Je weet wel al dat je dan in de 85e minuut al naar huis moet omdat de vroege file leuker is dan de file na de wedstrijd?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Godverdomme ik moest nog lachen ookMaar goed, ik zit zondag wel op de tribune, weliswaar met gewonnen kaartjes maar toch
Ik ga met de trein, 1 halte maar vanaf hier, dus ik blijf tot de allerlaatste secondequote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je weet wel al dat je dan in de 85e minuut al naar huis moet omdat de vroege file leuker is dan de file na de wedstrijd?
Valt me tegen dit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga met de trein, 1 halte maar vanaf hier, dus ik blijf tot de allerlaatste seconde
Met Makkelie als scheidsrechter weet je het nooitquote:
Wanneer is Ajax voor het laatst in de ArenA hard afgegaan met 5 doelpunten tegen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook voor de bekerfinale.
Wanneer was Ajax in de Kuip voor het laatst hard afgegaan met 5 doelpunten tegen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer is Ajax voor het laatst in de ArenA hard afgegaan met 5 doelpunten tegen?
1964/1965 = 9-4quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wanneer was Ajax in de Kuip voor het laatst hard afgegaan met 5 doelpunten tegen?
ja, dat is de grapquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook voor de bekerfinale.
quote:De basisspelers van Ajax en PEC Zwolle zullen zondag voorafgaand aan de wedstrijd om de Johan Cruijffschaal met kinderen op hun rug het veld betreden. Dit opzienbarende initiatief is bedoeld om aandacht te vragen voor spierziektes bij kinderen.
In het kader van de Zwaluwen Jeugd Actie zullen verschillende spelers een kind op de rug nemen. Normaal gesproken betreden kinderen het veld aan de hand van een van de basisspelers. De KNVB wil de actie onder de aandacht brengen en besloot beide partijen te polsen.
"Mijn broer en ik zijn al vanaf het begin beschermheer van Spieren voor Spieren", aldus Frank de Boer, die het initiatief steunt. "We zien langs het veld nog steeds heel vaak kinderen met een spierziekte en daar willen we graag wat voor doen."
Zwaluwen Jeugd Actie is een initiatief van ANVV de Zwaluwen, KNVB, Prinses Beatrix Spierfonds en Spieren voor Spieren.
Hoezo?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
3 mensen zijn echt heel dom nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |