quote:
Helaas nog geen shirtje bij de post gezien, maar ik houd het goed in de gaten

Welkom GM

TAP, onredelijk vind ik het zeker niet. Je geeft zelf al aan dat dit iets is wat je niet al 2 maanden van tevoren aan ziet komen. Een beetje redelijke leidinggevende moet hier wel begrip voor hebben vind ik. Je vraagt niet om een half jaar verlof, maar 4/5 weken. (maar ik weet natuurlijk niet wat voor werk je doet en hoe erg je 'gemist' wordt)
RFR, dat is niet fijn, zo'n ontroostbare meid

Hopelijk blijft het hierbij en slaapt ze lekker verder.
Vandaag weer goed nieuws van de verpleegkundigen: L. heeft al haar flesjes zomaar opgedronken

Als ze dit vannacht zo doorzet gaan ze morgen haar sonde eruit halen en dan hebben we gewoon een baby zonder slangetjes en snoertjes

Met een beetje geluk mag ze komende week al naar huis zelfs, wat zijn we daar aan toe zeg. Ze is morgen ook alweer 1 maand, heeft ze gewoon de hele eerste maand van haar leven in het ziekenhuis gelegen. Het wordt tijd voor haar eigen bedje thuis

(ik heb zelfs al een welkom-thuis-slinger geknipt van roze papier

Kon op internet niets leuks vinden voor een baby en een slinger heeft ze toch zeker wel verdiend)
De lactulose heeft alleen helaas nog niets gedaan. Ze heeft nog flink last van verstoppingen en lucht. Ze is eigenlijk de hele dag aan het persen en we zien dat ze er flink last van heeft, maar een poepluier komt er maar niet. De verpleegkundige heeft haar vanavond weer een buikmassage en een 'schoorsteentje' gegeven (soort canule waarmee ze het rectum ingaan om lucht vrij te laten) Ze was al flink aan het huilen en dit maakte het niet beter, was niet leuk om te zien

Maar ze is weer een beetje lucht kwijt en hopelijk doet de lactulose morgen wel iets.
Het vervelendste is nog dat je haar steeds achter moet laten in dat grote bedje. Als ze nou lekker ligt te slapen is dat al moeilijk genoeg, maar zo'n verdrietige baby achterlaten is niet fijn.