Is dat dan ook maar enigszins relevant? Yuki heeft overigens heel veel gelachen, dat is dus een goed begin.quote:
Das ool wel fijn jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:42 schreef Corniel het volgende:
[..]
Is dat dan ook maar enigszins relevant? Yuki heeft overigens heel veel gelachen, dat is dus een goed begin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkelijk geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, de andere enkel heeft geen enkel probleem. Had overigens mijn oude schoenen mee, maar kan me ook niet voorstellen dat het daaraan lag. Apart... Verder geen last van overigens, maar zag er wel vreemd uit.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Mja, als ik op een loopband ren, horen ze het volgens mij 3 verdiepingen daaronder nog inderdaadquote:Op dinsdag 29 juli 2014 03:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
Het enige waar ik aan kan denken Flipsen dat je toch herhaaldelijk "verkeerd" geland ben op een ondergrond waar aan je benen niet gewend zijn.
Verder wel een gave groene plek![]()
En zolang je er geen last van hebt is er volgens mij niets aan de hand... of zoals moeder RD vroeger zei: "niet aan denken, dan gaat het vanzelf weer over"
Pics van het larpen?quote:Op maandag 28 juli 2014 23:27 schreef Zwabberhark het volgende:
Fijn om te horen mossel. Weer lekker lopen de komende tijd.
Vanavond was het de bedoeling om een duurloopje te doen met d'n Yuki en Corniel, maar het werd uiteindelijk een kort herstelloopje (al geloof ik niet in herstelloopjes).
Corniel testte zijn zojuist aangeschafte schoenen van de Starshoe en daar zijn inderdaad foto's van. Hij kocht er zelfs een paar wedstrijdschoenen bij, waarop hij zijn eerste marathon wil gaan voltooien.
Het was mooi om te zien hoe serieus en rustig hij de training van vanavond aanpakte. Uiteindelijk werd het een crosstraining in combinatie met larpen. Zelf vond ik dat zijn schoenen vrij duur kosten en had ik last van omhoog komende ontbooitkoek.
Morgenavond nog een poging om een duurloop te doen, maar dan allenig. Want zo is het leven, na een dag vol regen en hard werken.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 03:02 schreef flipsen het volgende:
Een kerstboom gewandeld
Goed nieuws mossel!
En toch nog even terug naar die loopband... Tijdens het rennen en vooral daarna voelde ik iets dat op een blaar leek op mijn rechterenkel, waar je bot zo lekker uitsteekt (zal ongetwijfeld een naam hebben). Terug op de hotelkamer kon ik echter geen blaar ontdekken, dus verder niet meer op gelet. Ben nu weer thuis en na het douchen viel mijn blik op die enkel... Wtf
Maar even in een spoiler voor tere kinderziektjesHet lijkt op een blauwe plek. Misschien heb je gestoten voordat je op de lopende band stapte en dat niet gemerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkelijk geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, de andere enkel heeft geen enkel probleem. Had overigens mijn oude schoenen mee, maar kan me ook niet voorstellen dat het daaraan lag. Apart... Verder geen last van overigens, maar zag er wel vreemd uit.
Ik zal zo m'n gps-logje uploaden en delen. Moet 'm zelf ook nog zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad! Fijn dat je pijnvrij gelopen hebtquote:Goed nieuws mossel!Ik sluit me aan bij Stream; vermoed eerder dat je je ongemerkt gestoten hebt dan dat dit van 20 (25?) minuutjes op de loopband komt.quote:En toch nog even terug naar die loopband... Tijdens het rennen en vooral daarna voelde ik iets dat op een blaar leek op mijn rechterenkel, waar je bot zo lekker uitsteekt (zal ongetwijfeld een naam hebben). Terug op de hotelkamer kon ik echter geen blaar ontdekken, dus verder niet meer op gelet. Ben nu weer thuis en na het douchen viel mijn blik op die enkel... Wtf
Maar even in een spoiler voor tere kinderziektjes
[spoiler][ afbeelding ]Op de foto valt het nog mee, maar het is echt knap groen rondom[/spoiler]
Werkelijk geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, de andere enkel heeft geen enkel probleem. Had overigens mijn oude schoenen mee, maar kan me ook niet voorstellen dat het daaraan lag. Apart... Verder geen last van overigens, maar zag er wel vreemd uit.
[ Bericht 7% gewijzigd door Yuki op 29-07-2014 07:57:55 ]♥ || Baby catcher in training || ♥
Sluit ik me bij aan, goed nieuws!quote:Op maandag 28 juli 2014 21:30 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker Mossel, Gogo en Nanook!![]()
Mooie trainingen en pijnvrij, zo hoort het!
Das toch ook goed nieuwsquote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:09 schreef Arquero het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan, goed nieuws!
Gisteravond op de sportschool toch nog heel even op de loopband gestapt en dan vanavond weer Evy
Leuk!!!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:41 schreef Guard het volgende:
Voor de liefhebbers van trail en pils:
Trail met start en finish bij de Alfa brouwerij in Schinnen
Jij bent ook weer op de goeie weg! \0/quote:Op dinsdag 29 juli 2014 08:09 schreef Arquero het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan, goed nieuws!
Gisteravond op de sportschool toch nog heel even op de loopband gestapt en dan vanavond weer Evy
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:11 schreef Guard het volgende:
Je hoeft geen alcoholist te zijn om bij een brouwerij te gaan trailen
Hoe voelen je benen nu?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jij bent ook weer op de goeie weg! \0/
Hmm, das een leuke heuvel om paar keer achter elkaar te doenquote:
Ja, gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jij bent ook weer op de goeie weg! \0/
Je moet ook niet de fout maken om, zoals ik, een hele hap van je PR af te halen. Dan is het de volgende keer alleen nog maar veel moeilijker om weer een PR te lopen!quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:28 schreef Zwabberhark het volgende:
Het was gisteren een hele drukke dag, maar daar stond tegenover dat er goed nieuws kwam uit Delft: ik bleek een enorme hap van mijn PR op de 5 km gelopen te hebben tijdens de Kerkpolderloop. Liefst 1 s sneller dan ik ooit was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |