Woon je ook in de buurt ja?quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik las t op nu.nl, verder ook niks van meegekregen. Zeker een uit de hand gelopen fittie tussen 2 bakfietsmoeders ofzo
Ik heb me prima vermaakt in de arenaquote:Op vrijdag 19 december 2014 02:18 schreef Rozekwarts het volgende:
Hihaho, Vitesse heeft lekker Ajax geklopt hè!![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
Woon je ook in de buurt ja?
Dragonderspad hiero, is bij snackbar de Counter
sociale huur? Volgens mij is dat de woning die ik heb afgewezen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:00 schreef Xiance het volgende:
Woon je ook in de buurt ja?
Dragonderspad hiero, is bij snackbar de Counter
Kan best kloppen, het is ook geen "kant en klaar" huis, maar wel een heel mooi huis.. Waarom mensen dat afwijzen is me nog een raadsel, maargoed ik ben ook het type niet voor een kant en klaar apartementje ergens op schuytgraafquote:Op maandag 22 december 2014 18:29 schreef Vork het volgende:
[..]
sociale huur? Volgens mij is dat de woning die ik heb afgewezen.
Ik vond 'm onhandig qua indeling en het nut van die betonnen plaat in de kleine kamer (wat ik wel bij meer van die huizen heb gezien) ontgaat mij ook.quote:Op maandag 22 december 2014 18:34 schreef Xiance het volgende:
Kan best kloppen, het is ook geen "kant en klaar" huis, maar wel een heel mooi huis.. Waarom mensen dat afwijzen is me nog een raadsel, maargoed ik ben ook het type niet voor een kant en klaar apartementje ergens op schuytgraaf
Oh ok.. Mjah ik ben in die huizen opgegroeid, dus ik weet eigenlijk niet beterquote:Op maandag 22 december 2014 18:38 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik vond 'm onhandig qua indeling en het nut van die betonnen plaat in de kleine kamer (wat ik wel bij meer van die huizen heb gezien) ontgaat mij ook.
Ik zit opzich niet slecht nu. Een mogelijk nieuw huis moet dus wel een stuk beter zijn dan wat ik nu heb. Die luxepositie heb ik gelukkig. En kant-en-klare appartementjes in Schuytgraaf, daar reageer ik niet eens op.
Ja.quote:Op maandag 22 december 2014 22:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
Is het morgenavond koopavond in de stad?
ok.quote:Op maandag 22 december 2014 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja.
http://arnhem.nieuws.nl/n(...)en-binnenstad-Arnhem
Ik denk dat een hoop mensen vandaag nog "effe snel" vanalles gaan doen..quote:Op woensdag 24 december 2014 09:13 schreef Rozekwarts het volgende:
Nou ik was gisteravond even de stad in, maar viel me alles mee.
Had mega drukte verwacht.
Mooi werk!quote:Op zondag 28 december 2014 15:08 schreef Xiance het volgende:
Ik zelf ook niet
maar het zijn wel weer 2 extra vrije dagen
Heb eindelijk wat werk weg kunnen werken
Misschien komt het station wel klaar dit jaarquote:Op donderdag 22 januari 2015 05:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Jawel hoor. Er gebeurt alleen nog niet zoveel in 2015.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |