Als je nou gewoon het nieuws had gevolgd in de afgelopen week..quote:Op maandag 28 juli 2014 17:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zoals?
Welke maatregelen werden getroffen na
Celtic
Milan
AZ van een paar jaar terug?
Waarmee dus meteen de medeverantwoordelijkheid van de leiding van ajax is aangetoondquote:Op maandag 28 juli 2014 17:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze krijgen minder geld voor acties en het vak kan op slot gaan. Ze mogen wmb strenger zijn.
En dat hebben ze ook nooit ontkend.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waarmee dus meteen de medeverantwoordelijkheid van de leiding van ajax is aangetoond
Niet gedaan maar enlighten mequote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je nou gewoon het nieuws had gevolgd in de afgelopen week..
Nee dat kunnen ze niet anders gebeurde het wel. Die gasten rellen binnen en buiten het stadion. Niet alleen in Amsterdam maar ook er buiten, zelfs in het buitenland.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat dit al afdoende is. Medesupporters zijn prima in staat die hooligans zelf af te straffen wanneer het fout gaat. En dat zullen ze doen ook.
Zoals?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef wickedmen het volgende:
Waar is trouwens Feyenoord? Waarom alleen Ajax? Feyenoord die hebben afgelopen seizoen zoveel geflikt.
jullie mogen ook es voelen hoe et is 4x achter elkaar kampioen te worden..quote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het een leuke dag, dat enige lichtpuntje van het seizoen?
Het gebeurde niet omdat het 'hun probleem' niet was. Dat wordt het nou wel.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee dat kunnen ze niet anders gebeurde het wel. Die gasten rellen binnen en buiten het stadion. Niet alleen in Amsterdam maar ook er buiten, zelfs in het buitenland.
Nog meer reden dan om die kut club uit de beker te gooienquote:
5, minstens. En als wij het niet worden worden jullie het ook gewoon weer niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:17 schreef PSVehv1 het volgende:
[..]
jullie mogen ook es voelen hoe et is 4x achter elkaar kampioen te worden..
Haha. Is het fijn in die droomwereld?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat dit al afdoende is. Medesupporters zijn prima in staat die hooligans zelf af te straffen wanneer het fout gaat. En dat zullen ze doen ook.
4.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
5, minstens. En als wij het niet worden worden jullie het ook gewoon weer niet.
http://www.goal.com/nl/ne(...)egelen-na-incidentenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Niet gedaan maar enlighten me
Als je normaal AN zou typen zou ik begrijpen wat je zegt.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:19 schreef PSVehv1 het volgende:
[..]
4.
voelt goed of nie?
2x meegemaakt met PSV
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:17 schreef PSVehv1 het volgende:
[..]
jullie mogen ook es voelen hoe et is 4x achter elkaar kampioen te worden..
Vertelquote:Op maandag 28 juli 2014 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook nog niet bekend bent met de nieuwe maatregelen.
Dit moet toch de minst objectieve post ooit zijn, op FOK!.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nog meer reden dan om die kut club uit de beker te gooien
Wat is dat?quote:
Dan nog. Van die schijnmaatregelen, alsof die gasten het iets interesseert dat ze een paar jaar niet naar een uitwedstrijdje mogen als ze kunnen rellen. En alsof jan met de pet ze gaat tegenhouden.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook nog niet bekend bent met de nieuwe maatregelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |