abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142827692
Dus ik zo na een tripje naar het Oostblok en wat vakantiewerk een weekje nietsdoen en thuiszitten. Dacht eerst dat ik het wel lekker zou vinden om even niets te doen, beetje nolife films en series kijken op de bank met 's avonds een biertje erbij, en vooruit, 's middags dan ook nog maar. Maar dat blijkt toch aardig te gaan vervelen.

Hoe dan ook, in dat soort momenten ga je aan levensreflectie doen. Heb ik het hier dan allemaal voor gedaan, een heel jaar hard werken doen alsof? Zodat ik een weekje op vakantie kan, daarna weer werken, en nu een weekje thuiszitten en beseffen wat voor een leeg bestaan je eigenlijk hebt geleden en eigenlijk nog steeds leidt? Is dit alles? :{

Besefte me dat ik vorig jaar de grootste plannen had, ik zou gaan leren programmeren, epische (nou ja, enigszins luisterbare, laten we het doel bescheiden houden) EDM tracks maken op mijn pctje, een vreemde taal leren, ripped worden in de sportschool... Maar niets van dit alles. Programmeren heb ik laten zitten gezien de basics te saai waren, de tracks maken heb ik laten zitten gezien het programma te ingewikkeld was, en de vreemde taal leren had ik te weinig discipline voor (al weet ik nu wel hoe ik een Russisch meisje uit moet vragen). En dat terwijl ik mezelf zo graag wilde verbeteren :{ Zelfs in de entertainment categorie is het niet gelukt, bij Civ V, een bazenspel dat mij door menigeen werd aangeraden en mij zeker weten ook wel zal liggen, kwam ik niet verder dan de tutorial aangezien mij er verder in verdiepen te vermoeiend was.

En dan besef je dus dat je een aartsluie donder bent geweest. Ja, je hebt gedaan wat gedaan moest worden qua studie, werk, je bent keurig netjes iedere week meerdere malen wezen sporten om je conditie en kracht op peil te houden, maar niet meer dan dat. Je hebt jezelf niet wezenlijk verbeterd. En dat is zonde.

Met nog één maandje vakantie en nog zeeën van vrije tijd zou het eigenlijk wel nu moeten. Dat ik over een aantal maanden terugkijk en denk van, damn, dat heb ik toch mooi opgepakt zo, een skill erbij. Maar waarom is het dan zo moeilijk? Het is niet alsof ik wat te verliezen heb of dat ik nu wat anders nuttigs in mijn vrije tijd doe...

Morgen begin ik. Echt waar.
pi_142827766
Tijd voor meer bier dus
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_142827784
TLDR
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_142827893
Geen tieten of oosbloksletjes :(
pi_142828033
Hoe zeg je in het Russisch: ga op je knieën zitten, hou je billen uit elkaar, dan kan ik in je kont plassen?
pi_142828115
Schiet op TS, ze is nu geil en ik weet niet meer te zeggen.
  maandag 28 juli 2014 @ 21:43:04 #7
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_142828353
Okee, die Russische meid heet dus Inna en ze kijkt graag in de spiegel.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_142828570
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:32 schreef blek het volgende:
Geen tieten of oosbloksletjes :(
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee, die Russische meid heet dus Inna en ze kijkt graag in de spiegel.
Inna is Roemeens.
pi_142829776
Inna :9~ _O_
  maandag 28 juli 2014 @ 22:22:36 #10
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_142830232
Herkenbare struggles.
pi_142831160
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:15 schreef blek het volgende:
Inna :9~ _O_
Wat vind jij de leukste clip?
  maandag 28 juli 2014 @ 22:41:41 #12
155616 Proximo
For god, king & country
pi_142831214
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:29 schreef eend112 het volgende:
Tijd voor meer bier dus
Dit
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  maandag 28 juli 2014 @ 22:50:59 #13
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_142831675
Kom morgen Civ 5 spelen online, heb toch niets te doen morgen _O_
pi_142831986
quote:
14s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:40 schreef MAHL het volgende:

[..]

Wat vind jij de leukste clip?
Lastig kiezen maar dit is mijn top5 :9~ :

1 Inndia
2 Hot
3Deja Vu
4 Club rocker
5 J'Adore

Maar morgen kan hij weer anders zijn.
pi_142833744
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:29 schreef eend112 het volgende:
Tijd voor meer bier dus
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_142833766
Ik lees maar niet
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_142834088
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:50 schreef TwentyFourr het volgende:
Kom morgen Civ 5 spelen online, heb toch niets te doen morgen _O_
Eerst maar de tutorial afmaken, anders word ik ingemaakt :P Hoe heb jij het het leren spelen? Want het is best ingewikkeld geloof ik.
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:57 schreef blek het volgende:

[..]

Lastig kiezen maar dit is mijn top5 :9~ :

1 Inndia
2 Hot
3Deja Vu
4 Club rocker
5 J'Adore

Maar morgen kan hij weer anders zijn.
Een man met smaak ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:30 schreef CookieSlikker het volgende:
Ik lees maar niet
Post dan ook niet dom wicht.
  maandag 28 juli 2014 @ 23:41:56 #18
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_142834345
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:36 schreef MAHL het volgende:
Eerst maar de tutorial afmaken, anders word ik ingemaakt :P Hoe heb jij het het leren spelen? Want het is best ingewikkeld geloof ik.
Nee man, het is simpel. Ik speel het niet zo vaak, maar soms als ik tijd heb vind ik het wel leuk om te doen.
pi_142835798
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:41 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Nee man, het is simpel. Ik speel het niet zo vaak, maar soms als ik tijd heb vind ik het wel leuk om te doen.
Hmm, maar even naar kijken dan morgen.
pi_142836590

*zucht*
pi_142836673
quote:
15s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:27 schreef MAHL het volgende:
ripped worden in de sportschool
is dit wel gelukt?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_142836703
Maar wel herkenbaar dit :') Heb totaal geen motivatie of discipline om dingen te bereiken
Jij bent het zonnetje!!!
pi_142836778
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:38 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]

*zucht*
:9~
pi_142837118
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:41 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

is dit wel gelukt?
Niet meer dan normaal. Ben nu 'gewoon' gespierd, heb dat gewoon bijgehouden zegmaar.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 00:59:26 #25
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_142837152
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
Maar wel herkenbaar dit :') Heb totaal geen motivatie of discipline om dingen te bereiken
dingen bereiken wie hou je voor de gek
pi_142837160
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:58 schreef MAHL het volgende:

[..]

Niet meer dan normaal. Ben nu 'gewoon' gespierd, heb dat gewoon bijgehouden zegmaar.
Dat is in ieder geval een stuk beter dan mijn gymprestaties :') De eerste drie maanden van dit jaar geweest en sindsdien amper/niet :') Zou vandaag weer beginnen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_142837290
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:59 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat is in ieder geval een stuk beter dan mijn gymprestaties :') De eerste drie maanden van dit jaar geweest en sindsdien amper/niet :') Zou vandaag weer beginnen
Heb ik toch nog wat bereikt dus _O_ Gewoon standaard twee keer per week naar de gym en heb alleen geskipped als het echt niet anders kon.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 01:04:47 ]
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:30:25 #28
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_142843043
Waar v/h voormalig Oostblok ben je naartoe geweest en wat heb je daar allemaal gedaan?
Krekker is de bom!
pi_142843993
Mild herkenbaar verhaal. :') Soms heb je ook gewoon de energie er niet meer voor.

MAHL, ik wil dat je dit blog gaat lezen.

http://www.mavericktravel(...)-wanting-bad-enough/

Ja, ook je programmeren komt aan bod.
pi_142844556
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
Had je dat in het (relatief recente) verleden wel? Ik ben/was het ook kwijt. Een periode een stuk meer tegenslag en sombere vooruitzichten dan ik tot dusver gewend was, verbaast me ook hoeveel impact dat op me heeft gehad.

Hele dagen verlamd door somberheid en halfgare nepstress, taken stapelen zich op en je begint nergens meer aan. Meer tijd bezig met context switchen/kiezen dan met werken, je maakt niets meer af. Niks komt meer uit je handen. Dag & nachtritme op de kop omdat je 's avonds het (terechte) gevoel hebt dat je nog geen flikker gedaan hebt. Alles tot het laatste moment uitstellen (zoals je gewend was), maar dan concluderen dat het nu geen zin meer heeft.

Geen zin om te eten, geen fut om te sporten, geen zin in seks, algehele apathie. Alles waar je aan werkte voelt de moeite niet meer waard, belandt in de hoek, overal het negatieve van inzien, etc. Bah. :')

Je haalt dan nog meer plezier uit 'simpel werk' als iemand helpen verhuizen, even lekker actief bezig met alles behalve je eigen zooi. O+
pi_142848073
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:30 schreef KreKkeR het volgende:
Waar v/h voormalig Oostblok ben je naartoe geweest en wat heb je daar allemaal gedaan?
Tsjechië, Praag. Niet echt iets bijzonders gedaan, gewoon de normale toeristische dingen (Oldtown, Oude Burcht etc).
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:04 schreef Panzermaus het volgende:
Mild herkenbaar verhaal. :') Soms heb je ook gewoon de energie er niet meer voor.

MAHL, ik wil dat je dit blog gaat lezen.

http://www.mavericktravel(...)-wanting-bad-enough/

Ja, ook je programmeren komt aan bod.
Die man heeft wel een punt ja... En leeft ook nog eens de leef. En zegt ook dat Litouwse meisjes het mooist zijn? Hmm...
pi_142848658
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Had je dat in het (relatief recente) verleden wel? Ik ben/was het ook kwijt. Een periode een stuk meer tegenslag en sombere vooruitzichten dan ik tot dusver gewend was, verbaast me ook hoeveel impact dat op me heeft gehad.

Hele dagen verlamd door somberheid en halfgare nepstress, taken stapelen zich op en je begint nergens meer aan. Meer tijd bezig met context switchen/kiezen dan met werken, je maakt niets meer af. Niks komt meer uit je handen. Dag & nachtritme op de kop omdat je 's avonds het (terechte) gevoel hebt dat je nog geen flikker gedaan hebt. Alles tot het laatste moment uitstellen (zoals je gewend was), maar dan concluderen dat het nu geen zin meer heeft.

Geen zin om te eten, geen fut om te sporten, geen zin in seks, algehele apathie. Alles waar je aan werkte voelt de moeite niet meer waard, belandt in de hoek, overal het negatieve van inzien, etc. Bah. :')

Je haalt dan nog meer plezier uit 'simpel werk' als iemand helpen verhuizen, even lekker actief bezig met alles behalve je eigen zooi. O+
Ik heb het eigenlijk altijd al gehad. Met soms een onderbreking op bepaalde gebieden. Paar maanden fanatiek sporten of echt met studie bezig. Maar het is niet dat ik het de moeite niet waard vind. Ik kan me r gewoon niet toe zetten. #feelslikeoblomov

Dat laatste heb ik wel heel erg. Door m'n simpele horeca bijbaan voel ik me nog enigzins nuttig

:') :')
Jij bent het zonnetje!!!
pi_142849629
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:26 schreef MAHL het volgende:

[..]

Die man heeft wel een punt ja... En leeft ook nog eens de leef. En zegt ook dat Litouwse meisjes het mooist zijn? Hmm...
Hij heeft wel meer interessante observaties gedaan van mensen in bepaalde landen.

http://www.mavericktraveler.com/a-womans-beauty-is-binary/

Maar dit soort dingen ook. :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:44 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik heb het eigenlijk altijd al gehad. Met soms een onderbreking op bepaalde gebieden. Paar maanden fanatiek sporten of echt met studie bezig. Maar het is niet dat ik het de moeite niet waard vind. Ik kan me r gewoon niet toe zetten. #feelslikeoblomov

Dat laatste heb ik wel heel erg. Door m'n simpele horeca bijbaan voel ik me nog enigzins nuttig

:') :')
Man, wat een spul. :o Ik had van jou altijd het beeld van een hyperambitieuze hoogbegaafde monsieur die niets anders deed dan wetenschappelijke artikelen schrijven.
pi_142850043
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:09 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hij heeft wel meer interessante observaties gedaan van mensen in bepaalde landen.

[..]

Man, wat een spul. :o Ik had van jou altijd het beeld van een hyperambitieuze hoogbegaafde monsieur die niets anders deed dan wetenschappelijke artikelen schrijven.
Hehe k voer echt ontzettend weinig uit :') 25 en niets bereikt. Anderen verplaatsen bergen op deze leeftijd ;(
Jij bent het zonnetje!!!
pi_142850164
Kop op jongens. Boks
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_142850291
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kop op jongens. Boks

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hehe k voer echt ontzettend weinig uit :') 25 en niets bereikt. Anderen verplaatsen bergen op deze leeftijd ;(
Maar je hebt de capaciteiten toch wel? Wat doe je nu zoal met je dag? Ik heb nu een epic agenda met alles erop en eraan, reminders, kwark, rotating PPL gym schema, afwas, wassen, boodschappen, weekendplanning. Eindelijk niet meer ronddralen. _O_
pi_142850397
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Maar je hebt de capaciteiten toch wel? Wat doe je nu zoal met je dag? Ik heb nu een epic agenda met alles erop en eraan, reminders, kwark, rotating PPL gym schema, afwas, wassen, boodschappen, weekendplanning. Eindelijk niet meer ronddralen. _O_
Wat doe je dan voor werk verder?
pi_142850495
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
[..]

Uitslapen achter pc hangen werken. Srs :')

Een agenda heb ik sinds de brugklas niet gehad. Misschien moet ik een whiteboard kopen om bij te houden wat ik met doen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_142851157
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:31 schreef MAHL het volgende:

[..]

Wat doe je dan voor werk verder?
Ik heb mijn vwo diploma gecrippled door ooit voor wiskunde C te kiezen. Kom je op geen enkele technische wo-studie mee binnen, realiseerde ik me later pas en een zomercursus zag ik niet zitten. Ben de hbo-variant gaan doen, heb 3 jaar volgemaakt en ik ben het spuugzat. Voelt als een oninteressante afvoerput, alleen nog maar aapjeswerk, onder je niveau en buiten je interessegebied. Eeuwig zonde, had die tijd beter kunnen besteden. Nu in ieder geval bijna klaar met de zomercursus wiskunde B aan de UvA, interessant & wilde dat graag nog rechtzetten. Voorlopig niet terug naar hbo.

Heb over de laatste 7+ jaar echter dusdanig veel vergaande kennis en ervaring opgedaan (buiten school) dat ik nu zo'n beetje alles op dat gebied wel voor elkaar kan boksen, verfijnd, elegant, efficiënt, by the books, alles. Ben verhuisd en heb een tijd lang gewerkt aan een aantal projecten, o.a. met de verkeerde mensen. Ligt nu stil en levert niets op. Mijn plan is nu om na wiskunde voorlopig bij een aantrekkelijk kleiner bedrijf/startup te gaan werken. Geldzaken weer op orde, zelf weer iets beginnen en later evalueren wat ik met school ga doen. :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Uitslapen achter pc hangen werken. Srs :')

Een agenda heb ik sinds de brugklas niet gehad. Misschien moet ik een whiteboard kopen om bij te houden wat ik met doen
http://calendar.google.com

Waar liggen je echte interesses?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:56:24 #40
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_142851189
quote:

[..]

Tsjechië, Praag. Niet echt iets bijzonders gedaan, gewoon de normale toeristische dingen (Oldtown, Oude Burcht etc).
Ja daar ga je al he. Niet zo heel gek dat je daar een burgerlijk gevoel bij krijgt achteraf.

Waar ik zit heb ik nog niet eens tijd gehad voor de normale toeristishe dingen: gewoon lekker feesten elk weekend :D
Krekker is de bom!
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:58:18 #41
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142851244
Meer pics van Inna gvd!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:58:26 #42
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_142851246
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:09 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Om de een of andere reden irriteert zijn schrijfstijl mij. Wellicht door de Amerikaanse en betweterige manier van schrijven...
Krekker is de bom!
pi_142851290
Begin nu.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:08:53 #44
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_142851552
quote:

[..]

Overigens kan het in sommige gevallen nog veel makkelijker:

Gewoon doen. Veel dingen zijn zo simpel om te doen. Je hoeft er niet eens lang over na te denken, je hoeft niet eens allerlei Maverick guides met loze kreten over 'het maar graag genoeg willen' te lezen. Enige wat je hoeft te doen is is simpelweg gewoon de stap te zetten wanneer je nieuwsgierig bent naar iets en/of wanneer iets je wel geinig lijkt om te doen.

En het grappige is, ben je toevallig ook nog eens student dan krijg je zoveel mogelijkheden in de vorm van uitwisselingsprogramma's aangeboden om naar het buitenland te gaan.

Maar ook als niet student is het gewoon een kwestie van: niet zeiken/janken, gewoon actie ondernemen.
Krekker is de bom!
pi_142851708
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:08 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Overigens kan het in sommige gevallen nog veel makkelijker:

Gewoon doen. Veel dingen zijn zo simpel om te doen. Je hoeft er niet eens lang over na te denken, je hoeft niet eens allerlei Maverick guides met loze kreten over 'het maar graag genoeg willen' te lezen. Enige wat je hoeft te doen is is simpelweg gewoon de stap te zetten wanneer je nieuwsgierig bent naar iets en/of wanneer iets je wel geinig lijkt om te doen.

En het grappige is, ben je toevallig ook nog eens student dan krijg je zoveel mogelijkheden in de vorm van uitwisselingsprogramma's aangeboden om naar het buitenland te gaan.

Maar ook als niet student is het gewoon een kwestie van: niet zeiken/janken, gewoon actie ondernemen.
Reps for keeping it simple.
pi_142851732
Epische ''EDM'' tracks bestaan niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142852410
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ja daar ga je al he. Niet zo heel gek dat je daar een burgerlijk gevoel bij krijgt achteraf.

Waar ik zit heb ik nog niet eens tijd gehad voor de normale toeristishe dingen: gewoon lekker feesten elk weekend :D
Waar zit jij dan nu? En waar betaal je dat allemaal van? :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
Meer pics van Inna gvd!
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Epische ''EDM'' tracks bestaan niet.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:35:53 #48
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142852462
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:34 schreef MAHL het volgende:

[..]

[..]

[..]

pfogh wat een lichaam ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_142852522
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:35 schreef zovty het volgende:
Hoe zeg je in het Russisch: ga op je knieën zitten, hou je billen uit elkaar, dan kan ik in je kont plassen?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:39:18 #50
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_142852570
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:34 schreef MAHL het volgende:

[..]

[..]

In ieder geval niet in NL :)

Werken. Maar ik ben dan ook al een tijd geen student meer :)

Maar, zoals ik al zei, als student maakt men het zelfs nog makkelijker voor je en biedt men je allerlei uitwisselingsprogramma's aan, waarbij je zelf dus nog minder hoeft te regelen, anders dan je ervoor aan te melden. Hoe makkelijk wil je 't hebben? :P
Krekker is de bom!
pi_142852595
quote:
Het meeste werk is je doen geloven dat dit zo is via sociale media.
pi_142852644
quote:
Geen idee... Lokquote misschien naar iemand die je erbij kan helpen? :{
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:48 schreef Voszje het volgende:

[..]

Per toeval kwam ik het tegen, ik bekeek een profiel van een 'fotograaf' en ik zag deze pagina staan. Volgens mij is ze wel een aantal jaartjes ouder ja. _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:39 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

In ieder geval niet in NL :)

Werken. Maar ik ben dan ook al een tijd geen student meer :)

Maar, zoals ik al zei, als student maakt men het zelfs nog makkelijker voor je en biedt men je allerlei uitwisselingsprogramma's aan, waarbij je zelf dus nog minder hoeft te regelen, anders dan je ervoor aan te melden. Hoe makkelijk wil je 't hebben? :P
Mja ik ga nu ook mijn laatste jaar in wat al is volgepland, geen vrije ruimte ofzo, dus tenzij ik bewust langstudeer gaat dat hem ook niet worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 16:43:26 ]
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:09:35 #53
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_142853532
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:42 schreef MAHL het volgende:

[..]

[..]

[..]

Mja ik ga nu ook mijn laatste jaar in wat al is volgepland, geen vrije ruimte ofzo, dus tenzij ik bewust langstudeer gaat dat hem ook niet worden.
Genoeg mogelijkheden na je studie.
Krekker is de bom!
pi_142853610
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik heb mijn vwo diploma gecrippled door ooit voor wiskunde C te kiezen. Kom je op geen enkele technische wo-studie mee binnen, realiseerde ik me later pas en een zomercursus zag ik niet zitten. Ben de hbo-variant gaan doen, heb 3 jaar volgemaakt en ik ben het spuugzat. Voelt als een oninteressante afvoerput, alleen nog maar aapjeswerk, onder je niveau en buiten je interessegebied. Eeuwig zonde, had die tijd beter kunnen besteden. Nu in ieder geval bijna klaar met de zomercursus wiskunde B aan de UvA, interessant & wilde dat graag nog rechtzetten. Voorlopig niet terug naar hbo.

Heb over de laatste 7+ jaar echter dusdanig veel vergaande kennis en ervaring opgedaan (buiten school) dat ik nu zo'n beetje alles op dat gebied wel voor elkaar kan boksen, verfijnd, elegant, efficiënt, by the books, alles. Ben verhuisd en heb een tijd lang gewerkt aan een aantal projecten, o.a. met de verkeerde mensen. Ligt nu stil en levert niets op. Mijn plan is nu om na wiskunde voorlopig bij een aantrekkelijk kleiner bedrijf/startup te gaan werken. Geldzaken weer op orde, zelf weer iets beginnen en later evalueren wat ik met school ga doen. :)

[..]

Hmm ja zelfs dat weet k niet echt. Dit najaar ga ik mijzelf ontdekken in zuid-Amerika. Misschien komt er daarna wat van
Jij bent het zonnetje!!!
pi_142853767
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hmm ja zelfs dat weet k niet echt. Dit najaar ga ik mijzelf ontdekken in zuid-Amerika. Misschien komt er daarna wat van
"Jezelf ontdekken" hoop ik? Stiekem weten we allemaal wel dat het je enkel om de Braziliaantjes te doen is.
pi_142853801
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:18 schreef MAHL het volgende:

[..]

"Jezelf ontdekken" hoop ik? Stiekem weten we allemaal wel dat het je enkel om de Braziliaantjes te doen is.
Dat ze daar een prachtige verzameling hoeren hebben is niet rullevant in deze
Jij bent het zonnetje!!!
pi_142853822
Begin eens met het nastreven van meer realistische doelstellingen die je wel binnen de beperkte tijd die er beschikbaar is kan voltooien zonder je continu te moeten haasten.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:21:09 #58
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_142853823
TS wees blij dat je ten minste de discipline hebt gehad om het minimale te doen qua werk en studie en dat je ook nog heb gesport.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:26:40 #60
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_142853961
quote:

[..]

[..]

Je klinkt echt een beetje depri Panz. Dat is niet zo alfa...
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:27:32 #61
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_142853981
quote:

[..]

Lui in een hangmat hangen en cocktails zuipen dus :D
  dinsdag 29 juli 2014 @ 17:41:49 #62
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_142854322
quote:

[..]

'Jezelf ontdekken' is natuurlijk onzin, maar feit blijft, hier op FOK! wordt door een groot deel v/d users altijd vrij negatief en spottend gepraat over mensen die een paar maanden door het buitenland gaan reizen. Dit terwijl het wel degelijk de persoonlijke horizon kan verbreden.

Wanneer je alleen maar gaat zuipen en verder geen stap buiten de deur zet, tsja, dan kun je een geweldige tijd hebben, maar volgens mij hoef je daar alleen niet per se heel ver weg voor te gaan.

Maar een beetje door verre landen heentrekken, dat kan zoveel mooie nieuwe indrukken met zich meebrengen + dat het NL vaak in een wat ander perspectief zet (waarbij de een zich beseft nooit elders te willen wonen en de ander zich beseft dat het leven in NL niet per se het enige goede leven hoeft te zijn).
Krekker is de bom!
pi_142855136
Hmm. Ik heb geen zin om te koken. Denk dat ik maar Chinees ga halen.

pi_142859018
Voor één persoon zeiden ze! Nou ik heb echt wel meer gegeten dan normale porties hoor.

Niet dat ik klaag, integendeel :9
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:50:02 #65
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_142866659
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:42 schreef MAHL het volgende:

[..]

Godver. :') _O-

Сядь на колени, порви свою жопу, чтобы я смог поссать туда.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:55:16 #66
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_142866950
Ik las leverinfectie in de TT :')
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:56:37 #67
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_142867014
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:50 schreef Voszje het volgende:

[..]

Godver. :') _O-

Сядь на колени, порви свою жопу, чтобы я смог поссать туда.
Scheur je kont?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 22:58:31 #68
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_142867126
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Scheur je kont?
Meh, niet te letterlijk nemen. :P
  dinsdag 29 juli 2014 @ 23:03:06 #69
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_142867374
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 22:58 schreef Voszje het volgende:

[..]

Meh, niet te letterlijk nemen. :P
Deed ik ook niet, maar google :P Ik wou dat ik Russisch kon ;)
  dinsdag 29 juli 2014 @ 23:04:49 #70
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_142867473
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Deed ik ook niet, maar google :P Ik wou dat ik Russisch kon ;)
Ik wist dat het met Google niet helemaal goed zou gaan, Google vertaalt natuurlijk letterlijk. Russisch kunnen, voor dit soort ranzige zinnetjes? :P
  dinsdag 29 juli 2014 @ 23:22:42 #71
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_142868358
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:04 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik wist dat het met Google niet helemaal goed zou gaan, Google vertaalt natuurlijk letterlijk. Russisch kunnen, voor dit soort ranzige zinnetjes? :P
Niet voor ranzige zinnetjes. In het algemeen lijkt het me best nuttig.
pi_142871790
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Niet voor ranzige zinnetjes. In het algemeen lijkt het me best nuttig.
Je wilt het ook nog in andere talen kunnen vragen?

Thais lijkt me daarvoor best handig :)
pi_142872080
quote:
Сядьте на колени, держите ягодицы, то я могу мочиться в заднице!
pi_142872155
inna *;
play&win *;
smiley *;
guess who *;
voltaj *;
  woensdag 30 juli 2014 @ 07:37:24 #75
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_142873182
quote:
15s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:27 schreef MAHL het volgende:
Morgen begin ik. Echt waar.
En daar gaat het voor een hele hoop mensen altijd mis. In principe precies hetzelfde waarom die goede voornemens ieder jaar ieder jaar - naast dat ze voor ijdeltuiten zijn - voor veel mensen altijd op een deceptie uitlopen.
Als je iets wil doen moet je er meteen aan beginnen. Niet over een uur, niet morgen, maar meteen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_142873218
quote:
Je had laatst toch zo'n doos wijn gekocht met flinke korting? :?
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_142873227
quote:

[..]

Koop een jurkje, zeiken als een vrouw kan je al _O_ .
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
  woensdag 30 juli 2014 @ 08:31:38 #78
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_142873593
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 07:37 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

En daar gaat het voor een hele hoop mensen altijd mis. In principe precies hetzelfde waarom die goede voornemens ieder jaar ieder jaar - naast dat ze voor ijdeltuiten zijn - voor veel mensen altijd op een deceptie uitlopen.
Als je iets wil doen moet je er meteen aan beginnen. Niet over een uur, niet morgen, maar meteen.
Dank je voor deze wijze les, opa Drebin ;(
  woensdag 30 juli 2014 @ 08:55:38 #79
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_142873845
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 08:31 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Dank je voor deze wijze les, opa Drebin ;(
In plaats van hem te bedanken kun je er beter wat mee doen. Daar maak je hem pas echt blij mee.

En en? Al begonnen?
Krekker is de bom!
pi_142873896
TS blowt te veel?
Live Chill
  woensdag 30 juli 2014 @ 09:03:10 #81
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_142873914
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 08:55 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

In plaats van hem te bedanken kun je er beter wat mee doen. Daar maak je hem pas echt blij mee.

En en? Al begonnen?
Meer dan jij denkt :7
pi_142874203
Veel dingen doe je ook niet zomaar even. Voor fatsoenlijk programmeren moet je eigenlijk een studie volgen (al leer je bij informatica meer dan enkel programmeren natuurlijk).

Daarnaast produceert ook niet even iedereen zo een muziekje. Je moet denk ik beseffen dat niet alles zo makkelijk is als je zou willen.
pi_142875559
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 09:23 schreef robin007bond het volgende:
Veel dingen doe je ook niet zomaar even. Voor fatsoenlijk programmeren moet je eigenlijk een studie volgen (al leer je bij informatica meer dan enkel programmeren natuurlijk).

Daarnaast produceert ook niet even iedereen zo een muziekje. Je moet denk ik beseffen dat niet alles zo makkelijk is als je zou willen.
Onzin. Ik ken genoeg hobby programmeurs die beter programmeren dan menig beroeps programmeur. Programmeren is bedenken wat je wilt, dat plan uitwerken en datgene programmeren. Informatica draait om veel meer dan programmeren, zoals wat zijn de basisprincipes, wat is OOP, welke data structure kan ik het beste gebruiken.

Meeste ingewikkelde, vakspecifieke software wordt, dacht ik, ook niet geschreven door informatici, maar door de mensen die de oplossing hebben bedacht, gemaakt.
pi_142879428
TS heeft liefde nodig.
pi_142882901
quote:
9s.gif Op woensdag 30 juli 2014 07:42 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Je had laatst toch zo'n doos wijn gekocht met flinke korting? :?
Ja ik verdrink mijn zorgen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_142891888
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 10:35 schreef netchip het volgende:

[..]

Onzin. Ik ken genoeg hobby programmeurs die beter programmeren dan menig beroeps programmeur. Programmeren is bedenken wat je wilt, dat plan uitwerken en datgene programmeren. Informatica draait om veel meer dan programmeren, zoals wat zijn de basisprincipes, wat is OOP, welke data structure kan ik het beste gebruiken.

Meeste ingewikkelde, vakspecifieke software wordt, dacht ik, ook niet geschreven door informatici, maar door de mensen die de oplossing hebben bedacht, gemaakt.
Die heb je inderdaad, maar dat zijn mensen die al een flinke interesse in de ICT hebben. Het zijn een bepaald type mensen die erg autodidactisch zijn aangelegd.

Overigens kun je nog zo veel leren op internet, maar de academische vaardigheden mis je wellicht. Bij een studie informatica krijg je uiteraard veel meer mee dan programmeren alleen.
  donderdag 31 juli 2014 @ 00:38:18 #87
428714 ikeahotdog
Nu ook op Blueray en dvd
pi_142907633
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:25 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ja ik verdrink mijn zorgen
wat, hamburgers met korting ?!?!?!?
Aids is een keuze
pi_142907747
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Die heb je inderdaad, maar dat zijn mensen die al een flinke interesse in de ICT hebben. Het zijn een bepaald type mensen die erg autodidactisch zijn aangelegd.

Overigens kun je nog zo veel leren op internet, maar de academische vaardigheden mis je wellicht. Bij een studie informatica krijg je uiteraard veel meer mee dan programmeren alleen.
Met andere woorden, het wordt gewoon nog ingewikkelder dan ik al dacht?

pi_142911849
Ben je al begonnen?
pi_142911971
quote:

[..]

Panama?
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:17:39 #91
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_142917384
quote:
15s.gif Op donderdag 31 juli 2014 00:43 schreef MAHL het volgende:

[..]

Met andere woorden, het wordt gewoon nog ingewikkelder dan ik al dacht?

[ afbeelding ]
Onzin, je hoeft toch niet per se de weg van die betweterige Amerikaan te volgen? :)
Krekker is de bom!
pi_142922087
quote:
5s.gif Op donderdag 31 juli 2014 07:24 schreef trancethrust het volgende:
Ben je al begonnen?
Natuurlijk. Als ik mijn doelen heb gezet en mijn hoofd er naar staat, dan gaat het ook gebeuren :)

SPOILER
pi_142925338
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:56 schreef MAHL het volgende:

[..]

Natuurlijk. Als ik mijn doelen heb gezet en mijn hoofd er naar staat, dan gaat het ook gebeuren :)

SPOILER
Begin dan 16.gif
pi_142929469
MAHL, denk aan Welcome tot the NHK.
pi_142929654
quote:
6s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:07 schreef robin007bond het volgende:
Daar moest ik zelf ook al wel eens aan denken.
pi_142929929
quote:
9s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:13 schreef MAHL het volgende:

[..]

Daar moest ik zelf ook al wel eens aan denken.
;(
pi_142930335
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:20 schreef robin007bond het volgende:

[..]

;(
Ik heb gewoon mijn eigen Misaki nodig.
pi_142931799
quote:
9s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:31 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ik heb gewoon mijn eigen Misaki nodig.
Dat zou je denk ik echt goed doen. :)
  donderdag 31 juli 2014 @ 21:12:59 #99
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_142934190
quote:
6s.gif Op donderdag 31 juli 2014 19:07 schreef robin007bond het volgende:
NHK?
Krekker is de bom!
pi_142934364
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat zou je denk ik echt goed doen. :)
Hmm. Maar wie? En wat doe jij dan met je leven dat je mij advies mag geven in dit soort zaken? :{
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:12 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

NHK?
Een samenzwering.
pi_142934412
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:12 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

NHK?
Hele goede anime over een hikkikimori (soort sociale fobie). Erg interessant.
pi_142934428
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:17 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hmm. Maar wie? En wat doe jij dan met je leven dat je mij advies mag geven in dit soort zaken? :{

[..]

Een samenzwering.
Ik heb een vriendin. Heb lekker gewerkt deze vakantie en ga aan een studie beginnen. :7
pi_142934488
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:18 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin. Heb lekker gewerkt deze vakantie en ga aan een studie beginnen. :7
Hmm, waar gewerkt?

En laat me raden, hbo informatica? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 21:20:16 ]
pi_142934679
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:20 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hmm, waar gewerkt?

En laat me raden, hbo informatica? :P
Bij een bedrijf. Geen details in verband met privacy, maar als ontwikkelaar. 8-)

Klopt! En Mahl, je maakt het ook best moeilijk voor jezelf door allemaal eisen te stellen. Ga gewoon lekker luieren en genieten. Tijd waarin je plezier hebt is geen verspilde tijd.
pi_142936991
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Bij een bedrijf. Geen details in verband met privacy, maar als ontwikkelaar. 8-)

Klopt! En Mahl, je maakt het ook best moeilijk voor jezelf door allemaal eisen te stellen. Ga gewoon lekker luieren en genieten. Tijd waarin je plezier hebt is geen verspilde tijd.
Hmm. Wel baas hoor, als je ergens gewoon zo goed in bent.

Ja ik weet maar toch, uiteindelijk wil je ook wat resultaat zien van je werk.
pi_142937409
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:17 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hmm. Wel baas hoor, als je ergens gewoon zo goed in bent.

Ja ik weet maar toch, uiteindelijk wil je ook wat resultaat zien van je werk.
Misschien gewoon neerleggen dat sommige dingen jou niet liggen. Ik zou ook wel een muziekinstrument willen kunnen spelen, maar als ik denk aan de moeite die ik ervoor moet doen om fatsoenlijk te kunnen spelen dan weet ik dat het me niet gaat lukken. :')

Wellicht dat we allebei dat soort dingen nog moeten leren.
pi_142953615
pi_142984628
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 13:14 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
;(
  zondag 3 augustus 2014 @ 02:29:07 #110
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_143007598
Huh maar.. Je hebt toch FOK!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo