De EU ziet liever niemand lachen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:24 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
De EU ziet vrouwen ook niet graag lachen kennelijk
Jawel, de EU zelf.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
De EU ziet liever niemand lachen heb ik het idee.
Wie het laatst lacht, lacht het best?quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:49 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat de EU als laatst lacht.
De EU MAG dus helemaal niet lachen, laten we dhr. Arinc binnenhalen!quote:Ooit schreef Wikipedia het volgende:
Bij het bepalen van het geslacht van letterwoorden geldt het geslacht van het kernwoord als basis. In bijvoorbeeld Partij van de Arbeid", ""Europese Unie", "Vereenigde Oostindische Compagnie" zijn de kernwoorden vrouwelijk, daarom worden de afkortingen PvdA, EU en VOC eveneens als vrouwelijk behandeld.
Waar heb jij het over...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
"zeker geen vrouwen"
[..]
Ah. Jij bent een feminist. Vandaar dat je vrouwen hoger plaatst dan andere mensen.
Een vrouw hoort zedig te zijn. Dus de heer Arinc vindt uitbundig lachen onzedig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:14 schreef FReNsJ het volgende:
Het staat er niet, wil ik best geloven, maar op een misinterpretatie(?) van welke passage beroepen mensen zoals dhr. Arinc zich dan? Ze moeten toch kunnen antwoorden op die simpele vraag, of wordt die hen gewoon nooit gesteld?
Ze moeten hun rijkdom bedekken, of zoiets.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:14 schreef FReNsJ het volgende:
Het staat er niet, wil ik best geloven, maar op een misinterpretatie(?) van welke passage beroepen mensen zoals dhr. Arinc zich dan? Ze moeten toch kunnen antwoorden op die simpele vraag, of wordt die hen gewoon nooit gesteld?
Altijd grappig dat in dat soort landen enkel de vrouw zedig hoort te zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een vrouw hoort zedig te zijn. Dus de heer Arinc vindt uitbundig lachen onzedig.
De man moet dat ook. Daar refereert hij ook naar in hetzelfde toespraak.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:00 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Altijd grappig dat in dat soort landen enkel de vrouw zedig hoort te zijnAls hij consequent is dan zegt hij, niemand mag lachen.
Dat soort onzin van dat mannen zich niet zouden kunnen 'inhouden' als een vrouw zich 'onzedig' gedraagt (lees: lacht), tsja dan zit je met barbaarse mannen opgescheept want normale mannen kunnen dat heus wel.
Turkije
Ja, maar dat houdt blijkbaar toch iets totaal anders in? Mannen mogen blijkbaar wel lachen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De man moet dat ook. Daar refereert hij ook naar in hetzelfde toespraak.
Ik vind dit lastig. Van vrouwen verwacht men een rustige en niet uitbundige houding. Dus een Patty Brad lach is niet gepast.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:05 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja, maar dat houdt blijkbaar toch iets totaal anders in? Mannen mogen blijkbaar wel lachen?Kan aan mij liggen hoor maar ik vind dit ongelofelijk triest voor een land dat zich zogezegd als een moderne natie voordoet.
Kan aan mij liggen maar ik vind een uitbundig lachende vrouw niet vulgair of iets dergelijks... Ik vind het leuk, dat wel. Zou maar een saaie wereld zijn als niemand mag lachen in het openbaar, nee?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind dit lastig. Van vrouwen verwacht men een rustige en niet uitbundige houding. Dus een Patty Brad lach is niet gepast.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind dit lastig. Van vrouwen verwacht men een rustige en niet uitbundige houding. Dus een Patty Brad lach is niet gepast.
Hij noemt het niet vulgair. Hij vindt het niet passen bij een vrouw.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:12 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar ik vind een uitbundig lachende vrouw niet vulgair of iets dergelijks... Ik vind het leuk, dat wel. Zou maar een saaie wereld zijn als niemand mag lachen in het openbaar, nee?
En ondertussen blijf je maar uitleggen en nuanceren. Dat is echt irritant in dit soort gevallen. Iedereen geeft er net een eigen draai aan, zelfs de krant die 'lachen' gebruikt i.p.v. 'uitbundig lachen. Klein verschil, maar wel een verschil.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij noemt het niet vulgair. Hij vindt het niet passen bij een vrouw.
Hier merk ik steeds weer het verschil in cultuur.. Lastig uitleggen dit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ondertussen blijf je maar uitleggen en nuanceren. Dat is echt irritant in dit soort gevallen. Iedereen geeft er net een eigen draai aan, zelfs de krant die 'lachen' gebruikt i.p.v. 'uitbundig lachen. Klein verschil, maar wel een verschil.
Vrouwen mochten toch net wel (itt mannen) gouden sieraden ofzo?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze moeten hun rijkdom bedekken, of zoiets.
Denk dat gouden tanden daar ook onder vallen....
Ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hier merk ik steeds weer het verschil in cultuur.. Lastig uitleggen dit.
Heb je het niet over losbandigheid? Cultuurverschil weet ik niet, het juiste woord vinden is ook niet altijd eenvoudig hequote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hier merk ik steeds weer het verschil in cultuur.. Lastig uitleggen dit.
Nee.. niet losbandigheidquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:43 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Heb je het niet over losbandigheid? Cultuurverschil weet ik niet, het juiste woord vinden is ook niet altijd eenvoudig he
Een vrouw hoort te zijn wat ze zelf wilt, zolang ze andere mensen niet lastig valt of schade berokkendquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.. niet losbandigheid![]()
Een vrouw hoort elegant te zijn..
Een vrouw hoort te kunnen doen en laten waar ze zelf zin in heeft, altijd en overal.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.. niet losbandigheid![]()
Een vrouw hoort elegant te zijn..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |