abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142851001
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:46 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Het zal jouw auto/huis maar zijn, kneus :') Protesteren tegen geweld mét geweld is zo belachelijk als maar zijn kan. Dit soort tokkies zouden gewoon hard aangepakt moeten worden, maar met een softe president als Hollande gaat dat natuurlijk nooit gebeuren.
Bang zijn voor wat relletjes... :')
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:50:42 #227
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142851015
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:49 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Omdat ik vind dat het katholicisme een valse religie is die naar de hel leidt? So be it.
Nee maar, tolerantie eisen maar zelf geen greintje tolerantie hebben, is lekker hypocriet :')

Is een kwaaltje waar veel moslims aan lijden heb ik de indruk.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_142851020
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

En Saddam op zijn beurt heeft oorlog gevoerd met elk buurland dat hij kon vinden. Ho wacht! Misschien is dit wel geen of-of verhaal :')
Die oorlog met Iran heeft hij gevochten met hulp van het westen. En de invasie van Koeweit was een gevolg van die oorlog, zonder de Iran oorlog geen invasie van Koeweit.
pi_142851022
quote:

[..]

Omdat ik vind dat het katholicisme een valse religie is die naar de hel leidt? So be it.
_O-
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:51:22 #230
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142851036
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Bang zijn voor wat relletjes... :')
Heeft niks te maken met bang zijn, maar ik zou niet graag hebben als mijn bezittingen vernield worden :')

Anders moeten ze volgende keer in jouw straat de boel komen vernielen.
- Charlton Heston
pi_142851048
quote:

[..]

Was het trouwens niet aan 'God' om dat te bepalen en niet aan zijn slaven? :')
pi_142851060
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:50 schreef oksel12 het volgende:

[..]

Die oorlog met Iran heeft hij gevochten met hulp van het westen. En de invasie van Koeweit was een gevolg van die oorlog, zonder de Iran oorlog geen invasie van Koeweit.
Niet alleen dat, Saddam vocht die oorlog eigenlijk uit voor het Westen en de golfstaten, niet voor Irak.
  Redactie Frontpage dinsdag 29 juli 2014 @ 15:52:24 #233
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_142851070
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, laten we benadrukken wat een vrij land we wel niet zijn door mensen met een afwijkende mening dood danwel weg te wensen. :')[ afbeelding ]
Waar zeg ik dat we ze moeten vermoorden? Het gaat erom ze het land uit te werken. Kijk wat er van Syrië en Irak is geworden door deze debielen. Wanneer je dit soort lui steunt, is er geen plaats voor je in onze maatschappij.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_142851123
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:45 schreef Tchock het volgende:
Ja, laten we benadrukken wat een vrij land we wel niet zijn door mensen met een afwijkende mening dood danwel weg te wensen. :')[ afbeelding ]
Klinkt als IS. Alleen pretendeert IS niet een vrij land te zijn. :')14.gif
-
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:54:31 #235
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142851139
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:27 schreef LXIV het volgende:
Heeft burgemeester van Aartsen zijn goedkeuring al gegeven aan deze acties?
:')
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142851147
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:52 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat we ze moeten vermoorden? Het gaat erom ze het land uit te werken. Kijk wat er van Syrië en Irak is geworden door deze debielen. Wanneer je dit soort lui steunt, is er geen plaats voor je in onze maatschappij.
Daar ben ik het mee oneens. Nederland is geen Syrië omdat iedereen kan zeggen, geloven en denken wat hij wil. Inclusief het vervloeken van eigen burgers en de democratie.

Wil dat zeggen dat ik het met ze eens ben? Absoluut niet. Maar als je mensen om hun geloof gaat deporteren - want dat is in essentie wat je voorstelt - ben je geen haar beter dan welke dictatuur dan ook.
pi_142851233
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:48 schreef Zienswijze het volgende:
Steunde is al erg genoeg als je beseft dat de Taliban nog steeds rotzooi zaait. De Taliban had waarschijnlijk niet zo sterk en machtig kunnen worden als het westen de Taliban niet gesteund.
Hier wil ik toch bewijs voor zien. Als ik me niet vergis steunde de VS strijders die toen bekend stonden als de "Mujahideen", maar of de VS de Taliban direct heeft gesteund, nee dat niet, want de Taliban bestond toen niet eens.
-
  Redactie Frontpage dinsdag 29 juli 2014 @ 16:00:04 #238
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_142851300
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee oneens. Nederland is geen Syrië omdat iedereen kan zeggen, geloven en denken wat hij wil. Inclusief het vervloeken van eigen burgers en de democratie.

Wil dat zeggen dat ik het met ze eens ben? Absoluut niet. Maar als je mensen om hun geloof gaat deporteren - want dat is in essentie wat je voorstelt - ben je geen haar beter dan welke dictatuur dan ook.
Er is al eerder aangetoond dat de vrijheid van meningsuiting grenzen heeft (zie uitspraak over stichting Martijn). Mensen aansporen tot moord, dit verkondigen en antisemitisme verspreiden vallen ook binnen de 'buitencategorie', sterker nog, aansporen (oproepen) tot moord en antisemitisme zijn gewoon strafbaar bij de wet. Er is gewoon een wettelijk handvat, nu nog een OvJ die ballen heeft.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_142851312
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:49 schreef Lothiriel het volgende:
Altijd jammer als islamistische gekkies aan kernbommen geraakt zijn inderdaad :') Verder belachelijk idee trouwens, als zij dat doen dan bestookt de VS hun en dan gaat iedereen met kernbommen elkaar bestoken en dan gaat iedereen dood. Ik neem aan dat ze in Pakistan niet zo dom zijn om dus met kernbommen te spelen.
Gelukkig gaat Israël dan ook niet miljoenen Palestijnen uitroeien. :) Dit is meer een gestoorde fantasie van sommige FOK!kers.
-
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:01:00 #240
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142851326
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:00 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Gelukkig gaat Israël dan ook niet miljoenen Palestijnen uitroeien. :) Dit is meer een gestoorde fantasie van sommige FOK!kers.
Zijn ze ook helemaal niet van plan en gelukkig maar.
- Charlton Heston
pi_142851340
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:00 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Er is al eerder aangetoond dat de vrijheid van meningsuiting grenzen heeft (zie uitspraak over stichting Martijn). Mensen aansporen tot moord, dit verkondigen en antisemitisme verspreiden vallen ook binnen de 'buitencategorie', sterker nog, aansporen (oproepen) tot moord en antisemitisme zijn gewoon strafbaar bij de wet. Er is gewoon een wettelijk handvat, nu nog een OvJ die ballen heeft.
Je grijpt iets anders aan alsof het jouw punt ondersteunt. Natuurlijk is de vrijheid van meningsuiting niet onbeperkt. Dat wil alleen niet zeggen dat je mensen moet deporteren die over de schreef gaan, en dat zeg jij steeds :')
  Redactie Frontpage dinsdag 29 juli 2014 @ 16:02:02 #242
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_142851353
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:58 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Hier wil ik toch bewijs voor zien. Als ik me niet vergis steunde de VS strijders die toen bekend stonden als de "Mujahideen", maar of de VS de Taliban direct heeft gesteund, nee dat niet, want de Taliban bestond toen niet eens.
De Taliban komt voort uit de Pakistaanse Madrassa's, gesponsord door conservatieve islamitische landen als de salafistische Saoedische staat. US heeft inderdaad niets van doen met de Taliban.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_142851405
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:02 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

De Taliban komt voort uit de Pakistaanse Madrassa's, gesponsord door conservatieve islamitische landen als de salafistische Saoedische staat. US heeft inderdaad niets van doen met de Taliban.
Dat is wel wat de hele tijd - door anderen - in dit topic beweerd wordt. Eén van tweeën is niet waar. Wat is het nou? :P
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:04:28 #244
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_142851424
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je grijpt iets anders aan alsof het jouw punt ondersteunt. Natuurlijk is de vrijheid van meningsuiting niet onbeperkt. Dat wil alleen niet zeggen dat je mensen moet deporteren die over de schreef gaan, en dat zeg jij steeds :')
Nee, maar je kan je wel afvragen wat zulke mensen hier doen als ze zulke sympathieën hebben voor ISIS en ook graag in zo'n samenleving willen zitten.

Vooral die mensen die van onze rechten gebruik maken om deze rechten te willen ondermijnen :') Dat vind ik de grootste kneusjes die rondlopen in onze maatschappij.
- Charlton Heston
  Redactie Frontpage dinsdag 29 juli 2014 @ 16:04:35 #245
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_142851427
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

En daarvoor kan ik me dus beroepen op de vrijheid van meningsuiting en de strafbaarheid van uitspraken van bepaalde mensen die voor het gemak gewoon worden genegeerd door onze tamme overheid / overheidsdiensten. De overheid moet eens achter de eigen democratie, normen & en waarden en wetten gaan staan.

Nederland laat met zich spelen, zie ook de rotzooi in Oost-Oekraïne en meer recentelijk de bedreigingen van Venezuela waardoor ineens een verdachte van drugscriminaliteit wordt losgelaten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_142851443
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat is wel wat de hele tijd - door anderen - in dit topic beweerd wordt. Eén van tweeën is niet waar. Wat is het nou? :P
De VS steunde extremisten en een deel van die extremisten was nog extremistischer en werd later de Taliban.
pi_142851485
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:04 schreef JeMoeder het volgende:
en meer recentelijk de bedreigingen van Venezuela waardoor ineens een verdachte van drugscriminaliteit wordt losgelaten.
Onzin, hij was diplomatiek onschendbaar. Je kan niet maken hem vast te houden.
Ik vraag me ook af of hij een eerlijk proces krijgt in de VS omdat Venezuela een vijand is van de VS.
pi_142851490
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:51 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Heeft niks te maken met bang zijn, maar ik zou niet graag hebben als mijn bezittingen vernield worden :')

Anders moeten ze volgende keer in jouw straat de boel komen vernielen.
Doe niet zo labiel.

Natuurlijk is het niet leuk als je bezettingen vernield worden, maar emotie hoort nu eenmaal bij dit soort demonstraties en wat rellen is wel leuk.
pi_142851492
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:51 schreef oksel12 het volgende:
Was het trouwens niet aan 'God' om dat te bepalen en niet aan zijn slaven? :')
Maar als de Schepper der hemelen en aarde heeft aangegeven dat islam Zijn ware religie is en dat geen enkele andere religie geaccepteerd zal worden door Hem, dan zou ik een klootzak zijn als ik stil zou zijn en jou vrolijk naar de hel laat huppelen. Nu heb je het tenminste één keer van mij gehoord. Voor de rest mag je zelf lekker doen wat je wilt, er is geen dwang in de religie zoals in de Nobele Koran staat.
-
  Redactie Frontpage dinsdag 29 juli 2014 @ 16:07:10 #250
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_142851506
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik denk mijn verhaal, maar dat weet ik niet 100% zeker :P
Ta mère
El Coño
ウイスキー
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')