abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143246964
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:14 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Henk en Ingrid moeten stoppen met janken en gewoon een leven opbouwen, helaas zijn ze daar te stom voor, en zijn genoodzaakt iedere maand hun hand op te houden bij de sociale dienst.
Henk en Ingrid geven immigranten overal de schuld van door hun eigen falen, en dat is eigenlijk best wel triest.
pi_143246968
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:40 schreef trucker3 het volgende:

[..]

Om je gezichtsverlies bij Yasmin te maskeren ga je nu dingen roepen die nergens op slaan. Tevens heb ik gewoon een baan. Maar goed, ik heb je postgeschiedenis eens bekeken en besloten dat je verder niet de moeite waard bent om op te reageren.

En weer -out-
Als je goed had gelezen sherlock, had je gezien dat ik het heel vaak oneens ben met Yasmin..
Gezichtsverlies ? Dingen roepen die nergens op slaan ? daar ben jij volgens mij mee begonnen.
Veel plezier morgen op de demonstratie...
Ik ben nieuw hier! play it fair!
pi_143246999
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:43 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Als je goed had gelezen sherlock, had je gezien dat ik het heel vaak oneens ben met Yasmin..
Gezichtsverlies ? Dingen roepen die nergens op slaan ? daar ben jij volgens mij mee begonnen.
Veel plezier morgen op de demonstratie...
Gahah behalve hier :p

Hebben we toch nog raakvlakken :p
pi_143247003
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:39 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Dit kun je niet van hem vragen..
Dat wordt echt veel te moeilijk voor onze Trucker...
Kosten scholing, kosten huurtoeslag en zorgtoeslag, kosten kindertoeslag (laagopgeleiden krijgen meer kinderen dan hoogopgeiden), etc. etc. Dit afgezet tegenover de baten die Henk en Ingrid aan de Schatkist der Nederlanden afdragen.

Dan kunnen we meteen bekijken of de Henk en Ingrids uberhaupt wat aan Nederland bijdragen met hun "harde werken" (tip: kantoren schoonmaken is geen hard werken).
pi_143247006
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Pro Patria Ja. Dat is het ook. Er hebben zich 350 mensen aangemeld via het evenement, tientallen los buiten Facebook om en er komen nog veel mensen rechtstreeks van de wedstrijd af.
Gisteren om 22:14 · Bewerkt · Vind ik leuk
Na een ADO-wedstrijd, dat wordt rellen.
pi_143247023
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:44 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Kosten scholing, kosten huurtoeslag en zorgtoeslag, kosten kindertoeslag (laagopgeleiden krijgen meer kinderen dan hoogopgeiden), etc. etc. Dit afgezet tegenover de baten die Henk en Ingrid aan de Schatkist der Nederlanden afdragen.

Dan kunnen we meteen bekijken of de Henk en Ingrids uberhaupt wat aan Nederland bijdragen met hun "harde werken" (tip: kantoren schoonmaken is geen hard werken).
Jullie zijn hier allemaal hoger opgeleid ?
pi_143247027
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gahah behalve hier :p

Hebben we toch nog raakvlakken :p
Echt he, dat had ik niet verwacht :D
pi_143247056
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:45 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Echt he, dat had ik niet verwacht :D
*;

Nu nog in dat andere topic :P
pi_143247072
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik had ergens Feijenoord gelezen ?
Die spelen tegen ADO.
Het wordt steeds beter dit alles.
pi_143247079
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:44 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Beter had ik het niet kunnen omschrijven.
Dikgedrukte is enkel beetje onwaar, voor dat soort baantjes voelen ze zich doorgaans veel te goed, dus dan maar sociale dienst en 10 jaar geleden goed zielig doen en een WIA uitkering...
pi_143247081
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gewoon WO (en nee, geen pretstudie). Niets mis met laagopgeleiden. Maar als de ene groep (Henk en Ingrid) dat weinig aan Nederlsnd bijdraagt op een andere groep afgeeft, is ronduit hilarisch.
pi_143247088
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Die spelen tegen ADO.
Arg was eerst blij dat ik veilig ergens anders was nu word ik toch wel nieuwsgierig :D
pi_143247100
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:46 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Beter had ik het niet kunnen omschrijven.
Dikgedrukte is enkel beetje onwaar, voor dat soort baantjes voelen ze zich doorgaans veel te goed, dus dan maar sociale dienst en 10 jaar geleden goed zielig doen en een WIA uitkering...
Uiteraard, helemaal waar. Een uitkering trekken en op zondag bij je plaatselijke Eredivisie-clubje de hooligan uithangen. Wat een leven zeg.
pi_143247120
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gewoon normaal Hbo, geen professor maar dat was al wel duidelijk!
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

*;

Nu nog in dat andere topic :P
Ik leer nog iedere dag, dus wie weet!
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Die spelen tegen ADO.
Dat wordt inderdaad vuurwerk...
pi_143247156
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:47 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Gewoon WO (en nee, geen pretstudie). Niets mis met laagopgeleiden. Maar als de ene groep (Henk en Ingrid) dat weinig aan Nederlsnd bijdraagt op een andere groep afgeeft, is ronduit hilarisch.
Het is ook alleen maar je eigen verantwoordelijkheid ontkennen. En voor veel mensen een hype om aan mee te doen.
pi_143247164
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:47 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Uiteraard, helemaal waar. Een uitkering trekken en op zondag bij je plaatselijke Eredivisie-clubje de hooligan uithangen. Wat een leven zeg.
Ach ieder zijn ding, alleen jammer dat zij de samenleving zo vreselijk veel geld kosten.
Zoveel zuipen en blowen in de maand en dan vervolgens naar de voedselbank gaan want he het is toch gratis :')
pi_143247166
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Arg was eerst blij dat ik veilig ergens anders was nu word ik toch wel nieuwsgierig :D
Maar het is wss een combi, dus de supporters in het uitvak kunnen nergens naar toe.
Maar er zitten ook een paar debielen bij de FLKG (Feyenoordsupporters die altijd (illegaal) buiten het uitvak zitten) in het stadion, dus met het nodige geluk...
pi_143247183
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:50 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Ach ieder zijn ding, alleen jammer dat zij de samenleving zo vreselijk veel geld kosten.
Zoveel zuipen en blowen in de maand en dan vervolgens naar de voedselbank gaan want he het is toch gratis :')
Nja we kunnen niet iedereen die naar de voedselbank gaan over een kam scheren. Zitten ook mensen tussen die gewoon pech hebben gehad
pi_143247214
Nevermind , las het verkeerd JayDeeNow
pi_143247226
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja we kunnen niet iedereen die naar de voedselbank gaan over een kam scheren. Zitten ook mensen tussen die gewoon pech hebben gehad
Ik doelde op onze gezamelijke profielschets ;)
Het is al erg genoeg dat er in een land als Nederland voedselbanken bestaan.
Er wordt overigens aardig wat misbruik van gemaakt, en daar doelde ik op.
pi_143247237
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:53 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Ik doelde op onze gezamelijke profielschets ;)
Het is al erg genoeg dat er in een land als Nederland voedselbanken bestaan.
Er wordt overigens aardig wat misbruik van gemaakt, en daar doelde ik op.
Yes had het idd verkeerd gelezen. ;)
pi_143247248
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is ook alleen maar je eigen verantwoordelijkheid ontkennen. En voor veel mensen een hype om aan mee te doen.
Ja inderdaad.
pi_143247278
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:50 schreef JayDeeNow het volgende:

[..]

Misschien kunnen we Henk en Ingrid naar Afrika exporteren als ze toch weinig bijdragen? :P Zij zijn juist de groep die altijd al klaagt dat vol = vol.

Geintje.
pi_143247302
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:55 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Misschien kunnen we Henk en Ingrid naar Afrika exporteren als ze toch weinig bijdragen? :P Zij zijn juist de groep die altijd al klagen dat vol = vol.

Geintje.
gahaha snel aanpassen :P
pi_143247334
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 23:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

gahaha snel aanpassen :P
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: