posten is al erg genoeg.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Werd gewoon gepost in het vorige topic... wel gezien dus... maar het zullen vast palestijnse acteurs zijn geweest die in israel waren...
Dat zegt hij helemaal wel je gaat nou toch niet iets ontkennen wat hij heeft getyptquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:31 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nou, nee. Dat doet hij nergens.
Hij zegt, net als ik zou doen, dat dat filmpje niets bewijst en dat alle conclusies die eruit getrokken worden, aannames zijn. Je weet het he? Je moet NIETS geloven wat uit Gaza komt.
Als je wil, kunnen we alles wel even op een rijtje zetten qua mogelijkheden?
Hoe zit dat met die vrouw uit een regeringspartij? Die verkondigde toch op Facebook dat alle moeders van Hamas mensen gezuiverd moest worden? Of is dat ook mijn haat (?) projecteren op anderen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:33 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nee, zo zie JIJ het graag. Raar genoeg.
Projectie, heet dat. Je eigen haat projecteren op d'ander. Het is weer eens zover.
Ah. En alles wat uit Israël komt is de waarheid. Nee, zo komen we er wel, ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:31 schreef Karrs het volgende:
Hij zegt, net als ik zou doen, dat dat filmpje niets bewijst en dat alle conclusies die eruit getrokken worden, aannames zijn. Je weet het he? Je moet NIETS geloven wat uit Gaza komt.
Nu al zat?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Genoeg joden die ik niet onder kankervolk schuif. Had het over de lui op straat.
Uiteindelijk maar ik me meer zorgen over die achterlijke moslims in nederland...
Veel meer dan 1quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Ah yes, twitter waar je over alles wel 1 gek kan vinden.
Op dit gebied ja, punt is dat twitter geen nieuwsbron is maar een verzameling hersenscheten van willekeurig mensen, niet serieus te nemen.quote:
Maar als er op twitter staat dat joden dood moeten dan ishet natuurlijk een schandaal dat breed uitgemeten moet worden, ook door jouquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit gebied ja, punt is dat twitter geen nieuwsbron is maar een verzameling hersenscheten van willekeurig mensen, niet serieus te nemen.
Onzin, individuele uitspraken an sich zijn het probleem nooit, wel facebooksites met honderden leden en hele groepen die zich op die manier uitlaten in demonstraties.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Maar als er op twitter staat dat joden dood moeten dan ishet natuurlijk een schandaal dat breed uitgemeten moet worden, ook door jou
Idd, de mensen uit Israel kunnen gewoon lekker naar het strand, bikini aan, dat hoef je als vrije Gaza-vrouw niet te proberen natuurlijk.quote:
Joden weten wat ze tegenover zich hebben , moslims vermoorden mekaar om meningsverschillen. Palestijnen zijn niet onschuldig , het zijn wrede moslims die niet het IQ , en niet de welvaart beschikken om een partij te zijn. Jammer voor ze. Als het andersom was , dan waren de Joden allang van de aardbodem weggevaagd door die Palestijnen. Palestijnen zijn geen zielige onschuldige mensen , het zijn zwakke stenen gooiende moslims die niets kunnen en niets voorstellen , gelukkig maar , als moslims hoger waren dan was iedereen de sigaar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:15 schreef Nielsch het volgende:
Joden gaan feestend de straat op om de moord op honderden onschuldige Palestijnen te vieren en zingen niet te zullen rusten voordat alle kinderen dood zijn. Wat een naar kankervolk.
verschil is dat Hamas het onder elke omstandigheid zou proberen om joden te doden, Israel reageert alleen maar op aanvallen.quote:
Ik vind figuren zoals jij erger.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:15 schreef Nielsch het volgende:
Joden gaan feestend de straat op om de moord op honderden onschuldige Palestijnen te vieren en zingen niet te zullen rusten voordat alle kinderen dood zijn. Wat een naar kankervolk.
Hamas heeft laatst ook beloofd dat ze alleen maar Joden en zionisten zullen raken met hun raketten, maar tot nu toe hebben de bedoeïen in Israel de meeste schade opgelopen (o.a. doden) door de raketten.quote:
Je moet geen onzin verkondigen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dit gebied ja, punt is dat twitter geen nieuwsbron is maar een verzameling hersenscheten van willekeurig mensen, niet serieus te nemen.
quote:di 29 jul 2014, 18:33
'Bestand Israël en Hamas'
TEL AVIV -
Het Israëlische tv-station Channel Two heeft dinsdag gemeld dat Israël en Hamas het in principe eens zijn geworden over een staakt-het-vuren in de Gazastrook. Het station baseert zich op een mededeling van een niet nader genoemde Israëlische regeringsfunctionaris. De twee partijen zouden het er nog niet over eens zijn, hoelang het bestand zal duren.
Foto: REUTERS
De Israëlische regering en Hamas hebben het bericht niet bevestigd. Eerder op dinsdag meldden de Palestijnse autoriteiten op de bezette Westelijke Jordaanoever dat onder meer Hamas met een bestand van 24 uur had ingestemd. Hamas weersprak dat korte tijd later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |