Nee, er is nu eenmaal een groot verschil tussen wat ISIS doet en wat een nationaal leger doet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Altijd maar bagatelliseren + dubbele moraal.
In de praktijk komt daar niks van terecht, soldaat die Iraakse burgers heeft uitgemoord wordt vrijgelaten en als de VN geen goedkeuring geeft aan een oorlog van de VS dan voeren ze die illegale oorlog toch net als in Irak 2003.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:54 schreef Nintex het volgende:
Het leger van VS moet verantwoording afleggen aan de minister van defensie, die vervolgens wordt gecontroleerd door de president, het Amerikaanse congres, de senaat en mogelijk ook de NAVO-top en / of VN. En zij moeten zich allen houden aan de grondwet en andere wetten die van toepassing zijn.
Ik steun IS niet, en ik praat de oorlogsmisdaden van de VS en Israël ook niet goed, wat jij wel doet.quote:Daarom mijn vraag, steun jij ISIS of steun jij de rechtsstaat?
En toen is deze ellende begonnen. Of het nou IS is of andere 'insurgents' of het de Amerikanen zelf zijn die een stad uitmoorden, of dat door huurlingen laten doen, het maakt allemaal niet zo heel veel uit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:24 schreef Nintex het volgende:
Toen de VS Irak versloeg werden Saddam's soldaten met een uitkering naar huis gestuurd.
Juist. Want die laten meer moslims leven dan het fictieve Malikiequote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:01 schreef De_Ilias het volgende:
Ik vind ISIS met haar criminele acties altijd beter dan Malikie
Malikie? Milky way?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist. Want die laten meer moslims leven dan het fictieve Malikie
Maar die zijn nu wel allemaal dood.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:01 schreef Antaris het volgende:
Ik vind het trouwens wel zwak dat ze hun rotkop niet in beeld brengen.
De duitsers waren toen niet zo preuts.
10k+ maar in Irak hebben ze genoeg bondgenoten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Uit hoeveel man bestaat dat IS eigenlijk ongeveer?
Welke bron heb je daarvoor?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:39 schreef Kirov het volgende:
[..]
10k+ maar in Irak hebben ze genoeg bondgenoten.
Welke bron heb je daarvoor?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ze hebben een vermogen van 2 miljard
Thanks.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
http://www.ctvnews.ca/wor(...)-the-world-1.1872634
Yup.. en Israël bombardeert op dit moment als in WOII. Fijne wereld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:40 schreef Speculant. het volgende:
Moorden, gewoon omdat het kan
Zoals de doodseskaders uit wo2
Dan weet jij niet hoe ze in de Tweede Wereldoorlog bombardeerden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup.. en Israël bombardeert op dit moment als in WOII. Fijne wereld.
http://www.channel4.com/n(...)s-ceasefire-shelling
Je snapt hoop ik wel wat ik bedoel?quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan weet jij niet hoe ze in de Tweede Wereldoorlog bombardeerden.
Israël is ook veel te ver aan het gaan idd. Zolang zullen ze het wel niet volhouden om zo door te blijven gaan. Animo voor investeringen is hard aan het krimpen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Yup.. en Israël bombardeert op dit moment als in WOII. Fijne wereld.
http://www.channel4.com/n(...)s-ceasefire-shelling
Ik kan begrijpen dat je vanuit je onderbuik zulke dingen oprecht kan denken ja, zeker als je de feiten niet kent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je snapt hoop ik wel wat ik bedoel?
Yup, maar iemand wordt nu erg rijk van die bommen die gegooid worden. Geen goedkope jongens.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:52 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Israël is ook veel te ver aan het gaan idd. Zolang zullen ze het wel niet volhouden om zo door te blijven gaan. Animo voor investeringen is hard aan het krimpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |