dan moet je dit soort dingen niet willen proberen.. gewoon een versterker/stereo set kopen en die aansluiten..quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:47 schreef jesse13 het volgende:
Ze zaten wel eerst bij een oude stereotoren. Daar gingen ze meteen in... dus die stereotoren is een soort versterker?
ja.. alleen zul je het volume waarschijnlijk via die stereo moeten laten lopen... het zal niet meegaan met het volume van je tv..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:48 schreef jesse13 het volgende:
Dus als ik de speakers op de stereotoren aansluit en die op de tv kan het wel?
Jawel, op het moment dat jij van je uitgangen op je TV naar de aux van je versterker gaat, kun je die eventueel op een gemiddeld volume laten staan en verder het volume bedienen via je TV.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:49 schreef Parzival het volgende:
[..]
ja.. alleen zul je het volume waarschijnlijk via die stereo moeten laten lopen... het zal niet meegaan met het volume van je tv..
omdat de cinch uitgangen meestal niet volume gedreven zijn.. HDMI al helemaal nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:54 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jawel, op het moment dat jij van je uitgangen op je TV naar de aux van je versterker gaat, kun je die eventueel op een gemiddeld volume laten staan en verder het volume bedienen via je TV.
Waarom zou dat niet kunnen?
Hier zowel de tulp uitgangen als de HDMI beiden wel op beamer. Al gebruik ik het vrijwel nooit. Ik heb geen versterker ertussen want ik zelf heb actieve monitoren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:55 schreef Parzival het volgende:
[..]
omdat de cinch uitgangen meestal niet volume gedreven zijn.. HDMI al helemaal niet
dat is een TV receiver..quote:
Nee. Dat is een ander soort reciever, voor je video.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:00 schreef jesse13 het volgende:
mijn TV-ontvanger (iTV Tuner Motorola 1963) is ook zon reciever toch? dus als ik die draadjes om de snoeren van de tulpstekkers draai en die tulpstekkers in mijn tv-ontvanger doe zou dat ook moeten werken toch?
dat zijn denk ik uitgangen...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:14 schreef jesse13 het volgende:
er zitten wel tulp-ingangen die voor audio bedoelt zijn achterop mijn tv-ontvanger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |