hebben ze wat te doen ipv tunnels graven en raketten importerenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vind jij dit niet buitenproportioneel?
http://www.liveleak.com/view?i=c77_1406577312
Jij heb jij daarvan een filmpje dan? Want die feestende joden staan gewoon op tape met hun leuzen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Palestijnen dansen met afgehakte hoofden van Israelische soldaten op straat, ze verkrachten joodse kinderen in groepen en voeren ze daarna aan de honden.
ow, vast wel ergens iets te vinden wat ik kan gebruiken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij heb jij daarvan een filmpje dan? Want die feestende joden staan gewoon op tape met hun leuzen.
3 miljoen per tunnel ongeveer, is wat ik begrepen hebquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:10 schreef homme7 het volgende:
ze moeten die tunnels dichtgooien met beton , dan is dat ook weer klaar
wat een energie steken die hamas erin om medemensen te doden, wat kost dat niet al die tunnels graven
nee voornamelijk onschuldige families met kinderen... maar boeiend t zijn maar palestijnen dus die mogen lekker doodquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:45 schreef Happel het volgende:
Zaten zeker allemaal Hamas terroristen daar?
[ afbeelding ]twitter:DailyMirror twitterde op dinsdag 29-07-2014 om 11:26:30Chilling images show how Israeli airstrikes flatten entire Gaza street in just one hour http://t.co/yznfsswQfU http://t.co/u0QpTtjudL reageer retweet
Wederom, aangenomen, je hebt geen wie daar woont.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee voornamelijk onschuldige families met kinderen... maar boeiend t zijn maar palestijnen dus die mogen lekker dood
Dat plat gebombardeerde gebied krijgen ze vast niet meer terug. Denk dat dit als bufferzone gaat dienen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:17 schreef homme7 het volgende:
[..]
hebben ze wat te doen ipv tunnels graven en raketten importeren
jaja en vooralsnog zijn er maar 0 palestijnen omgekomen natuurlijk en vast al 5000 Israeliers.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom, aangenomen, je hebt geen wie daar woont.
Nee, dat niet, maat wat jij daar zegt is nergens te bewijzen oid. Kan ook gewoon een leeg huizenblok zijn, of hell een wijk in een heel ander land. Nou zal dat niet, maar nog is gewoon al feit neerplempen dat het onschuldige burger zijn gewoon 100% verzonnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jaja en vooralsnog zijn er maar 0 palestijnen omgekomen natuurlijk en vast al 5000 Israeliers.
Er staar dat er doden zijn gevallen aan oalesteinse kant wordt ondersteund door een filmpje en hij maakt de grap dat het zogenaamd allemaal hamas was (zoals israel 9/10 keer beweert ) en jij maakt hem gelijk leugenaar wtf gaat dat overquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, en nu? Staat niets feitelijks verder.
Maar goed, opzich een mooi stukje oorlogsvoeren hier natuurlijk, efficient en daadkrachtig. Goed te zien dat het opschiet voor Israel.
Misschien, maar ik denk van niet. Eerst moet het gebied gezuiverd worden van tunnels.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat plat gebombardeerde gebied krijgen ze vast niet meer terug. Denk dat dit als bufferzone gaat dienen.
Kom op zeg, lul niet zo stom.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maat wat jij daar zegt is nergens te bewijzen oid. Kan ook gewoon een leeg huizenblok zijn, of hell een wijk in een heel ander land. Nou zal dat niet, maar nog is gewoon al feit neerplempen dat het onschuldige burger zijn gewoon 100% verzonnen.
Dus propaganda.
Nou, nee. Dat doet hij nergens.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:29 schreef klawie het volgende:
[..]
Er staar dat er doden zijn gevallen aan oalesteinse kant wordt ondersteund door een filmpje en hij maakt de grap dat het zogenaamd allemaal hamas was (zoals israel 9/10 keer beweert ) en jij maakt hem gelijk leugenaar wtf gaat dat over
quote:
Zo bedoel je. Zoals veel joden het graag zien.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:29 schreef Karrs het volgende:
[..]
Misschien, maar ik denk van niet. Eerst moet het gebied gezuiverd worden van Palestijnen.
Nee, zo zie JIJ het graag. Raar genoeg.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zo bedoel je. Zoals veel joden het graag zien.
En Moslims (ook hier in NL) willen alle joden weer dood, maar das prima, want het is kankervolk volgens jou.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zo bedoel je. Zoals veel joden het graag zien.
uh ik ben geen Israelier die de straat op gaat om lachend te scanderen dat alle kinderen in Gaza vermoord gaan worden...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:33 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nee, zo zie JIJ het graag. Raar genoeg.
Waar zeg ik dat? Genoeg joden die ik niet onder kankervolk schuif. Had het over de lui op straat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En Moslims (ook hier in NL) willen alle joden weer dood, maar das prima, want het is kankervolk volgens jou.
nou dat zal je niet gezien hebben hequote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
uh ik ben geen Israelier die de straat op gaat om lachend te scanderen dat alle kinderen in Gaza vermoord gaan worden...
NIETS? Dus al die bombardementen en doden zijn niet echt bedoel je?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:31 schreef Karrs het volgende:
[..]
Nou, nee. Dat doet hij nergens.
Hij zegt, net als ik zou doen, dat dat filmpje niets bewijst en dat alle conclusies die eruit getrokken worden, aannames zijn. Je weet het he? Je moet NIETS geloven wat uit Gaza komt.
Als je wil, kunnen we alles wel even op een rijtje zetten qua mogelijkheden?
Werd gewoon gepost in het vorige topic... wel gezien dus... maar het zullen vast palestijnse acteurs zijn geweest die in israel waren...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:38 schreef homme7 het volgende:
[..]
nou dat zal je niet gezien hebben he
nare opmerking dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |