quote:Presidentskadidaat Ekmeleddin Ihsanoglu, die met de verkiezingen van augustus in zicht premier Erdogan uitdaagt, twitterde als reactie dat Turkije juist lachende vrouwen nodig heeft.
Jammer dat hij er niet gelijk strippende vrouwen van maaktquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een held. Dat hij baasje Erdogan maar mag verslaan.
Weinig kans. Tegen de tijd dat er verkiezingen zijn zit het grootste deel van de oppositie, en van de media die niet Erdogan loven, in de gevangenis.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een held. Dat hij baasje Erdogan maar mag verslaan.
Ja, schandalig dat dat gebeurt is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:26 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Weinig kans. Tegen de tijd dat er verkiezingen zijn zit het grootste deel van de oppositie, en van de media die niet Erdogan loven, in de gevangenis.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er is bijna niets mooiers dan de lach van een knappe vrouw. Erg ontwapenend bovendien.
Meer lachende vrouwen kan een land alleen maar ten goeden komen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus als ik een onderzoek doe naar hoe en of de lach van vrouwen een land ten goeden komt en ik kom er achter dat er geen correlatie is of hooguit een spurieus verband te vinden is dan sta jij in de rij om voor een wet te tekenen waar die snollen hun bek door dicht moeten houden?
"zeker geen vrouwen"quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]Nee, gewoon geen mensen verbieden te lachen. En zeker geen vrouwen
Ah. Jij bent een feminist. Vandaar dat je vrouwen hoger plaatst dan andere mensen.quote:common sense bro
Stilletjes lachen..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:31 schreef p1no het volgende:
Vrouwen mogen wel lachen, graag zelfs. Als ze maar niet zoveel geluid maken.
Weer jouw woorden. Ik zie gewoon liever lachende vrouwen dan mannen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
"zeker geen vrouwen"
[..]
Ah. Jij bent een feminist. Vandaar dat je vrouwen hoger plaatst dan andere mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:34 schreef BaajGuardian het volgende:
Hij heeft gelijk, er valt niks te lachen met de islam.
Onder 4 ogen in de slaapkamer niet hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:34 schreef Leia0 het volgende:
[..]
Stilletjes lachen..
Mannen willen altijd dat vrouwen alles stilletjes doen..
Staat er echt zulke onzin in de Koran of is dit een zeer ruime interpretatie van de Turkse vicepremier?quote:Hij raadde mensen aan de Koran opnieuw te ontdekken en zo moreel verval tegen te gaan.
Erdogan wint gewoon democratisch.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja, schandalig dat dat gebeurt is.
Ik zie liever dat elk mens ongeacht geslacht of andere kenmerken van vrijheden mag genieten, niet omdat de beoefening van die vrijheid anderen leuk lijkt maar omdat ik als mens die intrinsieke waarde bezit waardoor ik die vrijheid verdien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Weer jouw woorden. Ik zie gewoon liever lachende vrouwen dan mannen.
quote:Natuurlijk, "dudebro".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Het staat er niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Staat er echt zulke onzin in de Koran of is dit een zeer ruime interpretatie van de Turkse vicepremier?
Hm, misschien moet er ruimte voor enkele uitzonderingen worden gelaten op dit recht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:41 schreef tong80 het volgende:
Ben het helemaal met hem eens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, dat zou echt idioot zijn voor zo'n invloedrijk boek als de koran. Helaas zijn er nog wel idioten die er zo'n zieke draai aan kunnen geven dat ze dat er toch in lezen.quote:
De EU ziet vrouwen ook niet graag lachen kennelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:42 schreef H.FR het volgende:
Turkije
En dan wil de EU dat bij de EU halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |