Oh is het weer alleen achter de decoder?quote:
nee is op het open net van Foxquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh is het weer alleen achter de decoder?
Wat een flopshow ook.
yo anonyquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:22 schreef Anonymousz het volgende:
KINGRONLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
POWERLOUNGEN!!!!!!!!!!!!!!
twitter:wilfredgenee twitterde op zondag 03-08-2014 om 09:24:35Dit jaar weer iets meer resultaat van de Cruijff-revolutie? Benieuwd hoeveel eigen kweek vanavond in de basis start bij Ajax #JCSchaal reageer retweet
Daar hoop ik op.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Winnaar na strafschoppen lijkt mij wel wat.
heerlijk die reactiesquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:04 schreef Evertjan het volgende:
twitter:wilfredgenee twitterde op zondag 03-08-2014 om 09:24:35Dit jaar weer iets meer resultaat van de Cruijff-revolutie? Benieuwd hoeveel eigen kweek vanavond in de basis start bij Ajax #JCSchaal reageer retweet
Welke provider heb je?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als FOX wil dat hun open net een succes wordt moeten ze maar zorgen dat ik hun zender makkelijk kan ontvangen.
Ziggo, maar het is niet digitaal.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wees blij dat jij niet in de cel bent gegooid.
Ziggo komt standaard analoog als digitaal in abonnement. Maar voor digitaal heb je dan wel de Ziggo CI+ Cam Module nodig of een apart kastje. Dan is het ook geregeld. Maar goed ik weet niet hoe jouw situatie is?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ziggo, maar het is niet digitaal.
Gelukkig geldt dat slechts voor mijn crib in Groningen en kan ik de wedstrijd vandaag dus wel volgen.
Cillessen keept niet dus met penalties kunnen we winnenquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doe maar niet, daar is Vermeer echt heel goed in.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sowieso niet de sterkste. De WK-gangers hebben vakantie, er zijn wat mensen geblesseerd en topaankoop Zivkovic zit niet bij de selectie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:17 schreef Paxcon het volgende:
Neemt Ajax het wel serieus? Gewoon sterkst mogelijke opstelling mag ik hopen.
Zivkovic is gewoon gepasseerd toch?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso niet de sterkste. De WK-gangers hebben vakantie, er zijn wat mensen geblesseerd en topaankoop Zivkovic staat niet in de basis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |