quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 17:12 schreef minilot het volgende:
Vanavond salade met forel, bietjes en waterkers. Erna pasta met prosciutto en sinaasappel en als toetje met chocolade/cointreau-ganache gevulde sinaasappelpartjes.
Had zojuist een flink bord, met toevoeging van paddenstoelenmix en knoflookquote:
Haha. Maakt mij niet uit hoor, maar leek mij dat de verleiding erg groot is je elke keer vol te stouwen omdat all you can eatquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Guilty plessure, vind het gewoon erg lekker en je kan zo gezond eten (of ongezomd) wat je wil.
Goed voor de economie ook en de aziatische smaken vindt ik gewoon het allerlekkerst
Kan mij niet zoveel schelen of het culinair is of niet.
hoe is 'tapas' een ingrediënt? Of lees ik het verkeerd?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:07 schreef drakin het volgende:
En Spaghetti met gehakt en spinazie, maar zonder tomatensaus, dan maar iets geïmproviseerd met o.a. tapas, pesto, ajvar, bruschetta en een klein scheutje ketchup (was de tomatensaus vergeten)
O sorry, tapas moet tapenade zijn. kaastapenade om helemaal precies te zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 22:37 schreef Prego het volgende:
[..]
hoe is 'tapas' een ingrediënt? Of lees ik het verkeerd?
OT: restjes: rucola met olijfolie en basilicum, brood met eendenpaté en gegrilde salakis.
Nu een Kwak
hmm lekka, moet ik ook weer es doen...quote:
Ja hoor, kokosrasp verkopen ze gewoon bij de supermarkt. Het ligt meestal bij de bakproducten.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:33 schreef VeerEli het volgende:
Gebakken courgette, aardappelgratin en een Beemster kaasschnitzel, vanavond
Ik wil binnenkort kokospannenkoekjes maken voor lunch, maar in het recept staat kokosrasp. Weten jullie of je zo'n zak met kokosrasp gewoon bij de normale supermarkten kunt halen?
En havermeel? Moet je perse zelf havermout fijnmalen of kan je ook dat gewoon al fijngemalen kopen?
Top, ga ik even scoren dan deze week. Dank je!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja hoor, kokosrasp verkopen ze gewoon bij de supermarkt. Het ligt meestal bij de bakproducten.
In NL verkrijgbaar?quote:
Ik heb deze uit Kleve meegenomen, is erg lekker.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In NL verkrijgbaar?
Ik wil graag meer pom bar smaken hier. Cheese bestaat ook in t buitenland.
Nu toevallig ook aan de pom bar.
Jammer dat ik hier alleen naturel zie. Vind ze te lekker! Heb 2 kleine zakjes op. Als ik grote zakken haal gaat dat nml ook op.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:06 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik heb deze uit Kleve meegenomen, is erg lekker.
Lekker met een uitje er door heenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Koude rode bieten uit pot![]()
Snel makkelijk en gezond kost ook erg weinig
quote:Op donderdag 7 augustus 2014 15:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Lekker met een uitje er door heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |