Dit lijkt me logischer ja. Aangezien ze de link legt tussen condooms en kotsen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Of ze is gewoon bang dat ze een pil of twee heeft uitgekotst en dus niet helemaal beschermd meer is tot ze aan de volgende cyclus begint.
Pubers.
Dit is het juiste antwoordquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Of ze is gewoon bang dat ze een pil of twee heeft uitgekotst en dus niet helemaal beschermd meer is tot ze aan de volgende cyclus begint.
Pubers.
Dit. Staat zelfs in de bijsluiter van de pil dat wanneer je overgeeft je mogelijk niet voldoende beschermd bent.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ben jij vrolijk als je continue over je nek gaat?quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:47 schreef sigurrosz het volgende:
Update: ze is sinds dat hele kotsten etc. Heel anders (kortaf en bot) naar me gaan doen. Een andere gast ontmoet / vreemd gegaan misschien?
Zolang je de condooms die je mee moet nemen mag gebruiken, zou ik je daar geen zorgen om makenquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:47 schreef sigurrosz het volgende:
Update: ze is sinds dat hele kotsten etc. Heel anders (kortaf en bot) naar me gaan doen. Een andere gast ontmoet / vreemd gegaan misschien?
100% zeker weten. Boeiend, neuk haar beste vriendin.quote:Op donderdag 31 juli 2014 01:47 schreef sigurrosz het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze zich elke dag door een ander laten uithonen en heeft ze het kotsen bedacht als smoes voor de condooms. Wel netjes van haar dat ze je een condoom laat gebruiken, zodat jij geen SOA's krijgtquote:Op donderdag 31 juli 2014 01:47 schreef sigurrosz het volgende:
Deze man weetquote:Op donderdag 31 juli 2014 12:47 schreef P4tje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze zich elke dag door een ander laten uithonen en heeft ze het kotsen bedacht als smoes voor de condooms. Wel netjes van haar dat ze je een condoom laat gebruiken, zodat jij geen SOA's krijgt.
Kwam ook direct in mij op.quote:Op donderdag 31 juli 2014 12:47 schreef P4tje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze zich elke dag door een ander laten uithonen en heeft ze het kotsen bedacht als smoes voor de condooms. Wel netjes van haar dat ze je een condoom laat gebruiken, zodat jij geen SOA's krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |