al 1 hele keer! Goed afgericht!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:21 schreef stbabylon het volgende:
Mijn vrouw heeft al een keer mij bier gebracht
"plots"quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:30 schreef stbabylon het volgende:
Wekker probleem fixed
Bleek dat mijn klok meldingen uit stonden plots...
Ohboy.....quote:
Sorry, inkoppertjequote:
Gewoon even rooten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, inkoppertje. Maar dat soort dingen heb ik dus ook steeds met mijn Galaxy
.
Gezien de voor mij nieuwe interface voor het snoozen/uitzetten, was dat plots na een update van de java.android.clock packagequote:
Hoest met je kinderen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezien de voor mij nieuwe interface voor het snoozen/uitzetten, was dat plots na een update van de java.android.clock package
jaja, ik had ook een HTC One M8 moeten kopen, nu weet ik het wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:36 schreef stbabylon het volgende:
En dit was de eerste keer dat ik iets raars had met mijn Z1
Ow.quote:
Het is mij nog nooit gebeurdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, inkoppertje. Maar dat soort dingen heb ik dus ook steeds met mijn Galaxy
.
Dat soort goede berichten tellen natuurlijk niet. Anti-hater!quote:
Het zal ook wel aan mij liggen elke keerquote:
Als ik goede berichten wil vertellen dan doe ik dat gewoonquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort goede berichten tellen natuurlijk niet. Anti-hater!
Ik ben in Amsterdam!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Biertje in Amsterdam doen dan maar?
Vocht op het scherm... zo kan dat (met elk toestel met een touchscreen)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal ook wel aan mij liggen elke keer.
Maar ik zie andere mensen soms ook kutten met hun Android hoor. Gisteren nog wou iemand een foto laten zien en hij scrollde gewoon niet, slepen en het bouncede weer terug, Gallery afsluiten hielp wel. maar hoe de neuk KAN zoiets?
Jij recalcitrant mannetje.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:40 schreef Barbusse het volgende:
Als ik goede berichten wil vertellen dan doe ik dat gewoon
En dus een herstart van de app verdampt het vocht?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vocht op het scherm... zo kan dat (met elk toestel met een touchscreen)
Ik ook, lekker belangrijk, gewoon doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben in Amsterdam!
Maar wel aan het werk en dus mag ik geen bier drinken
Dat zei je er niet bijquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dus een herstart van de app verdampt het vocht?.
O-benen nu?quote:
Dat zei ik er wel bijquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bijJe vroeg om EEN verklaring en dit was er één
Wat al die mensen in OUD doen over hun kinderen, doe jij met je Applemeuk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Dat zei ik er wel bij.
Maar goed, blijkbaar zijn dat dingen die heel normaal zijn als je een Android hebt, ze zei ook iets van, ja dat doet ie wel vaker.
Het is echt een enorme slag terug in verwachting denk ik als je er mee kan leven.
Zo rol ik. Daarom hou je ook van me.quote:
Absoluut, had je tieten gehad, dan had ik mij ook fysiek nog aan je verlustigd.quote:
Ja, sorry. Het moet natuurlijk ook niet te perfect worden he?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, had je tieten gehad, dan had ik mij ook fysiek nog aan je verlustigd.
moet het hier nog even volhoudenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, lekker belangrijk, gewoon doen.
Valt mee Air, valt meequote:
Deceptie ditquote:
Of een kans dat ze binnen afzienbare tijd weer op de markt is.quote:
quote:
Ja, daar zit de wereld op te wachtenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een kans dat ze binnen afzienbare tijd weer op de markt is.
Ook voor jou is er vast een niche.quote:
Oh ja, dat zei je wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zei ik er wel bij.
Maar goed, blijkbaar zijn dat dingen die heel normaal zijn als je een Android hebt, ze zei ook iets van, ja dat doet ie wel vaker.
Het is echt een enorme slag terug in verwachting denk ik als je er mee kan leven.
Door jou UI denk ik de hele tijd dat je een vrouw bentquote:
Ik ben een feminiene man, helpt dat?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:09 schreef Cue_ het volgende:
Door jou UI denk ik de hele tijd dat je een vrouw bent
Nie door wat erop staat, maar door de kleurencombi ofzo
Ik ook helaas, en daarna heb ik ook eigenlijk helemaal geen tijd voor bierquote:
Bedoelde meer bij deze werkgeverquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook helaas, en daarna heb ik ook eigenlijk helemaal geen tijd voor bier.
Ah zo, nee, dat is dan weer niet het probleem hier, maar ik moet nog flink wat werk verzetten de aankomende dagenquote:
Wat stel je voor als alternatief?quote:
Ik zal es kijken wat ik nog in mijn archief heb...quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:07 schreef AirwiN het volgende:
Ik zal es kijken wat ik nog in mijn archief heb...
<--- Zoiets?quote:
Alstu!quote:
Jij bent ook meegaand ook he?quote:
Soms meer dan anders.quote:
Omdat je je andere UI mooi vond?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Soms meer dan anders.In dit geval is het een kleine moeite, dus waarom niet?
Ik was er niet zwaar aan gehecht. En deze vind ik ook mooi.quote:
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst mijn UI heb aangepast eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was er niet zwaar aan gehecht. En deze vind ik ook mooi.
Ik ook niet.....quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst mijn UI heb aangepast eigenlijk.
En als jij dat gaat doen ga ik vast ook klagenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst mijn UI heb aangepast eigenlijk.
Ik wissel mijn UI's in dezelfde snelheid als jij je vrouwen afwisselt. En ik vice versa...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Nou, dan had je de laatste tijd echt geen UI moeten hebbenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wissel mijn UI's in dezelfde snelheid als jij je vrouwen afwisselt. En ik vice versa...
Voor het gemak tel ik ook al je scharrels en je projectjes die anders eindigen dan jij had gewild ook mee.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Nou, dan had je de laatste tijd echt geen UI moeten hebben.
Dan zijn er geen jpg's genoegquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor het gemak tel ik ook al je scharrels en je projectjes die anders eindigen dan jij had gewild ook mee.
I rest my case.quote:
Maar vooral die laatste categorie is groot hoorquote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Maar vooral die laatste categorie is groot hoor.
True, true. Al is "bezet" ook vaak een obstakelquote:
Dat valt voor mij ook onder 'out of my league'.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:23 schreef HeatWave het volgende:
True, true. Al is "bezet" ook vaak een obstakel.
De rest niet?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat valt voor mij ook onder 'out of my league'.
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:24 schreef AirwiN het volgende:
Dat valt voor mij ook onder 'out of my league'.
Oh zoquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat liefdesgedoe komt me weer eens de neus uit
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat liefdesgedoe komt me weer eens de neus uit
Die van voetbal, waarvan je niet wist wat ie nou wou etc?quote:
Ow die, stond/staat verder redelijk los van deze meldingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Die van voetbal, waarvan je niet wist wat ie nou wou etc?
Ow, nevermind danquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow die, stond/staat verder redelijk los van deze melding
Natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon een yuk-gevoel over het algemeen dus?.
Tieten, gij onwetende.quote:
Gaat wel weer over schatje, ik ken hetquote:
Tieten! Waar?quote:
Te klein schermquote:
Totdat het even later weer net zo hard (ong.) terugkomtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Gaat wel weer over schatje, ik ken het.
Nooit van mijn leven.quote:
Such is life my dear. Ups and downsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Totdat het even later weer net zo hard (ong.) terugkomt
Jaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
En dan worden toch mensen verliefd en dan kunnen we die doodmaken
Uhuquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Such is life my dear. Ups and downs.
Ooit zullen ook wij verder zijn, gelukkig in huwelijks/samenwoon/kinderenland.
Doodwensen mag nog steeds niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ooit zullen ook wij verder zijn, gelukkig in huwelijks/samenwoon/kinderenland.
Ook jij mag dat hier, daarom posten we hier nog, om elkaars gezeik aan te horenquote:
Dank jequote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:51 schreef HeatWave het volgende:
Ook jij mag dat hier, daarom posten we hier nog, om elkaars gezeik aan te horen.
Ik hoorde dat de Seks SC wel leuk wasquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
Anders zou ik een ander huisje moeten zoeken
Liefdequote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
Liefde zuigt inderdaad
Laten we er gewoon niet meer aan doen en een nurksen commune starten
Waar dan wel geneukt mag worden natuurlijk
En dan worden toch mensen verliefd en dan kunnen we die doodmaken
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de Seks SC wel leuk was.
Het is soms echt muisstil hier, das wel jammerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb vandaag zelfs een kijkje genomen bij de relatie SC.. omdat het hier zo dood was
We missen nieuw bloed..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is soms echt muisstil hier, das wel jammer.
Waarom is nieuw bloed vaak niet zo leuk?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We missen nieuw bloed..
Maar nieuw bloed is vaak niet zo leuk
Nee, zijn vaak echt sjappies elke keerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We missen nieuw bloed..
quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Nee, zijn vaak echt sjappies elke keer.
Ik voel een dolkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We missen nieuw bloed..
Het post vaak niet leuk mee, manse praat, grote bek uit het niets, geen humor.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom is nieuw bloed vaak niet zo leuk?
Nu pas?quote:
Ik doe ook vaak niet echt meequote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het post vaak niet leuk mee, manse praat, grote bek uit het niets, geen humor.
Je hoeft echt geen incrowd te zijn, maar doe wel gewoon leuk mee.
Ze zijn vaak beetje uhm slapjes. Kunnen niet tegen een stootje.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan pas nu weer reageren, hiervoor lag ik in het ziekenhuis vanwege mijn bijna-doodervaring.quote:
Ik ga weer terug naar het ziekenhuis...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zijn vaak beetje uhm slapjes. Kunnen niet tegen een stootje.
Bedoel, zo makkelijk is het niet om hier tussen te komen de eerste dagMaar daarna houden we van je
Je zegt het op zo'n manier dat je hoopt dat we nu gaan zeggen:quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:01 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik kan pas nu weer reageren, hiervoor lag ik in het ziekenhuis vanwege mijn bijna-doodervaring.
*voelt zich ernstig geliefdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zijn vaak beetje uhm slapjes. Kunnen niet tegen een stootje.
Bedoel, zo makkelijk is het niet om hier tussen te komen de eerste dagMaar daarna houden we van je
Jonguh je bent die gesloten afdeling bij de Dward nog lange niet af!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:01 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik kan pas nu weer reageren, hiervoor lag ik in het ziekenhuis vanwege mijn bijna-doodervaring.
Door jouw dolksteek, duhhquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zegt het op zo'n manier dat je hoopt dat we nu gaan zeggen:bijna dood ervaring?!?! vertel!!
![]()
Ik zal mijn grote humorloze bek houdenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe je normale bek ook maar meteenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal mijn grote humorloze bek houden
Dward?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Jonguh je bent die gesloten afdeling bij de Dward nog lange niet af!
Jij denkt dat je het overleefd als ik steek?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:03 schreef Aisomont het volgende:
Door jouw dolksteek, duhh
Ik val denk ik in het rijtje zonder humor
Je promotie was een grapje?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij eerstquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe je normale bek ook maar meteen.
Ja want ik kan wel tegen een stootje.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat je het overleefd als ik steek?
Nee, dat niet natuurlijk.quote:
Oh nee, after you kind Sirquote:
zolang je er maar zoentjes uit blijft gooien vind ik alles bestquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
D-ward... disturbed wardquote:
Denkt nu al geniaal te zijnquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:05 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ja want ik kan wel tegen een stootje.
Zie mij jullie argumenten op een geniale manier gebruiken!
Ken ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:08 schreef Evie het volgende:
[..]
D-ward... disturbed ward
[..]
Denkt nu al geniaal te zijn
En, moest je lachen van slechtheid?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vond het zo slecht dat ik er maar niets op zeg
Mwoah meer de ontkenningsfasequote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:09 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ken ik nog steeds niet.
Zelfkennis he!
Mijn waarde, het tentoonspreiden van correcte omgangsvormen in situaties zoals deze bekomt u nietquote:
Dat altijd!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:08 schreef Evie het volgende:
[..]
zolang je er maar zoentjes uit blijft gooien vind ik alles best
Nou, flikker dan maar weer op met je lange woorden en je grammaticaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn waarde, het tentoonspreiden van correcte omgangsvormen in situaties zoals deze bekomt u niet
Neuh. Ik zit hier prima, vuige midlifecrisislijertquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, flikker dan maar weer op met je lange woorden en je grammatica.
Mekker dan ook niet zo, banenverzinnerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neuh. Ik zit hier prima, vuige midlifecrisislijert
quote:
Niet zomaar iemand he?!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:11 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Dan liggen je eisen te hoog.
[..]
Als jij het zegt
Daar is dit topic toch voor, spinster?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mekker dan ook niet zo, banenverzinner.
Nee, dit topic is voor eeuwigdurende en altijd wederkerende discussiesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar is dit topic toch voor, spinster?
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:16 schreef Evie het volgende:
[..]mooie mannen die me aan het blozen krijgen
Dat is toch precies dit?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dit topic is voor eeuwigdurende en altijd wederkerende discussies.
Voor jou misschien, autistisch Alzheimertjequote:
Verkeerde A.A. DropDweilquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor jou misschien, autistisch Alzheimertje
Ik werd geroepen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor jou misschien, autistisch Alzheimertje
Dat is de manier om hier geaccepteerd te worden, toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Je bent goed bezig met mijn gelijk te bewijzen
"dropdweil"quote:
Als je volgens methodes geaccepteerd wilt worden.. mislukt het gelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:22 schreef Aisomont het volgende:
Dat is de manier om hier geaccepteerd te worden, toch?
Nee, dan hadden we wel bier geroepen.quote:
Hoe werkt het dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je volgens methodes geaccepteerd wilt worden.. mislukt het gelijk
Deze gehele SC samengevat in 4 letters.quote:
Bier.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze gehele SC samengevat in 4 letters.
Dat is Q samengevat in 4 lettersquote:
Het moet natuurlijk allemaal wel een beetje in balans blijven he?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:34 schreef Cue_ het volgende:
Nou.. genoeg positieve smilies gebruikt voor vandaag
Cancellen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:42 schreef Cue_ het volgende:
Pff m'n telefoon wordt steeds langer uitgesteldPer 1-8 pas weer leverbaar vanuit daar.. Pfff
Als die dan eens langskomt, kan ik haar gaan ophemelen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo vaak komt ze hier niet.
Ang3l is de queen.
Hemquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:43 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Als die dan eens langskomt, kan ik haar gaan ophemelen.
Ik lees ook vak shopreviews voor ik iets koop (tweakers.net) daar staan dit soort dingen ook vaak bij ipv alleen de prijs.quote:
Nouja, opzich heeft het geen haast, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees ook vak shopreviews voor ik iets koop (tweakers.net) daar staan dit soort dingen ook vaak bij ipv alleen de prijs.
Ik betaal liever iets meer als ik ook 100% zeker weet dat het op tijd komt soms.
En Re een hartaanval geven?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:26 schreef Cue_ het volgende:
Misschien moeten we t gewoon sluiten![]()
En dan in oktober weer open gooien onder de noemer Singles
Maar zo erg is het niet toch, af en toe valt het dood, maar over een hele dag gezien gebeurt er nog wel wat.quote:
Nouja.. zelden dat er echt nog lol uit te halen is. Denk 1x per week ofzo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Maar zo erg is het niet toch, af en toe valt het dood, maar over een hele dag gezien gebeurt er nog wel wat.
Het is dan ook een heul schokkend plaatjequote:
Behalve in het weekendquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar zo erg is het niet toch, af en toe valt het dood, maar over een hele dag gezien gebeurt er nog wel wat.
Ik heb dat echt niet zo, ik vermaak me nog wel prima meestal eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. zelden dat er echt nog lol uit te halen is. Denk 1x per week ofzo.
Ja ok, dan ben ik sowieso niet veel online eigenlijk.quote:
Vertel dan eens wat leuksquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ZO blijft het wel dood ja.
In de avonduren is het ook al gewoon dood, maar goed, er is meer op FOK! dan alleen de SC he?
Ik heb ff niet zoveel he? Huis opruimen en inrichten en naar de film morgen, meer is er nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat leuks
Natuurlijk, maar dat heb ik allemaal al gehad
Ja zo blijft het wel dood hequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ff niet zoveel he? Huis opruimen en inrichten en naar de film morgen, meer is er niet.
Blijkbaar niet dus he, muts op wielenquote:
LEUGENS!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ZO blijft het wel dood ja.
In de avonduren is het ook al gewoon dood, maar goed, er is meer op FOK! dan alleen de SC he?
Er is meer dan alleen mijn leven om over te praten he?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij uitgelult bent over je leven.. dan wel he
Ik alleen als ik aan het "werk" benquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dan ben ik sowieso niet veel online eigenlijk.
Zoals Apple!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen mijn leven om over te praten he?.
Echt nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen mijn leven om over te praten he?.
Heul nie, jij zit na je werk iedere dag en het hele weekend door bier te drinken en chickies te checken in het parkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben na mn werk te moe om online te zijn.
Echt wel, er zijn vast andere mensen die iets doen naast FOK!ken, ergens, misschien.quote:
En roddels toch?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:49 schreef Barbusse het volgende:
Maar de SC is toch bedoeld voor dat soort koetjes en kalfjes verhaaltjes?
Oh ja. Iedere dag.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heul nie, jij zit na je werk iedere dag en het hele weekend door bier te drinken en chickies te checken in het park
Pff.. ga eens zoeken dan!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt wel, er zijn vast andere mensen die iets doen naast FOK!ken, ergens, misschien.
Ik heb niks te roddelenquote:
ZIE JE WEL?!?!quote:
Moet je eens voor de gein iets bestellen bij een bedrijf dat met Max begintquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees ook vak shopreviews voor ik iets koop (tweakers.net) daar staan dit soort dingen ook vaak bij ipv alleen de prijs.
Ik betaal liever iets meer als ik ook 100% zeker weet dat het op tijd komt soms.
Natuurlijk wel, genoeg iPad games.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Maar op Apples kun je niet gamen toch?
Die zijn te druk met verder zijn.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt wel, er zijn vast andere mensen die iets doen naast FOK!ken, ergens, misschien.
Kan prima, Windows draaien en gaan, en er zijn ook zat Mac games, maar het is niet de reden om een Mac te kopen nee.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Maar op Apples kun je niet gamen toch?
Zelfs dat nietquote:
Ipad is voor mij te duurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ik? Ik geef aan me gewoon prima te vermaken hierquote:
DOE HET NIET!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs dat niet![]()
Ik ga maar even bier drinken. Groetjes
Neee niet weggaan!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs dat niet![]()
Ik ga maar even bier drinken. Groetjes
Oh....owkay....quote:
Ja daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan prima, Windows draaien en gaan, en er zijn ook zat Mac games, maar het is niet de reden om een Mac te kopen nee.
Ik moetquote:
Die zijn natuurlijk altijd welkomquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker op het strand in de zon met de mooie vrouwtjes?![]()
Vochtig is het hier altijd, zeker gisterenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk altijd welkomMaar liever wat schaduw atm, tis tropisch vochtig heet vandaag....
Van die gsm shops hebben een omzet dingetje waardoor hij er wel in kanquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:48 schreef Belsezar het volgende:
Mobieltje stuk, minimaal 10 werkdagen kwijt![]()
Wel een reserve telefoon hebben maar daar past het mini sim kaartje niet in
Hmm, morgen eens naar kijken dus!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Van die gsm shops hebben een omzet dingetje waardoor hij er wel in kan
Ik nog geen 10 minuten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
Oooh ik zou echt geen 10 dagen zonder mobiel kunnen
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
Oooh ik zou echt geen 10 dagen zonder mobiel kunnen
Maak het nog ff ergerquote:Op dinsdag 29 juli 2014 18:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik nog geen 10 minuten.
Gelukkig heb ik er 3.
Ze gooien gewoon alles er af, wees maar niet bang. En je krijgt hem vast nog kapotter terug.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:45 schreef Belsezar het volgende:
Zolang het ding maar terugkomt en niet dat alles eraf is.
Wat een vriendelijke woorden!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze gooien gewoon alles er af, wees maar niet bang. En je krijgt hem vast nog kapotter terug.
Een traditionele Q reactie, azijn druipt eraf.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze gooien gewoon alles er af, wees maar niet bang. En je krijgt hem vast nog kapotter terug.
Zou 'ie ook zuur zaad hebben? Moet je maar net van houden als vrouw (of als man?) als 'ie dat in je mond deponeert.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:13 schreef Belsezar het volgende:
Een traditionele Q reactie, azijn druipt eraf.
Zo zuur dat de kaken samentrekken!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou 'ie ook zuur zaad hebben? Moet je maar net van houden als vrouw (of als man?) als 'ie dat in je mond deponeert.
Ik stel mij zo voor dat iemand die zo bitter in het leven staat, toch een soort geniet van iedere tegenvaller of pijntje in het leven. Dus wie weet wat een goede beet in zijn pener voor extra genot oplevert voor hem.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:30 schreef Belsezar het volgende:
Zo zuur dat de kaken samentrekken!
Oh wacht, dat zou niet best zijn voor hem.
in je V is het misschien wel beterquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou 'ie ook zuur zaad hebben? Moet je maar net van houden als vrouw (of als man?) als 'ie dat in je mond deponeert.
Is dat een uitnodiging voor Q. om zijn zure zaad in jouw evenzo zure vagina te deponeren?quote:
Jij hebt het liever in je A.?quote:
Nou Q., je krijgt het nog druk zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb t liever dat t gewoon vol in de mond wordt genomen
hahaha nee dank je!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging voor Q. om zijn zure zaad in jouw evenzo zure vagina te deponeren?
In je genotsgrotquote:
En hop, weer een blauwe plek op zijn ziel.quote:
Je zure sloot.quote:
Waar heb jij het over dan?quote:
In dat geval, oranje verven en bezoekje manege doen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stel mij zo voor dat iemand die zo bitter in het leven staat, toch een soort geniet van iedere tegenvaller of pijntje in het leven. Dus wie weet wat een goede beet in zijn pener voor extra genot oplevert voor hem.
Ik hoopte dacht dat jij het letterlijk liever vol in de mond nam.quote:
Neh, wortel.jpg bestaat al en geloof mij, het laatst wat deze wereld nodig heeft is een mannelijke variant.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:42 schreef Belsezar het volgende:
In dat geval, oranje verven en bezoekje manege doen?
Ik geloof je op je woord en zal niet googlen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neh, wortel.jpg bestaat al en geloof mij, het laatst wat deze wereld nodig heeft is een mannelijke variant.
Enkel bij jouquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoopte dacht dat jij het letterlijk liever vol in de mond nam.
Ook daarom wissel ik voor jou zonder problemen van UI.quote:
En dat wordt gewaardeerdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef AirwiN het volgende:
Ook daarom wissel ik voor jou zonder problemen van UI.
Ja wat is dat toch? Ik zie best veel mensen UI switchen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook daarom wissel ik voor jou zonder problemen van UI.
Vroeger gaf je een breezer voor een blowjob, tegenwoordig wissel je van UI.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:48 schreef Belsezar het volgende:
Ja wat is dat toch? Ik zie best veel mensen UI switchen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger gaf je een breezer voor een blowjob, tegenwoordig wissel je van UI.
Ahh duidelijk!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger gaf je een breezer voor een blowjob, tegenwoordig wissel je van UI.
Fleetwood Mac.quote:
Nee, daar ben ik blij omquote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh duidelijk!
Jammer dat ik zo gesteld ben op mijn UI.
Vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging voor Q. om zijn zure zaad in jouw evenzo zure vagina te deponeren?
Ze heeft al luid en duidelijk 'nee' gezegd.quote:
Hij sprong in mn hoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Ik zal een topic openen en alle mannen vragen hun UI te veranderen en zich dan bij jou laten melden.quote:
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:02 schreef Evie het volgende:
Hij sprong in mn hoofd
Jouw hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Pimp!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 21:03 schreef Belsezar het volgende:
Ik zal een topic openen en alle mannen vragen hun UI te veranderen en zich dan bij jou laten melden.
Je gaat het druk krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |