Als die 2 dood gaan heb je wel een dik probleem!quote:een code stond die maar 2 mensen op de wereld weten
nu heeft die gelukkig geen probleem. Geen computer meer ook, dat terzijde.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Als die 2 dood gaan heb je wel een dik probleem!
Ze zullen denk ik wel belbestanden met nummers hebben gekocht. Zelf zijn mijn ouders ook een keer benaderd toen ik er bij was. Gelukkig nog kunnen zeggen dat dit foute boel was, waardoor mijn vader zei dat ze oplichters waren en ophing.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:31 schreef remi1986 het volgende:
Wat ik me ook afvraag is hoe ze aan jullie telefoonnummer zijn gekomen.
Heb je wel gelezen? Hij heeft Teamviewer geïnstalleerd tijdens het gesprek.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:55 schreef DemonRage het volgende:
Wat ik uit het verhaal begrijp is dat er al malware op jouw pc actief was voordat die gast (de hacker) jou belde. Vervolgens probeert hij jou op te lichten en als je niet accoord gaat dan blokkeert hij op afstand jouw pc via die malware.
Tijdens dat telefoongesprek had die gast wellicht een verbinding met jouw pc, die je op dat moment kon achterhalen door netstat -a -p TCP in de command prompt in te typen. Of je er veel aan hebt is ook maar de vraag want hackers werken vaak via proxies.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:19 schreef Molurus het volgende:
Ik heb me altijd al afgevraagd of er nu werkelijk mensen zijn die daar in trappen.
Hahaha doen alsof je precies doet wat ze zeggen en elke keer doen alsof het niet werkt om vervolgens na een lang gesprek te zeggen dat je ze al meteen doorhadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:14 schreef highender het volgende:
Het is best leuk om die oplichters zo lang mogelijk aan de lijn te houden.
ik mis altijd de inspiratie om er een leuk verhaaltje van te maken...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:14 schreef highender het volgende:
Het is best leuk om die oplichters zo lang mogelijk aan de lijn te houden.
Ik vraag me af wat hier de vertaling van is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:48 schreef TheMuhFucker het volgende:
Wollah ij bel mijn niffo wel jullie prutsers kunnen ook niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |