Inderdaad, het is een protest met maar weinig inhoud, gevoed door haat.quote:
Ja maar Henk en Ingrid hebben het gevoel dat hun land is afgepakt door die isiskneuzenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:12 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Inderdaad, het is een protest met maar weinig inhoud, gevoed door haat.
Niet dat ik zo blij ben met die ISIS fans in Den Haag, maar ik ben van mening dat de overheid daar tegen op moet treden, niet Klaas en Bob....
Dat jij nog de moeite neemt om daarop te reagerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ach ik had al door hoe laat het was toen ik binnen no time geblockt was zonder antwoord
Ja waarom niet ? Ben ook bij de broeders van de islamitische staat op fb geweest in de schilderswijk (waar die demo heen gaat) Die waren een stuk vriendelijkerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:13 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Dat jij nog de moeite neemt om daarop te reageren![]()
Alsof dat uberhaupt zin heeft...
Henk en Ingrid moeten stoppen met janken en gewoon een leven opbouwen, helaas zijn ze daar te stom voor, en zijn genoodzaakt iedere maand hun hand op te houden bij de sociale dienst.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar Henk en Ingrid hebben het gevoel dat hun land is afgepakt door die isiskneuzen
Omdat het geen enkele zin heeft ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja waarom niet ? Ben ook bij de broeders van de islamitische staat op fb geweest in de schilderswijk (waar die demo heen gaat) Die waren een stuk vriendelijker
Nee zat gewoon een beetje te trollenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:16 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Omdat het geen enkele zin heeft ?
Die broeders komen op mij niet zo heel leuk en vriendelijk over..
Mijn maat is joods en vondt het begrijpelijk ook maar niets...
Het grappige is nu juist dat "Henk & Ingrid" doorgaans keihard werken voor hun geld en veel immigranten de hele dag geen reet uitvoeren en zich overgeven aan keiharde criminaliteit (check de cijfers van het CBS maar eens). Pannekoek.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:14 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Henk en Ingrid moeten stoppen met janken en gewoon een leven opbouwen, helaas zijn ze daar te stom voor, en zijn genoodzaakt iedere maand hun hand op te houden bij de sociale dienst.
Henk en Ingrid geven immigranten overal de schuld van door hun eigen falen, en dat is eigenlijk best wel triest.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:22 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Het grappige is nu juist dat "Henk & Ingrid" doorgaans keihard werken voor hun geld en veel immigranten de hele dag geen reet uitvoeren en zich overgeven aan keiharde criminalteit (check de cijfers van het CBS maar eens). Pannekoek.
Boefjequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee zat gewoon een beetje te trollenHad eerder een block bij de broeders verwacht dan bij die anti isis demo
Zowel Henk & Ingrid als Ali zitten op een uitkering van de sociale dienst.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:22 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Het grappige is nu juist dat "Henk & Ingrid" doorgaans keihard werken voor hun geld en veel immigranten de hele dag geen reet uitvoeren en zich overgeven aan keiharde criminaliteit (check de cijfers van het CBS maar eens). Pannekoek.
Trucker3 is gefrustreerd omdat mensen uit het oostblok zijn baan hebben ingepikt.quote:
Hij/zij lijkt mij een ideale meeloper voor die demo morgenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:32 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Trucker3 is gefrustreerd omdat mensen uit het oostblok zijn baan hebben ingepikt.
Iets met had ik maar een vak geleerd
Awh god, bedoelen ze de wedstrijd van Ado Den Haag ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Pro Patria Ja. Dat is het ook. Er hebben zich 350 mensen aangemeld via het evenement, tientallen los buiten Facebook om en er komen nog veel mensen rechtstreeks van de wedstrijd af.
Gisteren om 22:14 · Bewerkt · Vind ik leuk
Ik had ergens Feijenoord gelezen ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:34 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Awh god, bedoelen ze de wedstrijd van Ado Den Haag ?
Wordt een mooie gelegenheid voor een goeie knokpartij denk ik zo
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij/zij lijkt mij een ideale meeloper voor die demo morgen
Dan wordt het helemaal feest, doorgesnoven gekkie'squote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik had ergens Feijenoord gelezen ?
Gahahahahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:37 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/fsyj.jpg]afbeelding[/url] ]
[..]
Dan wordt het helemaal feest, doorgesnoven gekkie's![]()
Zit klaar met bak popcorn en hopen op een live feed / stream![]()
Sinds wanneer dragen Henk en Ingrid veel bij aan de Staat der Nederlanden? Velen zijn vaste klant van de sociale dienst en het deel dat uberhaupt werkt, is laagopgeleid en verdient dus weinig. Mensen die weinig verdienen dragen ook weinig aan de Schatkist der Nederlanden af (want daar gaat het om).quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:22 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Het grappige is nu juist dat "Henk & Ingrid" doorgaans keihard werken voor hun geld en veel immigranten de hele dag geen reet uitvoeren en zich overgeven aan keiharde criminaliteit (check de cijfers van het CBS maar eens). Pannekoek.
Eigenlijk wil ik het maar wat graag met mijn eigen ogen zien.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahahaha![]()
Dus dat ! Ik ben aan het werk . hoop op updates in dit topic
Dit kun je niet van hem vragen..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Sinds wanneer dragen Henk en Ingrid veel bij aan de Staat der Nederlanden? Velen zijn vaste klant van de sociale dienst en het deel dat uberhaupt werkt, is laagopgeleid en verdient dus weinig. Mensen die weinig verdienen dragen ook weinig aan de Schatkist der Nederlanden af (want daar gaat het om).
Ik zou trouwens wel een overzicht van het kosten-batenplaatje van Henk en Ingrid willen zien.
Ja sensatiezucht is datquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:38 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik het maar wat graag met mijn eigen ogen zien.
Da's ook erg eigenlijk
Terwijl ik eigenlijk gewoon een hekel heb aan geweld en vernielingen...quote:
Om je gezichtsverlies bij Yasmin te maskeren ga je nu dingen roepen die nergens op slaan. Tevens heb ik gewoon een baan. Maar goed, ik heb je postgeschiedenis eens bekeken en besloten dat je verder niet de moeite waard bent om op te reageren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:37 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/fsyj.jpg]afbeelding[/url] ]
[..]
Dan wordt het helemaal feest, doorgesnoven gekkie's![]()
Zit klaar met bak popcorn en hopen op een live feed / stream![]()
Ga je meelopen morgen ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:40 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Om je gezichtsverlies bij Yasmin te maskeren ga je nu dingen roepen die nergens op slaan. Tevens heb ik gewoon een baan. Maar goed, ik heb je postgeschiedenis eens bekeken en besloten dat je verder niet de moeite waard bent om op te reageren.
En weer -out-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |