Loop ff bij timing uitzendbureau binnen. En bij nuon zoeken ze ook vaak volk voor aan de telefoon.quote:Op woensdag 26 november 2014 20:16 schreef dikkedaniel het volgende:
Weet iemand simpel werk in omgeving Arnhem waar ze eigenlijk altijd wel mensen zoeken. Zoals magazijn of productie werkzaamheden waar ik wel binnen een week aan de slag kan?
Iets op hbo niveau zoeken duurt me te lang en heb ff snel inkomsten nodig. Maakt eigenlijk niet uit wat (geen prostitutie).
Something for your mind. Techno/House in de rijnhal. 8bahn en Juxtapose doen ook wat, maar alleen met eigen dj's en geen Internationale boekingen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 23:35 schreef dolf1010 het volgende:
Zijn er nog mooie feesten met NYE in arnhem stad dan?
Hmm, niet echt mijn smaak.quote:Op woensdag 3 december 2014 09:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Something for your mind. Techno/House in de rijnhal. 8bahn en Juxtapose doen ook wat, maar alleen met eigen dj's en geen Internationale boekingen.
Geen idee nooit geweest. Luxor is btw ook nog wat geloof ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 12:21 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Hmm, niet echt mijn smaak.
Is korenmarkt gezellig tijdens NYE ?
Gelredome (redelijk wat events) zou je bij Mise en Place moeten zijn. Voor andere events lijkt het me vrij logisch om bij de organisatie te zijn (op tijd) tenzij ze het hebben uitbesteed. Daar zou je dan even achteraan moeten gaan.quote:Op zondag 7 december 2014 23:35 schreef dolf1010 het volgende:
Ben nou al een tijdje opzoek naar een bijbaantje in Arnhem ( binnenstad ) maar kan niet echt iets vinden, al bij verschillende pools ingeschreven maar nog geen reacties.
Iemand nog suggesties?
Het lijkt mij heel vet op bier te tappen tijdens evenementen zoals koningsdag enzo maar heb geen idee hoe je aan zo'n baantje komt.
Ookal ik op het moment blij zou zijn met bijna elk bijbaantje.
(Ik studeer financiele richting )
Ok thanks!quote:Op maandag 8 december 2014 02:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelredome (redelijk wat events) zou je bij Mise en Place moeten zijn. Voor andere events lijkt het me vrij logisch om bij de organisatie te zijn (op tijd) tenzij ze het hebben uitbesteed. Daar zou je dan even achteraan moeten gaan.
Enige probleem is dat je alles behalve zekerheid hebt. Bijbaantjes zijn helaas heel schaars in Arnhem. (zoek er zelf ook een)
Niet alleen bijbaantjes, ook vast werk is lastig te vinden. Mocht iemand een vacature waarvoor men een jurist zoekt met minimaal hbo (ik heb zelf een universitaire opleiding) in de regio Arnhem zoekt hou ik me aanbevolen.quote:Op maandag 8 december 2014 02:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelredome (redelijk wat events) zou je bij Mise en Place moeten zijn. Voor andere events lijkt het me vrij logisch om bij de organisatie te zijn (op tijd) tenzij ze het hebben uitbesteed. Daar zou je dan even achteraan moeten gaan.
Enige probleem is dat je alles behalve zekerheid hebt. Bijbaantjes zijn helaas heel schaars in Arnhem. (zoek er zelf ook een)
http://www.eiffel.nl/werkenbij/quote:Op maandag 8 december 2014 15:05 schreef yats het volgende:
[..]
Niet alleen bijbaantjes, ook vast werk is lastig te vinden. Mocht iemand een vacature waarvoor men een jurist zoekt met minimaal hbo (ik heb zelf een universitaire opleiding) in de regio Arnhem zoekt hou ik me aanbevolen.
Er is gewoon geen werk. Geef het op. Later een baan vinden zit er waarschijnlijk ook niet in. De maatschappij is gewoon verrot.quote:Op zondag 7 december 2014 23:35 schreef dolf1010 het volgende:
Ben nou al een tijdje opzoek naar een bijbaantje in Arnhem ( binnenstad ) maar kan niet echt iets vinden, al bij verschillende pools ingeschreven maar nog geen reacties.
Iemand nog suggesties?
Het lijkt mij heel vet op bier te tappen tijdens evenementen zoals koningsdag enzo maar heb geen idee hoe je aan zo'n baantje komt.
Ookal ik op het moment blij zou zijn met bijna elk bijbaantje.
(Ik studeer financiele richting )
Wij danken de lokale afvaardiging van de SP voor deze nutteloze bijdrage.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Er is gewoon geen werk. Geef het op. Later een baan vinden zit er waarschijnlijk ook niet in. De maatschappij is gewoon verrot.
Bedankt Rutte
Vast. Wie ben je, waar woon je en hoe ben je in Arnhem terecht gekomen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:34 schreef Rozekwarts het volgende:
Mag ik me hier ook melden als Ernummer?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij danken de lokale afvaardiging van de SP voor deze nutteloze bijdrage.
Mooi klote, zit ik dan met mn diploma. Had ik beter niet kunnen studeren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Er is gewoon geen werk. Geef het op. Later een baan vinden zit er waarschijnlijk ook niet in. De maatschappij is gewoon verrot.
Bedankt Rutte
Is dat wat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Zaterdag en zondag is er een kerstmarkt in de Eusebius. Wij gaan maar eens kijken
Daar heb ik al op gereageerd inderdaad, maar toch bedankt voor het meedenkenquote:Op maandag 8 december 2014 16:24 schreef fathank het volgende:
[..]
http://www.eiffel.nl/werkenbij/
maar die zul je zelf vast ook wel gevonden hebben
Jij altijdquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:34 schreef Rozekwarts het volgende:
Mag ik me hier ook melden als Ernummer?
Krijgt iedereen die vragen? Dan ben ik mooi de dans ontsprongenquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Vast. Wie ben je, waar woon je en hoe ben je in Arnhem terecht gekomen?
Zeker, maar als 28 jarige kom je daar zelfs met jaren tapervaring niet aan de bak kan ik je zeggen. Ze zoeken vooral 18 jarigen (want goedkoop)quote:
Geen idee, het is voor het eerstquote:
Dat valt wel mee hoor, althans als vrouw heb ik daar niks van gemerkt.quote:Op woensdag 10 december 2014 01:30 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker, maar als 28 jarige kom je daar zelfs met jaren tapervaring niet aan de bak kan ik je zeggen. Ze zoeken vooral 18 jarigen (want goedkoop)
Mocht je een tip hebben,laat het me maar weten.Aangezien ik (nog) geen vast contract heb en mijn eigen bedrijf nog te weinig opbrengt kan een bijbaan geen kwaad.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:41 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor, althans als vrouw heb ik daar niks van gemerkt.
Ja in het zomerseizoen, de oproepkrachten. Maar er is zeker wel behoefte aan ervaren krachten, ook die wat ouder zijn.
Ik zou gewoon even een rondje maken. Ook al hangt er niks op de deur, praatje aan de bar maken en informeren kan geen kwaad.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:16 schreef yats het volgende:
[..]
Mocht je een tip hebben,laat het me maar weten.Aangezien ik (nog) geen vast contract heb en mijn eigen bedrijf nog te weinig opbrengt kan een bijbaan geen kwaad.
Ja en neequote:Op woensdag 10 december 2014 01:30 schreef yats het volgende:
Krijgt iedereen die vragen? Dan ben ik mooi de dans ontsprongen
Ah tof, een echte Ernemse.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:59 schreef Rozekwarts het volgende:
In de horeca in de binnenstad zijn zeker wel vacatures nu inderdaad![]()
En als je er niet om geeft wat, is er ook werk bij oa Ohra en Kruidvat Heteren logistiek![]()
Ik ben geboren Arnhemmer, woon nu aan de rand van Arnhem. En verdere persoonlijke info doet niet ter zake wat mij betreft
Wat voor werk is er dan bij de Ohra?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:59 schreef Rozekwarts het volgende:
In de horeca in de binnenstad zijn zeker wel vacatures nu inderdaad![]()
En als je er niet om geeft wat, is er ook werk bij oa Ohra en Kruidvat Heteren logistiek![]()
Ik ben geboren Arnhemmer, woon nu aan de rand van Arnhem. En verdere persoonlijke info doet niet ter zake wat mij betreft
Ik ben al maanden opzoek maar heb niets van de Ohra gezien dus ben benieuwd. Is het callcenter werk ofzo?quote:Op woensdag 10 december 2014 13:34 schreef Rozekwarts het volgende:
Moet ik alles voorkauwen?je kan zelf ook een beetje research doen als je werk nodig hebt lijkt me
Tenzij je schadeexpert bent. Maar dat zal wel niet. Google eens naar grote schoonmaakorganisaties. Doe hebben vaak ook avond/weekend baantjes.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:39 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik ben al maanden opzoek maar heb niets van de Ohra gezien dus ben benieuwd. Is het callcenter werk ofzo?
Er is geen werk bij de OHRA. Dat zijn nepvacatures. Die worden ingezet om het volk te laten denken dat er werk is, maar er is geen werk.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:24 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Wat voor werk is er dan bij de Ohra?
Dat is niet waar, ik ken namelijk mensen die daar gedetacheerd zittenquote:Op woensdag 10 december 2014 15:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Er is geen werk bij de OHRA. Dat zijn nepvacatures. Die worden ingezet om het volk te laten denken dat er werk is, maar er is geen werk.
Dus vraag een uitkering aan en enjoy the good life
http://nos.nl/artikel/200(...)bus-op-batterij.htmlquote:In Anhem gaat volgend jaar een nieuw soort trolleybus rijden. De bus van achttien meter lang kan niet alleen aan de bovenleiding, maar ook op een oplaadbare batterij functioneren.
Dat biedt veel mogelijkheden, zegt de gemeente. Zo kan een trolleyroute worden verlengd als de bovenleiding eindigt, omdat de bus dan op de batterij kan doorrijden. Ook kan onderweg gemakkelijk een extra bestemming worden toegevoegd, die nu niet op de route ligt.
Volgend jaar wordt in eerste instantie getest met twee bussen. Zij worden gebouwd door het bedrijf EL-KW uit Nijmegen, dat zich richt op de ontwikkeling van duurzaam vervoer. Het project kost ruim drie miljoen euro, een bedrag dat grotendeels door het bedrijfsleven wordt opgebracht. Ook de gemeente, de Stadsregio Arnhem Nijmegen en vervoersbedrijf Hermes/Connexxion betalen mee.
Belangstelling
Trolleybussen rijden op elektriciteit en zijn daardoor erg schoon. Ze produceren geen uitlaatgassen en maken nauwelijks geluid. Volgens de gemeente hebben andere steden binnen en buiten Nederland, waaronder Amsterdam, belangstelling voor de nieuwe bus.
Eind 2015 moeten de twee prototypes door de straten van Arnhem rijden. Als de testen goed gaan, kunnen de bussen in de dienstregeling worden op opgenomen.
Gaaf, maar die rijden nog niet toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens, nieuwe trolley al gezien?
[ afbeelding ]
[..]
http://nos.nl/artikel/200(...)bus-op-batterij.html
Nee, eind 2015 staat er, dan gaan er twee prototypes rijdenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaaf, maar die rijden nog niet toch?
Daarom moeten we ook nieuwe bussen. Wat moet je anders in dat nieuwe station stoppenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:43 schreef Rozekwarts het volgende:
Nu nog een nieuw station. Godverdomme wat duurt dat lang
Ik had wel ideeën voor een leuke underground club hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 20:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Daarom moeten we ook nieuwe bussen. Wat moet je anders in dat nieuwe station stoppen
Dat kan nog steeds, in de leegstaande verdiepingen van de parkeergarage Centraalquote:Op woensdag 10 december 2014 21:01 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Ik had wel ideeën voor een leuke underground club hoor
Ja daar zijn ook wel eens feestjes geweest toch? Of was dat in de Langstraat?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds, in de leegstaande verdiepingen van de parkeergarage Centraalunderground to the max!!
Sowieso enkele modeshows van ARTEZquote:Op woensdag 10 december 2014 21:06 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Ja daar zijn ook wel eens feestjes geweest toch? Of was dat in de Langstraat?
Wat zijn dan nep vacatures? En waarom zou een uzb nep vacatures plaatsen?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was vorig jaar ook aan het solliciteren, en het is schokkend hoeveel nep-vacatures er rondzwerven. Er zit vast ook wel wat echts tussen, maar er is echt heel veel nep.
#Ook Arnhemmer meldt#quote:Op woensdag 10 december 2014 21:45 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Wat zijn dan nep vacatures? En waarom zou een uzb nep vacatures plaatsen?
Is al een keer geweest. Metamorphosaquote:Op woensdag 10 december 2014 21:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds, in de leegstaande verdiepingen van de parkeergarage Centraalunderground to the max!!
Dat zou wel een mooie locatie zijn. Zoiets mis ik sowieso wel in Arnhem,zeker sinds de coberco-fabriek deels gesloopt is.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd hoe het gaat wordenquote:Op donderdag 11 december 2014 07:39 schreef voodoolady het volgende:
De fietsenstalling bij het station heeft een nieuwe ingang. Het begint een beetje op te schieten nu met het station
goed om te weten Ik overwoog het nog.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Die "kerstmarkt" in de Eusebius? Doe vooral geen moeiteJe kunt net zo goed naar de markt buiten gaan, heb je meer aan.
Aanfluiting en het had niks met kerst te maken. Alleen maar standjes met kaarten-makende oma's en kralenrijgende tokkies. En wat hebben kraampjes met boeddha-beeldjes met kerst te maken? Of die kraam met boxershorts?
Aanfluiting!
Ga maar naar de gewone markt. Pro-tipquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:37 schreef voodoolady het volgende:
[..]
goed om te weten Ik overwoog het nog.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Die "kerstmarkt" in de Eusebius? Doe vooral geen moeiteJe kunt net zo goed naar de markt buiten gaan, heb je meer aan.
Aanfluiting en het had niks met kerst te maken. Alleen maar standjes met kaarten-makende oma's en kralenrijgende tokkies. En wat hebben kraampjes met boeddha-beeldjes met kerst te maken? Of die kraam met boxershorts?
Aanfluiting!
Ja: http://www.icentre.nl/winkels/icentre-arnhemquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ga maar naar de gewone markt. Pro-tip![]()
Is tegenwoordig de iCentre ook elke zondag open trouwens? Weet iemand dat?
We zien nu de kerstmarkt in de grotten van Valkenburg. Kijk, dàt verwachtte ikquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:56 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]Klinkt inderdaad niet erg je-van-het! Jammer man.
Dat had ik ook gevonden inderdaad. Maar dat is dus echt elke zondag. Mooiquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja: http://www.icentre.nl/winkels/icentre-arnhem
Volgens mij is de hele Ketelstraat elke zondag open.
Die in Valkenburg is top inderdaad. Daar heb ik nog een tijdje gewerkt toen ik in Maastricht studeerde. Mocht je die kant op gaan, winterland Maastricht en winterland Hasselt zijn ook wel de moeite waard en Aken is met kerst ook prima.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We zien nu de kerstmarkt in de grotten van Valkenburg. Kijk, dàt verwachtte ik
[..]
Dat had ik ook gevonden inderdaad. Maar dat is dus echt elke zondag. Mooifiets ik morgen nog even langs denk ik.
Bij deze genoteerd!quote:Op maandag 15 december 2014 11:08 schreef yats het volgende:
[..]
Die in Valkenburg is top inderdaad. Daar heb ik nog een tijdje gewerkt toen ik in Maastricht studeerde. Mocht je die kant op gaan, winterland Maastricht en winterland Hasselt zijn ook wel de moeite waard en Aken is met kerst ook prima.
Ja dat was genietenquote:Op vrijdag 19 december 2014 02:18 schreef Rozekwarts het volgende:
Hihaho, Vitesse heeft lekker Ajax geklopt hè!![]()
Welkom in Klarendal danquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:51 schreef Xiance het volgende:
HOI!!!
Ben even een poosje afwezig geweest, maar er is dan ook een hoop gebeurd
Sinds kort woon ik niet meer bij het station op kamers, maar heb ik een leuke eengezinswoning vlakbij de hoflaan
Ben nog steeds druk met klussen maar inmiddels weer wat rustiger vaarwater
Nope, niets gehoord, al is dat hier 500 meter vandaan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:54 schreef fathank het volgende:
Iemand nog wat meegekregen van de schietpartij op Staringplein vanochtend?
Best grappig, want ik woon nu 100m van waar ik opgegroeid ben, in mijn eigen buurtje dusquote:
Ik mis weer alle sensatie hoor ik. Geloof niet dat ik dat erg vind om te missen overigensquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:54 schreef fathank het volgende:
Iemand nog wat meegekregen van de schietpartij op Staringplein vanochtend?
Zo, dat doe je goed!quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:51 schreef Xiance het volgende:
HOI!!!
Sinds kort woon ik niet meer bij het station op kamers, maar heb ik een leuke eengezinswoning vlakbij de hoflaan
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:51 schreef Xiance het volgende:
HOI!!!
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:51 schreef Xiance het volgende:
HOI!!!
Ik las t op nu.nl, verder ook niks van meegekregen. Zeker een uit de hand gelopen fittie tussen 2 bakfietsmoeders ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:40 schreef Rozekwarts het volgende:
[..]
Ik mis weer alle sensatie hoor ik. Geloof niet dat ik dat erg vind om te missen overigens
Woon je ook in de buurt ja?quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik las t op nu.nl, verder ook niks van meegekregen. Zeker een uit de hand gelopen fittie tussen 2 bakfietsmoeders ofzo
Ik heb me prima vermaakt in de arenaquote:Op vrijdag 19 december 2014 02:18 schreef Rozekwarts het volgende:
Hihaho, Vitesse heeft lekker Ajax geklopt hè!![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
Woon je ook in de buurt ja?
Dragonderspad hiero, is bij snackbar de Counter
sociale huur? Volgens mij is dat de woning die ik heb afgewezen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:00 schreef Xiance het volgende:
Woon je ook in de buurt ja?
Dragonderspad hiero, is bij snackbar de Counter
Kan best kloppen, het is ook geen "kant en klaar" huis, maar wel een heel mooi huis.. Waarom mensen dat afwijzen is me nog een raadsel, maargoed ik ben ook het type niet voor een kant en klaar apartementje ergens op schuytgraafquote:Op maandag 22 december 2014 18:29 schreef Vork het volgende:
[..]
sociale huur? Volgens mij is dat de woning die ik heb afgewezen.
Ik vond 'm onhandig qua indeling en het nut van die betonnen plaat in de kleine kamer (wat ik wel bij meer van die huizen heb gezien) ontgaat mij ook.quote:Op maandag 22 december 2014 18:34 schreef Xiance het volgende:
Kan best kloppen, het is ook geen "kant en klaar" huis, maar wel een heel mooi huis.. Waarom mensen dat afwijzen is me nog een raadsel, maargoed ik ben ook het type niet voor een kant en klaar apartementje ergens op schuytgraaf
Oh ok.. Mjah ik ben in die huizen opgegroeid, dus ik weet eigenlijk niet beterquote:Op maandag 22 december 2014 18:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik vond 'm onhandig qua indeling en het nut van die betonnen plaat in de kleine kamer (wat ik wel bij meer van die huizen heb gezien) ontgaat mij ook.
Ik zit opzich niet slecht nu. Een mogelijk nieuw huis moet dus wel een stuk beter zijn dan wat ik nu heb. Die luxepositie heb ik gelukkig. En kant-en-klare appartementjes in Schuytgraaf, daar reageer ik niet eens op.
Ja.quote:Op maandag 22 december 2014 22:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
Is het morgenavond koopavond in de stad?
ok.quote:Op maandag 22 december 2014 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja.
http://arnhem.nieuws.nl/n(...)en-binnenstad-Arnhem
Ik denk dat een hoop mensen vandaag nog "effe snel" vanalles gaan doen..quote:Op woensdag 24 december 2014 09:13 schreef Rozekwarts het volgende:
Nou ik was gisteravond even de stad in, maar viel me alles mee.
Had mega drukte verwacht.
Mooi werk!quote:Op zondag 28 december 2014 15:08 schreef Xiance het volgende:
Ik zelf ook niet
maar het zijn wel weer 2 extra vrije dagen
Heb eindelijk wat werk weg kunnen werken
Misschien komt het station wel klaar dit jaarquote:Op donderdag 22 januari 2015 05:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Jawel hoor. Er gebeurt alleen nog niet zoveel in 2015.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |