De Beta is voorbij.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is Destiny Beta nou nog te spelen, gister waren servers ofzo offline.
Fuck yes.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:54 schreef Roces18 het volgende:
Een ps4 om zo'n spel te spelen????????? wtfbbqsaus
Vroeg in augustus is ergens ooit gezegd, maar een exacte datum is er niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:17 schreef Sodapoppin het volgende:
Minecraft staat voor augustus, maar nog steeds geen release datum bekend. Weet iemand meer?
5de toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:17 schreef Sodapoppin het volgende:
Minecraft staat voor augustus, maar nog steeds geen release datum bekend. Weet iemand meer?
Waarom zou je minecraft op de ps4 spelen. Op de pc kan je 442423x meer en speelt ook nog stuk fijner met een muis.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:17 schreef Sodapoppin het volgende:
5e heb ik ook gehoordquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
5de toch?
Of haal ik nu dingen door de war?
Heb het met veel lol op de PS3 gespeeld, gewoon lekker relaxed beetje knutselen enzo en dan is een console versie (voor mij) meer dan voldoendequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je minecraft op de ps4 spelen. Op de pc kan je 442423x meer en speelt ook nog stuk fijner met een muis.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
Heb het met veel lol op de PS3 gespeeld, gewoon lekker relaxed beetje knutselen enzo en dan is een console versie (voor mij) meer dan voldoende
heb geen pc en zit liever on de woonkamer achter de tv en online ken ik alleen mensen met een consolequote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je minecraft op de ps4 spelen. Op de pc kan je 442423x meer en speelt ook nog stuk fijner met een muis.
precies, lean back. En de ps4 versie wordt net als de pc versie behalve modden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
Heb het met veel lol op de PS3 gespeeld, gewoon lekker relaxed beetje knutselen enzo en dan is een console versie (voor mij) meer dan voldoende
laptopquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:24 schreef n8n het volgende:
[..]
heb geen pc en zit liever on de woonkamer achter de tv en online ken ik alleen mensen met een console
Ook geen plugins? Wat kut danquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:25 schreef n8n het volgende:
[..]
precies, lean back. En de ps4 versie wordt net als de pc versie behalve modden.
smaken verschillenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ook geen plugins? Wat kut dan
En geen snapshots neem ik aan? Dat is ook jammer. Plus dat met console het gewoon kutter speelt dan met je muis en toetsenboard.
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:57 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, sorry voor mijn uitval
In ieder geval voor mensen die het niet willen gelovenLijkt mijn collectie wel, wist alleen niet dat je de indeling kon veranderen, bij mij staat alles naast elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja bij mij ook, maar als je dat ding helemaal achteraan pakt 'Bibliotheek' dan krijg je zo'n tegelmuur te zienquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:53 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mijn collectie wel, wist alleen niet dat je de indeling kon veranderen, bij mij staat alles naast elkaar
Zal mij niks verbazen als dat die klei game is. Ook nooit meer wat van gehoordquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:15 schreef Pheno het volgende:
Maar van mij mag Sony wel eens met daadwerkelijk iets nieuws komen. Bloodborn is al een leuk begin en er komt nog iets onaangekondigd op gamescom voor ps4. Maar ik hoop niet dat we constant remakes gaan zien van bv een Beyond Two Souls, en nog meer uit Sony's ps3-stal.
Omdat ikquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Media Molecule is daar nog mee bezig. En die is al aangekondigdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:01 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als dat die klei game is. Ook nooit meer wat van gehoord
Oh kan je de library editten? Kan je ook nog op je frontpage dingen verwijderen (downloaded games staan nu bijv. allemaal op een rijtje.) Ik had gehoopt op een customizable front, dat maakt het leven makkelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:53 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mijn collectie wel, wist alleen niet dat je de indeling kon veranderen, bij mij staat alles naast elkaar
Klopt maar er gingen volgens mij geruchten dit dit de onaangekondigde game ging worden (ja is krom). Misschien hebben ze een nieuwe naam voor die titel of zoquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Media Molecule is daar nog mee bezig. En die is al aangekondigd
Het ding staat hier bijna dagelijks aan, dus geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:39 schreef Massief het volgende:
Snap echt niet dat iedereen hier blij is met die pauper plus games. We zijn een jaar verder en er is gewoon jack shit qua games. Niet aankomen met je dat wist je toen je hem kocht want er zijn ook wat titels uitgesteld.
Gewoon een dikke faal tot nu toe.
En wat speel je dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ding staat hier bijna dagelijks aan, dus geen idee waar je het over hebt.
Oh natuurlijk, jij wist het al idd. Kan je mij dit vertellen? Is het moeilijk om het (God of War: The Last Thief, of Us) voor jezelf te houdenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:37 schreef Pheno het volgende:
Geloof me, het is het nietMeer over twee weken.
Ik ben het op zich wel met je eens, daarom heb ik ook net pas een PS4 gekocht. Als je niet van indiegames houdt komt er sowieso niet veel nieuws uit (gelukkig doe ik dat wel).quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:39 schreef Massief het volgende:
Snap echt niet dat iedereen hier blij is met die pauper plus games. We zijn een jaar verder en er is gewoon jack shit qua games. Niet aankomen met je dat wist je toen je hem kocht want er zijn ook wat titels uitgesteld.
Gewoon een dikke faal tot nu toe.
NBA (ja, nog steeds), The Last of Us, FF XIV, Transistor, Awesomenauts, Resogun, Flower (rustgevend na zo'n werkdag die iedereen wel eens heeft). Valiant Hearts, Child of Light, Trine 2 en zit nu te denkn aan Guacamelee en MLb The Show. Gewoon omdat het kan. Aan de andere kant heb ik over een maandje gamescom en Tales of Xillia (PS3), dus ik denk dat ik augustus en ver in september wel uitzing tot oktober, wanneer er van alles tegelijkertijd uitkomtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:44 schreef Massief het volgende:
[..]
En wat speel je dan?
Bij mij staat die nu srs een half jaar uit bijna.
quote:
Ben je de donderdag nog op de Gamesco? Kunnen we een pilsje doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
NBA (ja, nog steeds), The Last of Us, FF XIV, Transistor, Awesomenauts, Resogun, Flower (rustgevend na zo'n werkdag die iedereen wel eens heeft). Valiant Hearts, Child of Light, Trine 2 en zit nu te denkn aan Guacamelee en MLb The Show. Gewoon omdat het kan. Aan de andere kant heb ik over een maandje gamescom en Tales of Xillia (PS3), dus ik denk dat ik augustus en ver in september wel uitzing tot oktober, wanneer er van alles tegelijkertijd uitkomt
Dit idd (behalve als het een Nintendo-AAA titel isquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Het scheelt denk ik ook dat ik over het algemeen meer plezier haal uit een goede indie dan uit een zogenaamde AAA titel.
pfffftquote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:36 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oddworld
Heerlijk om een scheet te laten en dat dan het hele zooitje slaven dat je bij je hebt gaat lachen
Mwah, ben ik mee eens. Vond het zeker geen 9+ waard (zowel PS3 als PS4). Beetje overdreven scores.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:53 schreef Jimbo het volgende:
Zucht, TLOU had ik me toch meer van voorgesteld.
Zal hem zeker uitspelen, maar na alle recensies en goede verhalen had ik er toch meer van verwacht.
eigenlijk voel ik me nu net als na de ps3 demo die ik toen probeerde... Deze game had ik best kunnen missen.
#onpopulaire mening
Ik heb het puur over minecraft. Niet over andere spellen.. drivers updates en pc update is bs voor minecraftquote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat ik
a. op de bank wil zitten
b. niet iedere keer drivers wil moeten installeren voor iets werkt
c. geen zin heb iedere 3 jaar mijn pc te updaten
d. omdat een console gewoon veel makkelijker is
Ik snap je idee, ik dacht het vroeger ook. Ik heb echt jarenlang in clans gespeeld, lanparty's afgeweest, aan matches meegedaan (COD2/4) en ik kon die consolehoeren toen ook niet begrijpen.
Echter, als je werkt, een vriendin hebt en andere verplichtingen is het gewoon lekker als je op de bank kan crashen om een uurtje of twee op je gemak te gamen
Hoe vind je deze game en was het je geld 100% waard ?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Rogue legacy speelt trouwens heeerlijk op de ps4.
Probeer ook met pijn en moeite de story uit te spelen. Die game is echt fakking repetitief. Moet toch lukken voordat ik opnieuw met TLOU ga beginnen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb Watch Dogs al een tijdje, maar heb nauwelijks zin om verder te spelen, heb net 5 missies gedaan ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |