Oke.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
John Vesters Ninna wij zijn niet bang!!! We zijn het zat !! Schaam je eigen jo!! Als je het hier niet bevalt ga naar je woestijn op je vliegend tapijtje !!
2 uur geleden · Vind ik leuk · 1
John Vesters Respecteer dan onze vrijheid van meningsuiting ook!!
2 uur geleden · Vind ik leuk
John Vesters Idd !! Bamm!!
2 uur geleden · Vind ik leuk
John Vesters Zeker een jiHAAT boekje AAN HET LEZEN
ongeveer een uur geleden · Vind ik leuk
Mountassir DH its warrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
Het is wel typische dat heel veel reacties worden gewist maar deze gewoon mogen blijven staan..quote:
Provocerende pro ISIS reacties worden verwijderd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is wel typische dat heel veel reacties worden gewist maar deze gewoon mogen blijven staan..
Nee ook reactie's die aangeven dat het gewoon een islamhaat demo worden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Provocatieve pro ISIS reacties worden verwijderd.
Niets typisch aan toch.
Gehhehequote:Op zondag 10 augustus 2014 00:05 schreef theunderdog het volgende:
Biatch, ik had verbeterd, "provocatieve"................![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo Kanjer, alles goed?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:07 schreef Kanjer het volgende:
Hahahahaaahaaaaa!!!!
Wat een topic is dit geworden zeg! De ene linkse geitenwollensok sok buitelt over de andere in de race om elkaar af te troeven met zo "snedig" mogelijke reacties en dooddoeners.
Wat een volk zeg!
Ja doe je mee ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Jazeker, onverwacht een hoop lol ineens.
Heb jij huisdieren?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:13 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Jazeker, onverwacht een hoop lol ineens.
Waar zie je bloeddoorlopen ogen ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:17 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, tegen betonnen muren en bloeddoorlopen ogen valt niet te discussiėren.
1: Karel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe heet die ?
[..]
Leuk, welke kleur ?
Vandaag van 15:00 tot 17:00quote:Op zondag 10 augustus 2014 00:39 schreef xaban06 het volgende:
Hoelaat start het? Ik moet uitgerekend morgen in Schilderswijk zijn...
Nja dat hebben ze in het begin ook gezegd volgens mij dat het voor iedereen tegen isis was. Alleen werd het daarna gekaapt door mensen die gewoon tegen de islam zelf zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 03:14 schreef Morrigan het volgende:
Waarom is deze demonstratie specifiek voor autochtone Nederlanders en niet voor iedereen die een hekel aan ISIS heeft. Met meer sta je altijd sterker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |