Toch wel he? Als ik hem 'dikke' of 'speklap' noem, dan willen mensen me nog wel eens verwijtend aankijken. Serieus, en dat vind ik zo raar! Hij ís gewoon een kleine speklap. Niet moddervet ofzo, maar wel een kleine -heel knappe!- dikkequote:Op donderdag 31 juli 2014 08:30 schreef Limone het volgende:
[..]
Aaw! bodybuilder klinkt eigenlijk wel weer heel lief.
Ohja, die mensen. Als je een keer een -grappig bedoelde- opmerking maakt over haar buiten proportioneel grote hoofd, krijg je meteen zo'n zuur gezicht. Alsof je je eigen kind niet mag uitlachenquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Toch wel he? Als ik hem 'dikke' of 'speklap' noem, dan willen mensen me nog wel eens verwijtend aankijken. Serieus, en dat vind ik zo raar! Hij ís gewoon een kleine speklap. Niet moddervet ofzo, maar wel een kleine -heel knappe!- dikkeMisschien moet ik hem inderdaad maar bodybuilder gaan noemen dan
![]()
Dikbil? Oei, ik denk dat dat nog wel een graadje of tien erger is hoorquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:39 schreef BlueEyes het volgende:
Onder welke noemer valt Dikbil dan?
Zo noem ik mijn spekkie steeds
Waar héb je ze anders voor??quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:38 schreef Limone het volgende:
Alsof je je eigen kind niet mag uitlachen
Ze wordt 9 augustus 1.quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe oud is de jouwes? Ik gok zo'n 10-11 maanden?
Dan zijn dat mooie stats netjes rond/tegen het gemiddelde aan
Ohhhh, dat is bijna! Baby-af; hallo dreumesquote:Op donderdag 31 juli 2014 08:58 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ze wordt 9 augustus 1.
Qua lengte boog ze af op de curve, maar dat was geen probleem. Gewicht bleef het lijntje volgen, ik geloof dat ze iets onder het gemiddelde zit.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 08:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Op facebook noemde iemand hem al een bodybuilder
Heeft dat niet gewoon te maken met de samenstelling van borstvoeding/opvolgmelk versus koemelk?quote:Op donderdag 31 juli 2014 07:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kreeg met 9 maanden nog te horen dat yoghurt ed nog niet meetelt als zuivel, het moet 500 mL melk zijn.
En met 1 jaar mag je ineens naar 300, en telt yoghurt wel mee, eigenlijk heel raar.
Wij moesten gisteren ook naar het cb. Stats: 8560 gram en 70 cm.
Hihiquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:14 schreef Burdie het volgende:
Papfles vind ik zo'n ranzig woord he.
[/dirty mind]
Kijk dit, helpt vastquote:Op donderdag 31 juli 2014 10:53 schreef Limone het volgende:
[..]
Hihi![]()
Ik kan niet zo goed kijken naar mensen die pap eten. Daar moet ik maar eens overheen komen hihi overheen komen.
Daar heb ik het vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |