezig. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor Zuid, daar moet echt niet hoger gebouwd worden dan dat appartementencomplex daar. Zelfde wat betreft die windmolens trouwens. Zet die lekker op de Herven neer ofzo, daar is toch alleen maar industrie. Je moet die dingen natuurlijk niet aan de rand van het Bossche Broek gaan zetten.

Dat nieuwe Theater aan de Parade mag wel wat mij betreft, maar het moet in oude stijl gebouwd worden. Er moet daar absoluut geen futuristisch onding neergezet gaan worden, dat zou doodzonde zijn.

Nou ja, van de week eens inlezen in wat partijprogramma's. Heb hier eigenlijk helemaal geen tijd voor.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  zondag 2 november 2014 @ 22:04:35 #249
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146233197
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 22:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]


Nou ja, van de week eens inlezen in wat partijprogramma's. Heb hier eigenlijk helemaal geen tijd voor.
Democratie is mooi, maar een dictatuur is een stuk efficiënter.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146233235
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 22:04 schreef DeJori het volgende:

[..]

Democratie is mooi, maar een dictatuur is een stuk efficiënter.
Daarom de Oeteldonksche Club aan de totalitaire macht :7 :7
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_146241980
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 22:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ach, veel van die vragen zijn te ruim opgezet.

Of er meer subsidie moet naar culturele instellingen? Deels. De Oeteldonksche Club, dat clubje wat dat Boschlogie gebeuren draait, gemeentemusea, muziek en theater voor jongeren en dergelijke, jazeker. Maar die Moskee hier om de hoek heeft echt geen uitbreiding nodig :{w
Valt de Sint Jan ook onder 'culturele instelling'? Dat is ook een money-sink van jewelste.
Eens qua musea, muziek en theater overigens :)

quote:
Inderdaad of er hoogbouw moet komen. Hooguit in wijken die minstens één wijk verwijderd zijn van centrum. In Muntel bijvoorbeeld zou het ook niet moeten mogen al zijn ze daar al wel bezig. Zelfde geldt bijvoorbeeld voor Zuid, daar moet echt niet hoger gebouwd worden dan dat appartementencomplex daar. Zelfde wat betreft die windmolens trouwens. Zet die lekker op de Herven neer ofzo, daar is toch alleen maar industrie. Je moet die dingen natuurlijk niet aan de rand van het Bossche Broek gaan zetten.
Die toren in het Paleiskwartier had er wat mij betreft nooit hoeven komen, lelijk onding.
Daarnaast ook nog/weer veels te duur.

quote:
Dat nieuwe Theater aan de Parade mag wel wat mij betreft, maar het moet in oude stijl gebouwd worden. Er moet daar absoluut geen futuristisch onding neergezet gaan worden, dat zou doodzonde zijn.
Ik zie liever dat ze eindelijk die grote bioscoop is gaan bouwen zodat we eens wat meer bioscoopzalen krijgen in DB. Zelfs Tilburg heeft meer zalen... wij kunnen keizen tussen het armzalige JT / Euro geval en het Theater a.d Parade.

Ga zelf overigens wel GL stemmen, vriend van me staat op de lijst :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146241987
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 06:07 schreef Ceased2Be het volgende:

Ik zie liever dat ze eindelijk die grote bioscoop is gaan bouwen zodat we eens wat meer bioscoopzalen krijgen in DB. Zelfs Tilburg heeft meer zalen... wij kunnen keizen tussen het armzalige JT / Euro geval en het Theater a.d Parade.
Je vergeet de Verkadefabriek ;(
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_146241993
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 06:10 schreef mjan het volgende:

[..]

Je vergeet de Verkadefabriek ;(
Daar draaien geen Marvel films :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 3 november 2014 @ 13:04:30 #254
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_146250586
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 21:30 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat is misschien wel zo, maar stoepranden als Nuland en Veghel hebben ook niks te zoeken in een provinciale hoofdgemeente. Dat is Den Bosch alleen maar tot last, en de centra zelf liggen té afgelegen om enig voordeel uit de gemeente te halen.

Gewoon afsteken en via de Maas weg laten drijven lijkt me beter.

Ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik moet gaan stemmen trouwens. In welke partij zitten de meeste leden uit de OC'82?
Veghel een stoeprand noemen. :')
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  maandag 3 november 2014 @ 13:06:22 #255
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_146250646
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 06:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Daar draaien geen Marvel films :P
Dat is het enige minpunt inderdaad. En geen pauzes (alhoewel sommigen dat juist een pluspunt vinden).
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_146250731
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:06 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dat is het enige minpunt inderdaad. En geen pauzes (alhoewel sommigen dat juist een pluspunt vinden).
Vind de VF wel een puike locatie, veel leuke dingen al gezien daar.
Maar ik zou graag een goede IMAX bioscoop zien in DB :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 3 november 2014 @ 13:10:39 #257
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_146250774
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vind de VF wel een puike locatie, veel leuke dingen al gezien daar.
Maar ik zou graag een goede IMAX bioscoop zien in DB :)
Dat sowieso. :) Ik ook, maar helaas ook één film die ik echt te pretentieus voor woorden vond (The Tree of Life, blergh). Wat die IMAX bioscoop betreft, ben ik het ook met je eens. :7
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_146250850
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:06 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dat is het enige minpunt inderdaad. En geen pauzes (alhoewel sommigen dat juist een pluspunt vinden).
Geen pauzes ^O^
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  maandag 3 november 2014 @ 13:14:33 #259
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_146250896
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:13 schreef mjan het volgende:

[..]

Geen pauzes ^O^
Een kleine blaas hebben/te veel drinken. :'(
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  maandag 3 november 2014 @ 13:14:41 #260
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146250899
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:04 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Veghel een stoeprand noemen. :')
Ik ging er van uit dat hij Vinkel bedoelde.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  maandag 3 november 2014 @ 13:15:15 #261
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_146250919
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:14 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik ging er van uit dat hij Vinkel bedoelde.
Dan heb ik niets gezegd.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_146251022
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:14 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Een kleine blaas hebben/te veel drinken. :'(
Oh echt? Best vervelend als je niet twee uurtjes zonder wc kan.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  maandag 3 november 2014 @ 13:19:16 #263
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_146251038
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:18 schreef mjan het volgende:

[..]

Oh echt? Best vervelend als je niet twee uurtjes zonder wc kan.
Soms wel hoor :), maar niet altijd. En dat leidt wel af als je van een film wil genieten.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  maandag 3 november 2014 @ 13:20:38 #264
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146251081
Wat vinden jullie trouwens van het idee om de vughterpoort opnieuw op te bouwen?
http://www.bd.nl/regio/de(...)h-laait-op-1.4076412

Ik ben voor ^O^
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146251159
Ik vind het compleet idioot... als er nog wat te renoveren viel daar kon je er nog over twisten maar ik zie de meerwaarde echt niet van iets nieuws bouwen naar oud ontwerp.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146251499
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:20 schreef DeJori het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het idee om de vughterpoort opnieuw op te bouwen?
http://www.bd.nl/regio/de(...)h-laait-op-1.4076412

Ik ben voor ^O^
Ik ben ook voor :) Tevens mogen ze van mij al die moderne betonnen blokkendozen die in het centrum verrezen zijn de afgelopen 15 jaar weer tegen de vlakte gooien en in oude stijl herbouwen. En gooi dan meteen die achterlijke gekleurde LED lantaarnpalen in het centrum omver, als je toch bezig bent het stadsaangezicht te herstellen ^O^


De oude put mag ook terug trouwens. En dan wel graag met degene die verantwoordelijk was voor het afbreken onderin met een blok beton aan zijn enkels.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_146251576
Welke blokkendozen bedoel je precies BL? Afgezien van het stadskantoor kan ik er eigenlijk geen verzinnen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 3 november 2014 @ 13:37:53 #268
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146251623
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik ben ook voor :) Tevens mogen ze van mij al die moderne betonnen blokkendozen die in het centrum verrezen zijn de afgelopen 15 jaar weer tegen de vlakte gooien en in oude stijl herbouwen. En gooi dan meteen die achterlijke gekleurde LED lantaarnpalen in het centrum omver, als je toch bezig bent het stadsaangezicht te herstellen ^O^


De oude put mag ook terug trouwens. En dan wel graag met degene die verantwoordelijk was voor het afbreken onderin met een blok beton aan zijn enkels.
De put komt ook terug, ondanks GL.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  maandag 3 november 2014 @ 13:40:23 #269
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146251707
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Welke blokkendozen bedoel je precies BL? Afgezien van het stadskantoor kan ik er eigenlijk geen verzinnen.
Juridisch loket, smalle haven (locatie voormalige gruyter fabriek), dat onding op de markt achter de tijl en de kleine wereld, de wolvenhoekpassage, die ongelooflijk lelijke woontoren op het burgermeester loeffplein, de parkeergarage achter hotel centraal etc etc etc. Zie je die echt niet?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146251810
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:40 schreef DeJori het volgende:

[..]

Juridisch loket, smalle haven (locatie voormalige gruyter fabriek), dat onding op de markt achter de tijl en de kleine wereld, de wolvenhoekpassage, die ongelooflijk lelijke woontoren op het burgermeester loeffplein, de parkeergarage achter hotel centraal etc etc etc. Zie je die echt niet?
Afgezien van het burg Loeffplein (wat ik in zijn geheel een spuuglelijke locatie vind); nee. :)
Ik heb dan ook niet zo' n moeite met moderne bouw tussen historische gebouwen (mits een beetje goed gedaan zoals in Budapest).
Ik heb dan wel weer moeite met die spuuglelijke gebouwen in het Paleiskwartier; dat ding van RICOH en die Jhieronymus toren.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146251831
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:40 schreef DeJori het volgende:

[..]

Juridisch loket, smalle haven (locatie voormalige gruyter fabriek), dat onding op de markt achter de tijl en de kleine wereld, de wolvenhoekpassage, die ongelooflijk lelijke woontoren op het burgermeester loeffplein, de parkeergarage achter hotel centraal etc etc etc. Zie je die echt niet?
Dat verschrikkelijke bouwsel met die blauwe ramen bij de haven ja. Moet er bijna van huilen als ik het zie. Stond eerst ook een gebouw in vergelijkbare stijl bij het Heetmanplein tegenover Heineken. Dat ziet er nu vele malen beter uit.

En wat dat lelijke blok beton achter de Tijl voor moet stellen begrijp ik inderdaad ook niet. Wat zit er überhaupt? Volgens mij staat het zelfs leeg. Slopen die handel.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_146251833
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:40 schreef DeJori het volgende:

[..]

Juridisch loket, smalle haven (locatie voormalige gruyter fabriek), dat onding op de markt achter de tijl en de kleine wereld, de wolvenhoekpassage, die ongelooflijk lelijke woontoren op het burgermeester loeffplein, de parkeergarage achter hotel centraal etc etc etc. Zie je die echt niet?
Wij staren alleen maar naar de grond als we door de stad lopen, zoals het een ware zolderkamer-fokker betaamt.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_146251917
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 13:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat verschrikkelijke bouwsel met die blauwe ramen bij de haven ja. Moet er bijna van huilen als ik het zie.
Dat appartementencomplex? anders heb ik echt geen idee welke het is.

quote:
En wat dat lelijke blok beton achter de Tijl voor moet stellen begrijp ik inderdaad ook niet. Wat zit er überhaupt? Volgens mij staat het zelfs leeg. Slopen die handel.
De wat en waar? :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 3 november 2014 @ 14:06:42 #274
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146252544
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat appartementencomplex? anders heb ik echt geen idee welke het is.

[..]

De wat en waar? :D


Achterin links. Vroeger stond daar dit:





Maar dat is jaren geleden afgebrand en toen hebben ze dat lelijke bruine monster er neergezet.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146253058
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 14:06 schreef DeJori het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Achterin links. Vroeger stond daar dit:


[ afbeelding ]

Maar dat is jaren geleden afgebrand en toen hebben ze dat lelijke bruine monster er neergezet.
site van je plaatje wordt geblocked hier op het werk :D
straks thuis ff kijken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 3 november 2014 @ 15:57:53 #276
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146256528
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

site van je plaatje wordt geblocked hier op het werk :D
straks thuis ff kijken.
Tweede kans:

Het lelijke gebouw:


Wat er daarvoor stond:

Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146256600
Hoe ziet vuur en vlam of zo er nu uit bij de petelaarseweg, ben benieuwd of het een verrijking is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 3 november 2014 @ 16:01:21 #278
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146256666
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 15:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe ziet vuur en vlam of zo er nu uit bij de petelaarseweg, ben benieuwd of het een verrijking is
Je bedoelt de aanleg van de nieuwe parkeergarage? Ziet er veelbelovend uit, met die restauratie van de stadsmuur daar.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146256680
JT is ongeveer 30 a 40% duurder dan in Tilburg, slechte prijs-kwaliteit verhouding
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_146256718
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:01 schreef DeJori het volgende:

[..]

Je bedoelt de aanleg van de nieuwe parkeergarage? Ziet er veelbelovend uit, met die restauratie van de stadsmuur daar.
Ja, ben benieuwd hoe dat er uit komt te zien

In DB wordt toch sws minder betaalt geparkeerd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 3 november 2014 @ 16:04:16 #281
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146256790
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ja, ben benieuwd hoe dat er uit komt te zien

In DB wordt toch sws minder betaalt geparkeerd?
Geen idee, niets van gehoord. Lijkt me onwaarschijnlijk, maar ze zullen wel meer focus op transferia leggen.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146256882
http://antoonvanrosmalen.(...)innenstad-gekelderd/

Wel dus. Parkeren is dan ook extreem duur

Overigens heb ik wel een leuk plekje op een minuut of 10 lopen van de Sint _O_
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_146257093
Mede door de economische crisis dalen de parkeerinkomsten nog steeds. De verwachte inkomsten voor 2013 zijn 940.000 euro lager dan begroot.

BD, geen idee, maar zal in 2014 vast niet beter zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 3 november 2014 @ 16:14:01 #284
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146257188
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mede door de economische crisis dalen de parkeerinkomsten nog steeds. De verwachte inkomsten voor 2013 zijn 940.000 euro lager dan begroot.

BD, geen idee, maar zal in 2014 vast niet beter zijn
Geeft niets, hoe minder geld de gemeente binnenkrijgt, hoe minder ze kunnen verspillen.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146257258
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:14 schreef DeJori het volgende:

[..]

Geeft niets, hoe minder geld de gemeente binnenkrijgt, hoe minder ze kunnen verspillen.
Gewoon kostendekkend maken, dat is je inzetten voor de gemeenschap
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_146257344
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
JT is ongeveer 30 a 40% duurder dan in Tilburg, slechte prijs-kwaliteit verhouding
Een heel stuk beter dan die grote bioscoop in Tilburg. Dat is echt een vréselijke tent.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_146257526
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Een heel stuk beter dan die grote bioscoop in Tilburg. Dat is echt een vréselijke tent.
Vind het meevallen, maar wat is er vreselijk aan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 3 november 2014 @ 16:22:34 #288
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146257580
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Vind het meevallen, maar wat is er vreselijk aan?
Nou, 1, hij staat in Tilburg.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146262181
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 16:17 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Een heel stuk beter dan die grote bioscoop in Tilburg. Dat is echt een vréselijke tent.
Die Pathé bedoel je? Hij is gruwelijk duur, maar zelfs daar ga ik nog liever heen dan die JT bij ons.
Tegenwoordig eigenlijk altijd naar Industry in Veghel, betere prijzen en een stuk relaxter zitten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146262457
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 16:22 schreef DeJori het volgende:

[..]

Nou, 1, hij staat in Tilburg.
Goed onderbouwt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 3 november 2014 @ 18:29:57 #291
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146262569
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Goed onderbouwt
Goed geschreven.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146275638
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 18:17 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die Pathé bedoel je? Hij is gruwelijk duur, maar zelfs daar ga ik nog liever heen dan die JT bij ons.
Tegenwoordig eigenlijk altijd naar Industry in Veghel, betere prijzen en een stuk relaxter zitten.
Nee, de Euroscoop.

Ik vind de JT een prima bioscoop. Wel zelf eten en drinken meenemen want dat is niet te betalen inderdaad, maar prima zalen, goed personeel, fijne tent.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_146281370
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 22:56 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee, de Euroscoop.

Ik vind de JT een prima bioscoop. Wel zelf eten en drinken meenemen want dat is niet te betalen inderdaad, maar prima zalen, goed personeel, fijne tent.
Nee, heb JT nog wel eens een kans gegeven (laatste keer bij Thor 2) maar ik ga er niet meer heen.
Maar ieder zijn ding, van mij mag het per direct tegen de vlakte :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146281528
Servicebioscoop _O_ lekker goedkoop 👍
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  dinsdag 4 november 2014 @ 07:01:04 #295
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146281552
Ik vind bioscopen nogal snel prima, als ze maar geen 3D hebben. Misselijke uitvinding :r
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  dinsdag 4 november 2014 @ 07:08:35 #296
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146281596
quote:
Pieckepoort mag terugkeren in Den Bosch

DEN BOSCH - Een meerderheid van de Bossche politiek vindt het een goed idee als de stad haar in 1890 gesloopte Pieckepoort of Vughterpoort terug krijgt. Dat bleek maandagavond 3 november tijdens een verkiezingsdebat dat Bosch Architectuur Initiatief hield in de Verkadefabriek in Den Bosch. Alleen GroenLinks, PvdA, D66 en Bossche Groenen zijn faliekant tegen het terugbouwen van deze poort, die destijds onderdeel uitmaakte van de Bossche vestingwerken.

Zelfs de nieuwkomers in de politiek als de Bossche Volkspartij en OPA omarmen de herbouw van de Pieckepoort. De tegenstanders vinden dat Den Bosch zo zijn historie verkwanselt en met dit nep-oud gebouw de stad tot een Eftelingachtige stad maakt.

http://www.bd.nl/regio/de(...)-den-bosch-1.4609663
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146281657
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 06:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Servicebioscoop _O_ lekker goedkoop 👍
Yup, Industry in Veghel o.a. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 07:08 schreef DeJori het volgende:

[..]

Jammer, dat geld had wel beter besteed kunnen worden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146282999
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 07:08 schreef DeJori het volgende:

[..]

_O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_146283008
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 07:01 schreef DeJori het volgende:
Ik vind bioscopen nogal snel prima, als ze maar geen 3D hebben. Misselijke uitvinding :r
Moet er ook niks van hebben. Kan het niet zo goed zien en na zo'n film ben k gewoon gesloopt :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:57:19 #300
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146290674
Hand dit is bijna het einde van ons bromance topic
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')