Ik drink nooit meer bierquote:Op maandag 28 juli 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
Hoi.
Ik drink gewoon uit het blikje, scheelt weer een glas afwassen
Mijn opa dronk het dan ook niet.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 22:03 schreef Karina het volgende:
Hoi.
Ik drink gewoon uit het blikje, scheelt weer een glas afwassen
Mijn vader haalt tegenwoordig ook blik, scheelt terugbrengen voor het statiegeldquote:
Ik zat altijd met heel veel blikjes.. ik weet niet of het al bestaat maar ik zou eigenlijk een blikjespletter op de markt moeten brengen. Blikje erin, hendel overhalen, hoppa! plat blikje!quote:Op maandag 28 juli 2014 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn vader haalt tegenwoordig ook blik, scheelt terugbrengen voor het statiegeld
Ik mag ook geen bier drinken, want dan gaat mijn lever rare dingen doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik mag geen bier meer drinken. Anders worden veel mensen boos en mijn gezondheid wordt er ook niet beter op.
En je wordt er dik van.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:08 schreef YokiKater het volgende:
Ik mag geen bier meer drinken. Anders worden veel mensen boos en mijn gezondheid wordt er ook niet beter op.
Mijn vader drinkt 2 biertjes per week, eentje op zaterdag en eentje op zondag.....en soms als het heel warm is op vrijdag ook eentje.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zat altijd met heel veel blikjes.. ik weet niet of het al bestaat maar ik zou eigenlijk een blikjespletter op de markt moeten brengen. Blikje erin, hendel overhalen, hoppa! plat blikje!
Yolo hoor.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:10 schreef Karina het volgende:
Drink het thuis ook niet zoveel maar ik had nog 2 blikjes dus ik dacht, kan mij het schelen.
Netjes beheerstquote:Op maandag 28 juli 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn vader drinkt 2 biertjes per week, eentje op zaterdag en eentje op zondag.....en soms als het heel warm is op vrijdag ook eentje.
Bestaat al, hadden we op de middelbare school hangen in de kantine.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zat altijd met heel veel blikjes.. ik weet niet of het al bestaat maar ik zou eigenlijk een blikjespletter op de markt moeten brengen. Blikje erin, hendel overhalen, hoppa! plat blikje!
Wat voor bier drinkt hij?quote:Op maandag 28 juli 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn vader drinkt 2 biertjes per week, eentje op zaterdag en eentje op zondag.....en soms als het heel warm is op vrijdag ook eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |