abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142837160
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:58 schreef MAHL het volgende:

[..]

Niet meer dan normaal. Ben nu 'gewoon' gespierd, heb dat gewoon bijgehouden zegmaar.
Dat is in ieder geval een stuk beter dan mijn gymprestaties :') De eerste drie maanden van dit jaar geweest en sindsdien amper/niet :') Zou vandaag weer beginnen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_142837290
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:59 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dat is in ieder geval een stuk beter dan mijn gymprestaties :') De eerste drie maanden van dit jaar geweest en sindsdien amper/niet :') Zou vandaag weer beginnen
Heb ik toch nog wat bereikt dus _O_ Gewoon standaard twee keer per week naar de gym en heb alleen geskipped als het echt niet anders kon.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 01:04:47 ]
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:30:25 #28
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_142843043
Waar v/h voormalig Oostblok ben je naartoe geweest en wat heb je daar allemaal gedaan?
Krekker is de bom!
pi_142843993
Mild herkenbaar verhaal. :') Soms heb je ook gewoon de energie er niet meer voor.

MAHL, ik wil dat je dit blog gaat lezen.

http://www.mavericktravel(...)-wanting-bad-enough/

Ja, ook je programmeren komt aan bod.
pi_142844556
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 00:42 schreef Mortaxx het volgende:
Maar wel herkenbaar dit :') Heb totaal geen motivatie of discipline om dingen te bereiken
Had je dat in het (relatief recente) verleden wel? Ik ben/was het ook kwijt. Een periode een stuk meer tegenslag en sombere vooruitzichten dan ik tot dusver gewend was, verbaast me ook hoeveel impact dat op me heeft gehad.

Hele dagen verlamd door somberheid en halfgare nepstress, taken stapelen zich op en je begint nergens meer aan. Meer tijd bezig met context switchen/kiezen dan met werken, je maakt niets meer af. Niks komt meer uit je handen. Dag & nachtritme op de kop omdat je 's avonds het (terechte) gevoel hebt dat je nog geen flikker gedaan hebt. Alles tot het laatste moment uitstellen (zoals je gewend was), maar dan concluderen dat het nu geen zin meer heeft.

Geen zin om te eten, geen fut om te sporten, geen zin in seks, algehele apathie. Alles waar je aan werkte voelt de moeite niet meer waard, belandt in de hoek, overal het negatieve van inzien, etc. Bah. :')

Je haalt dan nog meer plezier uit 'simpel werk' als iemand helpen verhuizen, even lekker actief bezig met alles behalve je eigen zooi. O+
pi_142848073
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:30 schreef KreKkeR het volgende:
Waar v/h voormalig Oostblok ben je naartoe geweest en wat heb je daar allemaal gedaan?
Tsjechië, Praag. Niet echt iets bijzonders gedaan, gewoon de normale toeristische dingen (Oldtown, Oude Burcht etc).
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:04 schreef Panzermaus het volgende:
Mild herkenbaar verhaal. :') Soms heb je ook gewoon de energie er niet meer voor.

MAHL, ik wil dat je dit blog gaat lezen.

http://www.mavericktravel(...)-wanting-bad-enough/

Ja, ook je programmeren komt aan bod.
Die man heeft wel een punt ja... En leeft ook nog eens de leef. En zegt ook dat Litouwse meisjes het mooist zijn? Hmm...
pi_142848658
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 12:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Had je dat in het (relatief recente) verleden wel? Ik ben/was het ook kwijt. Een periode een stuk meer tegenslag en sombere vooruitzichten dan ik tot dusver gewend was, verbaast me ook hoeveel impact dat op me heeft gehad.

Hele dagen verlamd door somberheid en halfgare nepstress, taken stapelen zich op en je begint nergens meer aan. Meer tijd bezig met context switchen/kiezen dan met werken, je maakt niets meer af. Niks komt meer uit je handen. Dag & nachtritme op de kop omdat je 's avonds het (terechte) gevoel hebt dat je nog geen flikker gedaan hebt. Alles tot het laatste moment uitstellen (zoals je gewend was), maar dan concluderen dat het nu geen zin meer heeft.

Geen zin om te eten, geen fut om te sporten, geen zin in seks, algehele apathie. Alles waar je aan werkte voelt de moeite niet meer waard, belandt in de hoek, overal het negatieve van inzien, etc. Bah. :')

Je haalt dan nog meer plezier uit 'simpel werk' als iemand helpen verhuizen, even lekker actief bezig met alles behalve je eigen zooi. O+
Ik heb het eigenlijk altijd al gehad. Met soms een onderbreking op bepaalde gebieden. Paar maanden fanatiek sporten of echt met studie bezig. Maar het is niet dat ik het de moeite niet waard vind. Ik kan me r gewoon niet toe zetten. #feelslikeoblomov

Dat laatste heb ik wel heel erg. Door m'n simpele horeca bijbaan voel ik me nog enigzins nuttig

:') :')
Jij bent het zonnetje!!!
pi_142849629
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:26 schreef MAHL het volgende:

[..]

Die man heeft wel een punt ja... En leeft ook nog eens de leef. En zegt ook dat Litouwse meisjes het mooist zijn? Hmm...
Hij heeft wel meer interessante observaties gedaan van mensen in bepaalde landen.

http://www.mavericktraveler.com/a-womans-beauty-is-binary/

Maar dit soort dingen ook. :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:44 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik heb het eigenlijk altijd al gehad. Met soms een onderbreking op bepaalde gebieden. Paar maanden fanatiek sporten of echt met studie bezig. Maar het is niet dat ik het de moeite niet waard vind. Ik kan me r gewoon niet toe zetten. #feelslikeoblomov

Dat laatste heb ik wel heel erg. Door m'n simpele horeca bijbaan voel ik me nog enigzins nuttig

:') :')
Man, wat een spul. :o Ik had van jou altijd het beeld van een hyperambitieuze hoogbegaafde monsieur die niets anders deed dan wetenschappelijke artikelen schrijven.
pi_142850043
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:09 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hij heeft wel meer interessante observaties gedaan van mensen in bepaalde landen.

[..]

Man, wat een spul. :o Ik had van jou altijd het beeld van een hyperambitieuze hoogbegaafde monsieur die niets anders deed dan wetenschappelijke artikelen schrijven.
Hehe k voer echt ontzettend weinig uit :') 25 en niets bereikt. Anderen verplaatsen bergen op deze leeftijd ;(
Jij bent het zonnetje!!!
pi_142850164
Kop op jongens. Boks
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_142850291
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kop op jongens. Boks

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hehe k voer echt ontzettend weinig uit :') 25 en niets bereikt. Anderen verplaatsen bergen op deze leeftijd ;(
Maar je hebt de capaciteiten toch wel? Wat doe je nu zoal met je dag? Ik heb nu een epic agenda met alles erop en eraan, reminders, kwark, rotating PPL gym schema, afwas, wassen, boodschappen, weekendplanning. Eindelijk niet meer ronddralen. _O_
pi_142850397
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Maar je hebt de capaciteiten toch wel? Wat doe je nu zoal met je dag? Ik heb nu een epic agenda met alles erop en eraan, reminders, kwark, rotating PPL gym schema, afwas, wassen, boodschappen, weekendplanning. Eindelijk niet meer ronddralen. _O_
Wat doe je dan voor werk verder?
pi_142850495
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
[..]

Uitslapen achter pc hangen werken. Srs :')

Een agenda heb ik sinds de brugklas niet gehad. Misschien moet ik een whiteboard kopen om bij te houden wat ik met doen
Jij bent het zonnetje!!!
pi_142851157
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:31 schreef MAHL het volgende:

[..]

Wat doe je dan voor werk verder?
Ik heb mijn vwo diploma gecrippled door ooit voor wiskunde C te kiezen. Kom je op geen enkele technische wo-studie mee binnen, realiseerde ik me later pas en een zomercursus zag ik niet zitten. Ben de hbo-variant gaan doen, heb 3 jaar volgemaakt en ik ben het spuugzat. Voelt als een oninteressante afvoerput, alleen nog maar aapjeswerk, onder je niveau en buiten je interessegebied. Eeuwig zonde, had die tijd beter kunnen besteden. Nu in ieder geval bijna klaar met de zomercursus wiskunde B aan de UvA, interessant & wilde dat graag nog rechtzetten. Voorlopig niet terug naar hbo.

Heb over de laatste 7+ jaar echter dusdanig veel vergaande kennis en ervaring opgedaan (buiten school) dat ik nu zo'n beetje alles op dat gebied wel voor elkaar kan boksen, verfijnd, elegant, efficiënt, by the books, alles. Ben verhuisd en heb een tijd lang gewerkt aan een aantal projecten, o.a. met de verkeerde mensen. Ligt nu stil en levert niets op. Mijn plan is nu om na wiskunde voorlopig bij een aantrekkelijk kleiner bedrijf/startup te gaan werken. Geldzaken weer op orde, zelf weer iets beginnen en later evalueren wat ik met school ga doen. :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:34 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Uitslapen achter pc hangen werken. Srs :')

Een agenda heb ik sinds de brugklas niet gehad. Misschien moet ik een whiteboard kopen om bij te houden wat ik met doen
http://calendar.google.com

Waar liggen je echte interesses?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:56:24 #40
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_142851189
quote:

[..]

Tsjechië, Praag. Niet echt iets bijzonders gedaan, gewoon de normale toeristische dingen (Oldtown, Oude Burcht etc).
Ja daar ga je al he. Niet zo heel gek dat je daar een burgerlijk gevoel bij krijgt achteraf.

Waar ik zit heb ik nog niet eens tijd gehad voor de normale toeristishe dingen: gewoon lekker feesten elk weekend :D
Krekker is de bom!
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:58:18 #41
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142851244
Meer pics van Inna gvd!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:58:26 #42
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_142851246
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:09 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Om de een of andere reden irriteert zijn schrijfstijl mij. Wellicht door de Amerikaanse en betweterige manier van schrijven...
Krekker is de bom!
pi_142851290
Begin nu.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:08:53 #44
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_142851552
quote:

[..]

Overigens kan het in sommige gevallen nog veel makkelijker:

Gewoon doen. Veel dingen zijn zo simpel om te doen. Je hoeft er niet eens lang over na te denken, je hoeft niet eens allerlei Maverick guides met loze kreten over 'het maar graag genoeg willen' te lezen. Enige wat je hoeft te doen is is simpelweg gewoon de stap te zetten wanneer je nieuwsgierig bent naar iets en/of wanneer iets je wel geinig lijkt om te doen.

En het grappige is, ben je toevallig ook nog eens student dan krijg je zoveel mogelijkheden in de vorm van uitwisselingsprogramma's aangeboden om naar het buitenland te gaan.

Maar ook als niet student is het gewoon een kwestie van: niet zeiken/janken, gewoon actie ondernemen.
Krekker is de bom!
pi_142851708
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:08 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Overigens kan het in sommige gevallen nog veel makkelijker:

Gewoon doen. Veel dingen zijn zo simpel om te doen. Je hoeft er niet eens lang over na te denken, je hoeft niet eens allerlei Maverick guides met loze kreten over 'het maar graag genoeg willen' te lezen. Enige wat je hoeft te doen is is simpelweg gewoon de stap te zetten wanneer je nieuwsgierig bent naar iets en/of wanneer iets je wel geinig lijkt om te doen.

En het grappige is, ben je toevallig ook nog eens student dan krijg je zoveel mogelijkheden in de vorm van uitwisselingsprogramma's aangeboden om naar het buitenland te gaan.

Maar ook als niet student is het gewoon een kwestie van: niet zeiken/janken, gewoon actie ondernemen.
Reps for keeping it simple.
pi_142851732
Epische ''EDM'' tracks bestaan niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142852410
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ja daar ga je al he. Niet zo heel gek dat je daar een burgerlijk gevoel bij krijgt achteraf.

Waar ik zit heb ik nog niet eens tijd gehad voor de normale toeristishe dingen: gewoon lekker feesten elk weekend :D
Waar zit jij dan nu? En waar betaal je dat allemaal van? :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
Meer pics van Inna gvd!
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Epische ''EDM'' tracks bestaan niet.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:35:53 #48
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_142852462
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:34 schreef MAHL het volgende:

[..]

[..]

[..]

pfogh wat een lichaam ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_142852522
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:35 schreef zovty het volgende:
Hoe zeg je in het Russisch: ga op je knieën zitten, hou je billen uit elkaar, dan kan ik in je kont plassen?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:39:18 #50
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_142852570
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:34 schreef MAHL het volgende:

[..]

[..]

In ieder geval niet in NL :)

Werken. Maar ik ben dan ook al een tijd geen student meer :)

Maar, zoals ik al zei, als student maakt men het zelfs nog makkelijker voor je en biedt men je allerlei uitwisselingsprogramma's aan, waarbij je zelf dus nog minder hoeft te regelen, anders dan je ervoor aan te melden. Hoe makkelijk wil je 't hebben? :P
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')