wie is er weg danquote:Op maandag 28 juli 2014 16:57 schreef Aiciu het volgende:
Je mag de OP wel even updaten naar de nieuwe clubs.
post er eigenlijk uberhaupt iemand in deze reeks?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:00 schreef Aiciu het volgende:
Nieuw Empoli, Cesena en Palermo.
Uit: Livorno, Catania, Bologna
Ja, een paar.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
post er eigenlijk uberhaupt iemand in deze reeks?
Laat Juventus eerst maar weer eens verder komen dan de 8ste finale in de CL.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:17 schreef bianconeri het volgende:
Zal Vidal dan toch een geldwolf blijken te zijn?
Voor het geld weggaan bij Juve.
Lijkt het me eigelijk geen type voor, heeft zich echt geweldig voor Juve ingezet. Top speler.
Sportief gezien gaat hij er gewoon overduidelijk op achteruit als hij naar Man Utd gaat.
Maar ja geld...
Dat is dus het punt, Juve kan bijna niet meer groeien sportief gezien en bij ManU valt veel meer eer te behalenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat Juventus eerst maar weer eens verder komen dan de 8ste finale in de CL.
Lol, omdat man u 1 slecht seizoen heeft, gaat ie er op achteruit ...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:17 schreef bianconeri het volgende:
Zal Vidal dan toch een geldwolf blijken te zijn?
Voor het geld weggaan bij Juve.
Lijkt het me eigelijk geen type voor, heeft zich echt geweldig voor Juve ingezet. Top speler.
Sportief gezien gaat hij er gewoon overduidelijk op achteruit als hij naar Man Utd gaat.
Maar ja geld...
Feliquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:54 schreef Aiciu het volgende:
De mooiste voetbalclub ter wereld bestaat nu 88 jaar!
Tanti auguri Napoli
Ik zou zweren dat het huidige Napoli in 2004 opgericht is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:54 schreef Aiciu het volgende:
De mooiste voetbalclub ter wereld bestaat nu 88 jaar!
Tanti auguri Napoli
Officieel is Napoli zelfs nog veel ouder, ik weet ff niet meer welk jaar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat het huidige Napoli in 2004 opgericht is.
Ik zag het, mooie club ik gun het ze wel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feli![]()
En de eerste Italiaanse overwinning is binnen. De 2e club van Turijn wint met 0-3 en is dus al wel zeker van de plee of ronde. Als ze daar doorheen komen gaat het al stukken beter dan vorig jaar toen Udinese het niet haalde.
Geweldige supporters ook.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:20 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik zag het, mooie club ik gun het ze wel.
Wat heeft dat er mee te maken dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Laat Juventus eerst maar weer eens verder komen dan de 8ste finale in de CL.
En jij hebt iets met Juve?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:24 schreef Tarado het volgende:
Dat is dus het punt, Juve kan bijna niet meer groeien sportief gezien en bij ManU valt veel meer eer te behalen
Kijk alleen al naar het elftal van Man Utd...quote:Op woensdag 30 juli 2014 09:42 schreef BramKVO het volgende:
Lol, omdat man u 1 slecht seizoen heeft, gaat ie er op achteruit ...
Die spelen volgend seizoen gewoon weer voor de titel in de PL.
Soms kan Galliani toch nog wel iets goeds doenquote:Het gaat om een kosteloze overstap met diverse variabele clausules, afhankelijk van de prestaties van de Italiaanse club en de doelman. De clubs kozen vorig jaar bij de transfer van Kaká al voor een soortgelijke overeenkomst, al hield Real Madrid daar vrijwel niets aan over.
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 14-08-2014 om 11:38:41It's Nani the other player Juventus openly requested to Manchester United. So Juventus will let Vidal move for 45-48m¤ + Chicharito+ Nani reageer retweet
Conte maakt ons Europees kampioen. Er was geen betere mogelijkheid dan hem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:49 schreef bianconeri het volgende:
Conte naar de nationale ploeg. Sterkte gewenst voor de nationale ploeg...
Hopelijk heeft Conte van zijn fouten geleerd.
is dat die Soriano van Red Bull Salzburg (quote:Op zondag 10 augustus 2014 09:33 schreef vluggejapie99 het volgende:
Sampdoria speelde laatst echt enorm goed tegen Frankfurt. Vooral die Soriano
neequote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
is dat die Soriano van Red Bull Salzburg ()? Leuk spelertje is dat.
Nee, dit is een Italiaan met ook een Duits paspoort.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
is dat die Soriano van Red Bull Salzburg ()? Leuk spelertje is dat.
Juiste beslissing.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 21:49 schreef bianconeri het volgende:
Conte naar de nationale ploeg. Sterkte gewenst voor de nationale ploeg...
Hopelijk heeft Conte van zijn fouten geleerd.
Halve finale moet sowieso een eis zijn na dat pijnlijke WK.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Conte maakt ons Europees kampioen. Er was geen betere mogelijkheid dan hem.
Veel concurrentie, hij moet de bezem er door halen en dan een team voor het WK smeden, EK is voor Italië toch niet echt een hoofdprijsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:52 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Halve finale moet sowieso een eis zijn na dat pijnlijke WK.
Daar dacht ik in 2012 anders overquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Veel concurrentie, hij moet de bezem er door halen en dan een team voor het WK smeden, EK is voor Italië toch niet echt een hoofdprijs
Jij denkt dus dat de fouten die hij bij Juve, met name tactisch, maakte verdwenen zijn?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Conte maakt ons Europees kampioen. Er was geen betere mogelijkheid dan hem.
Als hij zijn fouten kwijt is wellicht wel ja.quote:
Tja maar nu heb je Conte... Die kon nog niet eens in een hele makkelijke CL poule door komen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:52 schreef Aiciu het volgende:
Halve finale moet sowieso een eis zijn na dat pijnlijke WK.
welke tactische fouten heeft Conte gemaakt volgens jou?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:25 schreef bianconeri het volgende:
Jij denkt dus dat de fouten die hij bij Juve, met name tactisch, maakte verdwenen zijn?
Ken je de opstellingen die hij maakte?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:02 schreef louter_genieten het volgende:
welke tactische fouten heeft Conte gemaakt volgens jou?
Vucinic was samen met Vidal topscoorder van Juventus in het seizoen 2012-2013... 2011-2012 was Vucinic tweede achter Matri, maar wel met 12 assist.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:41 schreef bianconeri het volgende:
Ik noem alleen al de naam van Vucinic, die al sinds zijn komst bij Juve nooit gepresteerd heeft.
Toch bleef Conte hem opstellen, elke keer en elk jaar weer.
Of dat hij spelers verder niet kon motiveren, het voetbal op het 1e jaar na dramatisch was.
Nooit echt een tegenstander kon ''ownen'' om het maar modern te zeggen.
Ik denk dat je nooit naar Juve gekeken hebt of wel?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:22 schreef louter_genieten het volgende:
Vucinic was samen met Vidal topscoorder van Juventus in het seizoen 2012-2013... 2011-2012 was Vucinic tweede achter Matri, maar wel met 12 assist.
In het afgelopen seizoen heeft Vucinic 11 keer gespeeld waarvan 6 in de basis. Zo te zien was Vucinic zeker geen slecht presterende speler en heeft Conte hem bovendien in het laatste seizoen op de bank gehouden ondanks zijn eerdere prestaties. bron
Wat is dramatisch voetbal spelen volgens jou? 3 keer kampioen waarvan een keer met 0 verliespartijen.
Misschien moet je jezelf nuanceren en proberen te verklaren waarom het Europees geen succes is geworden..? Wat je nu schrijft klopt gewoon niet.
Komt wel goed volgende week.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:31 schreef hafcfan het volgende:
Lekker bezig weer Napoli![]()
Nu laten ze de EL natuurlijk weer lopen en verneuken het zo voor Italië.
Hoop het man. Zou echt een domper zijn mocht het misgaan. Laatste half uur geeft me wel hoop. En met Mertens beginnen i.p.v Insigne.quote:
Fiorentina was al direct geplaatst voor de groepsfase.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:00 schreef hafcfan het volgende:
Inter al geplaatst voor de EL. 0-3 gewonnen gisternacht. Vanavond Fiorentina en Torino die beide simpel moe kunnen winnen.
Genot dan heeft Italië 6 uit 6 in Europa. Alleen de vraag is waar Napoli heen mag. Voor de punten zou EL beter zijn als ze die serieus nemen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:11 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Fiorentina was al direct geplaatst voor de groepsfase.
Die gaan weer geen Europees halen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:37 schreef LudoSanders het volgende:
Milan heeft wel meer nodig dan enkel een fatsoenlijke spits.
Schitterend inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:13 schreef Gramulanion het volgende:
https://mediacru.sh/97KnRMMTDXOB
Mooie goal.
Napoliquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:01 schreef bianconeri het volgende:
Makkelijke loting voor Juventus![]()
As Roma gaat het erg lastig krijgen, denk ik 3e en naar EL.
En Napoli was al uitgeschakeld in de voorronde deze week.
Denk dat As Roma weer achter ons gaat komen. (Zie ze echt niet sterk genoeg zijn om voor kampioenschap echt mee te doen).quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:03 schreef hafcfan het volgende:
NapoliWat een waardeloze achterhoede. Zie ze ook geen CL halen dit seizoen.
Wij en Roma zullen voor plek 1 spelen. Plek 3 zal gaan tussen Fiorentina, Napoli en ik verwacht zelf Inter.Als hun nog een spits halen(Lavezzi volgens de geruchten) dan hebben die echt een prima team. Milaan is er niet sterker op geworden. Verwacht ik niet al te veel van.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:08 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Denk dat As Roma weer achter ons gaat komen. (Zie ze echt niet sterk genoeg zijn om voor kampioenschap echt mee te doen).
Daarachter ben ik wel benieuwd! Gaat Ac Milan toch weer mee doen? Inter verwacht ik niet. Mss toch wel Napoli?
Is Fiorentina zoveel sterker geworden dan? Niet helemaal gevolgd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:10 schreef hafcfan het volgende:
Wij en Roma zullen voor plek 1 spelen. Plek 3 zal gaan tussen Fiorentina, Napoli en ik verwacht zelf Inter.Als hun nog een spits halen(Lavezzi volgens de geruchten) dan hebben die echt een prima team. Milaan is er niet sterker op geworden. Verwacht ik niet al te veel van.
Fiorentina heeft echt een geweldige aanval. De beste van Italie als Rossi en Gomez eens fit blijven. Juve is qua materiaal natuurlijk wel veel beter dan Roma, maar ik weet het zo niet met onze nieuwe trainer. Milaan is idd wel ietsje beter geworden, maar dat is echt minimaal Romanus. Zullen geen bedreiging vormen voor de top. Mogen met EL voetbal al blij zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is Fiorentina zoveel sterker geworden dan? Niet helemaal gevolgd.
En denk je echt dat As Roma een grote dreiging voor Juventus gaat vormen?
Ik zie weinig verandering tov vorig seizoen, waar Juve gewoon klasses beter was.
Ik hou het vanaf plek 3 op de vaak bekende ploegen: Napoli, Inter en Ac Milan. Wellicht dat Fiorentina en Lazio ook leuk meedoen.
Maar met alleen aanval kom je er niet, al heeft Fiorentina vaak ook wel goed middenveld staan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:36 schreef hafcfan het volgende:
Fiorentina heeft echt een geweldige aanval. De beste van Italie als Rossi en Gomez eens fit blijven. Juve is qua materiaal natuurlijk wel veel beter dan Roma, maar ik weet het zo niet met onze nieuwe trainer. Milaan is idd wel ietsje beter geworden, maar dat is echt minimaal Romanus. Zullen geen bedreiging vormen voor de top. Mogen met EL voetbal al blij zijn.
Hij zal iig de tijd nemen om terug te komenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:58 schreef BramKVO het volgende:
Pirlo geblesseerd of heeft ie geen zin om te spelen met Allegri ?
Echt geblesseerd. Mist ook de 1e CL wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:58 schreef BramKVO het volgende:
En die kan niet eens hele wedstrijden meer aan ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 10:58 schreef BramKVO het volgende:
Ongelooflijk hoeveel ze misten. Paal lat noem maar op en dan kregen hun rond de 80e minuut nog een niet te missen kans ook. Heb van Roma niks gezien, maar ze beginnen goed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:01 schreef bianconeri het volgende:
0-1 gewonnen, eerste 3 punten zijn binnen. Tegen een type tegenstander waar Juve de afgelopen jaren veel meer moeite mee had.
Probleempunt blijft echter de afronding.
Zijn we wel al gewend toch....quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:32 schreef hafcfan het volgende:
Ongelooflijk hoeveel ze misten. Paal lat noem maar op en dan kregen hun rond de 80e minuut nog een niet te missen kans ook. Heb van Roma niks gezien, maar ze beginnen goed.
Niks gemist dus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:01 schreef bianconeri het volgende:
0-1 gewonnen, eerste 3 punten zijn binnen. Tegen een type tegenstander waar Juve de afgelopen jaren veel meer moeite mee had.
Probleempunt blijft echter de afronding.
Misschien wel het grootste talent wat er is uit Italië, maar een grote carrière verpest door al die blessures.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:51 schreef Aiciu het volgende:
Ik zou er moedeloos van worden als ik hem was..
Was erg goed jaquote:Op zondag 14 september 2014 18:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja Braafheid had nog een assist bij de 1-0 op Candreva. Hij maakte een goede indruk. Beter dan wat Radu meestal laat zien.
Wowquote:Op zondag 14 september 2014 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
https://vine.co/v/Oajxaxdm3Il
leuke goal
quote:Op zondag 14 september 2014 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
https://vine.co/v/Oajxaxdm3Il
leuke goal
Normaal altijd 1-0, 0-0 of 0-1 en jij vraagt je niet af of er Belchinezen actief waren?quote:Op zondag 14 september 2014 22:45 schreef hafcfan het volgende:
Gvd dit is een van de mooiste wedstrijden die ik ooit heb gezien. Parma 4-5 Milaan![]()
Ben je gek, https://vine.co/v/Oaj0xmVM77Q dit kan gewoon gebeuren toch?quote:Op zondag 14 september 2014 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Normaal altijd 1-0, 0-0 of 0-1 en jij vraagt je niet af of er Belchinezen actief waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |