Ik denk niet dat die medesupporters in die vakken (we spreken hier niet over het familievak hè) zin hebben in vijf gemiste wedstrijden omdat een mongool in een ajaxshirt vuurwerk op het veld gooit.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog. Van die schijnmaatregelen, alsof die gasten het iets interesseert dat ze een paar jaar niet naar een uitwedstrijdje mogen als ze kunnen rellen. En alsof jan met de pet ze gaat tegenhouden.
A ha.quote:
Dat zou de KNVB ook gedaan moeten hebben dan zat er nu een kut club minder in de bekerquote:
Dus gewoon ajax bij het volgende incident uit die competitie gooienquote:Op maandag 28 juli 2014 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog. Van die schijnmaatregelen, alsof die gasten het iets interesseert dat ze een paar jaar niet naar een uitwedstrijdje mogen als ze kunnen rellen. En alsof jan met de pet ze gaat tegenhouden.
Ik snap sowieso niet dat jij je (overduidelijke) aartsrivaal uit de beker zou willen zien. Leuk, een toernooi zonder rivaliteit.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat zou de KNVB ook gedaan moeten hebben dan zat er nu een kut club minder in de beker
Goh, je bedoelt festivals die zelf beveiliging in huren, op eigen kosten? Tegenover politie-inzet, betaald door de maatschappij?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Goh.. PSV-fan zeker? Misschien moeten de instanties de relschoppers eens aanpakken. Of worden alle festivals in Nederland ook verboden omdat er verboden middelen worden gebruikt?
Ja, of gewoon niet, deal with itquote:Op maandag 28 juli 2014 17:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dus gewoon ajax bij het volgende incident uit die competitie gooien
Blijkbaar is er toch een bepaalde angst voor dat trommelclubje. Wat van zelfregulering was tijdens die bekerwedstrijd toch ook geen sprake. En toen werd de eigen keeper zelfs bestookt met vuurwerkquote:Op maandag 28 juli 2014 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die medesupporters in die vakken (we spreken hier niet over het familievak hè) zin hebben in vijf gemiste wedstrijden omdat een mongool in een ajaxshirt vuurwerk op het veld gooit.
Zaten veel mongolen dan in het ajax vak bij de beker finalequote:Op maandag 28 juli 2014 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die medesupporters in die vakken (we spreken hier niet over het familievak hè) zin hebben in vijf gemiste wedstrijden omdat een mongool in een ajaxshirt vuurwerk op het veld gooit.
Die maatregelen bestonden toen toch ook nog niet? Er was nog geen risico op het missen van 5 wedstrijden door dit soort geintjes. Dan zou ik me er ook niet mee bemoeien. Nu wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar is er toch een bepaalde angst voor dat trommelclubje. Wat van zelfregulering was tijdens die bekerwedstrijd toch ook geen sprake. En toen werd de eigen keeper zelfs bestookt met vuurwerk
Klopt. Maar als je even telt, zal je zien dat een vak heel wat groter is dan een man of 50.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zaten veel mongolen dan in het ajax vak bij de beker finale
Maar er werd wel weer het risico genomen op geen uitsupporters bij de klassieker. Dat boeide ze blijkbaar toen ook al niet, dus waarom nu wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Die maatregelen bestonden toen toch ook nog niet? Er was nog geen risico op het missen van 5 wedstrijden door dit soort geintjes. Dan zou ik me er ook niet mee bemoeien. Nu wel.
Als dat zo is moet ajax geen 410'ers toelaten tot uitwedstrijdenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:24 schreef Collide het volgende:
Iedereen uit vak410 of die trots op dit vak is levenslang stadionverbod opgelost.
Idd, het was een waar slagveld, doden, gewonden, overal lichaamsdelen, kinderen wanhopig opzoek naar hun ouders, man man , wat ging het tekeer...quote:Op maandag 28 juli 2014 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt overigens verdacht veel op de hooliganproblemen in Argentinie
Klopt.. heel Argentinië maar uit alle toernooien gooien dan? Beginnen we met de Sudamericana, dan de Libertadores, Copa America erbij.. en ach, beter meteen nationaal beginnen. Gewoon de hele league opheffen.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lijkt overigens verdacht veel op de hooliganproblemen in Argentinie
Problemen spelen zich niet af bij het argentijnse NT, je reageert weer als debielquote:Op maandag 28 juli 2014 17:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt.. heel Argentinië maar uit alle toernooien gooien dan? Beginnen we met de Sudamericana, dan de Libertadores, Copa America erbij.. en ach, beter meteen nationaal beginnen. Gewoon de hele league opheffen.
En dat zeg jijquote:Op maandag 28 juli 2014 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Problemen spelen zich niet af bij het argentijnse NT, je reageert weer als debiel
Die kwamen later maar het gaat meer over verheerlijken van debielen, een bond die medeplichtig is, een club die geld en/of banen geeft aan hooligans en als ze zich gedragen extra geld krijgenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het was een waar slagveld, doden, gewonden, overal lichaamsdelen, kinderen wanhopig opzoek naar hun ouders, man man , wat ging het tekeer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |