al 1 hele keer! Goed afgericht!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:21 schreef stbabylon het volgende:
Mijn vrouw heeft al een keer mij bier gebracht
"plots"quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:30 schreef stbabylon het volgende:
Wekker probleem fixed
Bleek dat mijn klok meldingen uit stonden plots...
Ohboy.....quote:
Sorry, inkoppertjequote:
Gewoon even rooten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, inkoppertje. Maar dat soort dingen heb ik dus ook steeds met mijn Galaxy
.
Gezien de voor mij nieuwe interface voor het snoozen/uitzetten, was dat plots na een update van de java.android.clock packagequote:
Hoest met je kinderen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezien de voor mij nieuwe interface voor het snoozen/uitzetten, was dat plots na een update van de java.android.clock package
jaja, ik had ook een HTC One M8 moeten kopen, nu weet ik het wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:36 schreef stbabylon het volgende:
En dit was de eerste keer dat ik iets raars had met mijn Z1
Ow.quote:
Het is mij nog nooit gebeurdquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, inkoppertje. Maar dat soort dingen heb ik dus ook steeds met mijn Galaxy
.
Dat soort goede berichten tellen natuurlijk niet. Anti-hater!quote:
Het zal ook wel aan mij liggen elke keerquote:
Als ik goede berichten wil vertellen dan doe ik dat gewoonquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort goede berichten tellen natuurlijk niet. Anti-hater!
Ik ben in Amsterdam!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow.
Biertje in Amsterdam doen dan maar?
Vocht op het scherm... zo kan dat (met elk toestel met een touchscreen)quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal ook wel aan mij liggen elke keer.
Maar ik zie andere mensen soms ook kutten met hun Android hoor. Gisteren nog wou iemand een foto laten zien en hij scrollde gewoon niet, slepen en het bouncede weer terug, Gallery afsluiten hielp wel. maar hoe de neuk KAN zoiets?
Jij recalcitrant mannetje.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:40 schreef Barbusse het volgende:
Als ik goede berichten wil vertellen dan doe ik dat gewoon
En dus een herstart van de app verdampt het vocht?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vocht op het scherm... zo kan dat (met elk toestel met een touchscreen)
Ik ook, lekker belangrijk, gewoon doenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben in Amsterdam!
Maar wel aan het werk en dus mag ik geen bier drinken
Dat zei je er niet bijquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dus een herstart van de app verdampt het vocht?.
O-benen nu?quote:
Dat zei ik er wel bijquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bijJe vroeg om EEN verklaring en dit was er één
Wat al die mensen in OUD doen over hun kinderen, doe jij met je Applemeuk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Dat zei ik er wel bij.
Maar goed, blijkbaar zijn dat dingen die heel normaal zijn als je een Android hebt, ze zei ook iets van, ja dat doet ie wel vaker.
Het is echt een enorme slag terug in verwachting denk ik als je er mee kan leven.
Zo rol ik. Daarom hou je ook van me.quote:
Absoluut, had je tieten gehad, dan had ik mij ook fysiek nog aan je verlustigd.quote:
Ja, sorry. Het moet natuurlijk ook niet te perfect worden he?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, had je tieten gehad, dan had ik mij ook fysiek nog aan je verlustigd.
moet het hier nog even volhoudenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, lekker belangrijk, gewoon doen.
Valt mee Air, valt meequote:
Deceptie ditquote:
Of een kans dat ze binnen afzienbare tijd weer op de markt is.quote:
quote:
Ja, daar zit de wereld op te wachtenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een kans dat ze binnen afzienbare tijd weer op de markt is.
Ook voor jou is er vast een niche.quote:
Oh ja, dat zei je wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zei ik er wel bij.
Maar goed, blijkbaar zijn dat dingen die heel normaal zijn als je een Android hebt, ze zei ook iets van, ja dat doet ie wel vaker.
Het is echt een enorme slag terug in verwachting denk ik als je er mee kan leven.
Door jou UI denk ik de hele tijd dat je een vrouw bentquote:
Ik ben een feminiene man, helpt dat?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:09 schreef Cue_ het volgende:
Door jou UI denk ik de hele tijd dat je een vrouw bent
Nie door wat erop staat, maar door de kleurencombi ofzo
Ik ook helaas, en daarna heb ik ook eigenlijk helemaal geen tijd voor bierquote:
Bedoelde meer bij deze werkgeverquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook helaas, en daarna heb ik ook eigenlijk helemaal geen tijd voor bier.
Ah zo, nee, dat is dan weer niet het probleem hier, maar ik moet nog flink wat werk verzetten de aankomende dagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |