Lui in een hangmat hangen en cocktails zuipen dusquote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm ja zelfs dat weet k niet echt. Dit najaar ga ik mijzelf ontdekken in zuid-Amerika. Misschien komt er daarna wat van
'Jezelf ontdekken' is natuurlijk onzin, maar feit blijft, hier op FOK! wordt door een groot deel v/d users altijd vrij negatief en spottend gepraat over mensen die een paar maanden door het buitenland gaan reizen. Dit terwijl het wel degelijk de persoonlijke horizon kan verbreden.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm ja zelfs dat weet k niet echt. Dit najaar ga ik mijzelf ontdekken in zuid-Amerika. Misschien komt er daarna wat van
Godver.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen idee... Lokquote misschien naar iemand die je erbij kan helpen?
Scheur je kont?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 22:50 schreef Voszje het volgende:
[..]
Godver.![]()
![]()
Сядь на колени, порви свою жопу, чтобы я смог поссать туда.
Meh, niet te letterlijk nemen.quote:
Ik wist dat het met Google niet helemaal goed zou gaan, Google vertaalt natuurlijk letterlijk. Russisch kunnen, voor dit soort ranzige zinnetjes?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, maar googleIk wou dat ik Russisch kon
Niet voor ranzige zinnetjes. In het algemeen lijkt het me best nuttig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:04 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik wist dat het met Google niet helemaal goed zou gaan, Google vertaalt natuurlijk letterlijk. Russisch kunnen, voor dit soort ranzige zinnetjes?
Je wilt het ook nog in andere talen kunnen vragen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet voor ranzige zinnetjes. In het algemeen lijkt het me best nuttig.
Сядьте на колени, держите ягодицы, то я могу мочиться в заднице!quote:Op maandag 28 juli 2014 21:35 schreef zovty het volgende:
Hoe zeg je in het Russisch: ga op je knieën zitten, hou je billen uit elkaar, dan kan ik in je kont plassen?
En daar gaat het voor een hele hoop mensen altijd mis. In principe precies hetzelfde waarom die goede voornemens ieder jaar ieder jaar - naast dat ze voor ijdeltuiten zijn - voor veel mensen altijd op een deceptie uitlopen.quote:
Je had laatst toch zo'n doos wijn gekocht met flinke korting?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe k voer echt ontzettend weinig uit25 en niets bereikt. Anderen verplaatsen bergen op deze leeftijd
Koop een jurkje, zeiken als een vrouw kan je alquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik heb mijn vwo diploma gecrippled door ooit voor wiskunde C te kiezen. Kom je op geen enkele technische wo-studie mee binnen, realiseerde ik me later pas en een zomercursus zag ik niet zitten. Ben de hbo-variant gaan doen, heb 3 jaar volgemaakt en ik ben het spuugzat. Voelt als een oninteressante afvoerput, alleen nog maar aapjeswerk, onder je niveau en buiten je interessegebied. Eeuwig zonde, had die tijd beter kunnen besteden. Nu in ieder geval bijna klaar met de zomercursus wiskunde B aan de UvA, interessant & wilde dat graag nog rechtzetten. Voorlopig niet terug naar hbo.
Heb over de laatste 7+ jaar echter dusdanig veel vergaande kennis en ervaring opgedaan (buiten school) dat ik nu zo'n beetje alles op dat gebied wel voor elkaar kan boksen, verfijnd, elegant, efficiënt, by the books, alles. Ben verhuisd en heb een tijd lang gewerkt aan een aantal projecten, o.a. met de verkeerde mensen. Ligt nu stil en levert niets op. Mijn plan is nu om na wiskunde voorlopig bij een aantrekkelijk kleiner bedrijf/startup te gaan werken. Geldzaken weer op orde, zelf weer iets beginnen en later evalueren wat ik met school ga doen.
Dank je voor deze wijze les, opa Drebinquote:Op woensdag 30 juli 2014 07:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En daar gaat het voor een hele hoop mensen altijd mis. In principe precies hetzelfde waarom die goede voornemens ieder jaar ieder jaar - naast dat ze voor ijdeltuiten zijn - voor veel mensen altijd op een deceptie uitlopen.
Als je iets wil doen moet je er meteen aan beginnen. Niet over een uur, niet morgen, maar meteen.
In plaats van hem te bedanken kun je er beter wat mee doen. Daar maak je hem pas echt blij mee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 08:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dank je voor deze wijze les, opa Drebin
Meer dan jij denktquote:Op woensdag 30 juli 2014 08:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In plaats van hem te bedanken kun je er beter wat mee doen. Daar maak je hem pas echt blij mee.
En en? Al begonnen?
Onzin. Ik ken genoeg hobby programmeurs die beter programmeren dan menig beroeps programmeur. Programmeren is bedenken wat je wilt, dat plan uitwerken en datgene programmeren. Informatica draait om veel meer dan programmeren, zoals wat zijn de basisprincipes, wat is OOP, welke data structure kan ik het beste gebruiken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:23 schreef robin007bond het volgende:
Veel dingen doe je ook niet zomaar even. Voor fatsoenlijk programmeren moet je eigenlijk een studie volgen (al leer je bij informatica meer dan enkel programmeren natuurlijk).
Daarnaast produceert ook niet even iedereen zo een muziekje. Je moet denk ik beseffen dat niet alles zo makkelijk is als je zou willen.
Ja ik verdrink mijn zorgenquote:Op woensdag 30 juli 2014 07:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je had laatst toch zo'n doos wijn gekocht met flinke korting?
Die heb je inderdaad, maar dat zijn mensen die al een flinke interesse in de ICT hebben. Het zijn een bepaald type mensen die erg autodidactisch zijn aangelegd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 10:35 schreef netchip het volgende:
[..]
Onzin. Ik ken genoeg hobby programmeurs die beter programmeren dan menig beroeps programmeur. Programmeren is bedenken wat je wilt, dat plan uitwerken en datgene programmeren. Informatica draait om veel meer dan programmeren, zoals wat zijn de basisprincipes, wat is OOP, welke data structure kan ik het beste gebruiken.
Meeste ingewikkelde, vakspecifieke software wordt, dacht ik, ook niet geschreven door informatici, maar door de mensen die de oplossing hebben bedacht, gemaakt.
Met andere woorden, het wordt gewoon nog ingewikkelder dan ik al dacht?quote:Op woensdag 30 juli 2014 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die heb je inderdaad, maar dat zijn mensen die al een flinke interesse in de ICT hebben. Het zijn een bepaald type mensen die erg autodidactisch zijn aangelegd.
Overigens kun je nog zo veel leren op internet, maar de academische vaardigheden mis je wellicht. Bij een studie informatica krijg je uiteraard veel meer mee dan programmeren alleen.
Panama?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |