Ja een iemand die vuurwerk gooit is het zelfde als 200 debielen die het zelfde doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zoiets gebeurt wel eens punt is dat er consequenties komen zo was afgelopen KNVB beker toernooi de wedstrijd Sc Cambuur - Fc Utrecht wat 0-2 werd.
5 minuten voor tijd gooit er een jochie, het broertje van een teamgenoot die ik ken vuurwerk op het veld net naast de grensrechter, scheids staakt meteen de wedstrijd en alle supporters op heksenjacht van Utrecht en zelfs de trainer was fucking boos en noemde ons gekken.
Ik zat toen ook in datzelfde vak.
Moest mijn cluppie Fc Utrecht dan door zo'n idioot uit de KNVB beker worden geweerd omdat ze dat niet konden voorspellen?
Alleen bij Ajax natuurlijk.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja een iemand die vuurwerk gooit is het zelfde als 200 debielen die het zelfde doen.
Maar wat mij betreft is vuurwerk op het veld automatisch wedstrijd verloren
Yeah right, kan mij herrineren vorig seizoend dat een paar supporters de traning van PSV verstoorde.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Aso clubs die de boel verstieren hoor niet in de beker thuis
Ga je gang
Nope vast niet ajax is alleen de asociaalste van allemaal, dus als je die er uit knikkert wordt het voor de rest beterquote:
zoveel vuurwerk (200x) werd er niet eens gegooid, overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 28 juli 2014 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja een iemand die vuurwerk gooit is het zelfde als 200 debielen die het zelfde doen.
Ik kan me niet voorstellen dat TS dat ooit ambiëert. Dat kán gewoon niet, met zijn manier van discussiërenquote:
Politie denkt dat er meer zijnquote:Op maandag 28 juli 2014 17:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
zoveel vuurwerk (200x) werd er niet eens gegooid, overdrijven is ook een vak
het waren er een stuk of 30 idioten
Ja want 200 debielen is hetzelfde als 20.000.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ajax is de netste club van Nederland zowel op als naast het veld, dat er nou absoluut gezien meer idioten tussen zitten is gewoon een kwestie van schaalvergroting.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nope vast niet ajax is alleen de asociaalste van allemaal, dus als je die er uit knikkert wordt het voor de rest beter
De bekerfinale was anders na één helft ook geen wedstrijd meer..quote:Op maandag 28 juli 2014 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is geen wedstrijd downer
Is hetzelfde en aangezien jij zo'n domme tokkie bent met je domme argumenten.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is geen wedstrijd downer
Zijn niet toe in staat dus gewoon uit de beker knallen en uit de competitie als het nog een keer gebeurtquote:Op maandag 28 juli 2014 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax mag die "harde kern" wel rens hard aanpakken. Ze doen meer schade dan goed. Doorgesnoven tuig.
Dat doen ze dus ook. De maatregelen zijn al aangekondigd.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ajax mag die "harde kern" wel rens hard aanpakken. Ze doen meer schade dan goed. Doorgesnoven tuig.
4-1 gewonnenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:14 schreef VarkensHart het volgende:
Niet van Ajax kunnen winnen en dan maar op deze tour gaanx1000
.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zijn niet toe in staat dus gewoon uit de beker knallen en uit de competitie als het nog een keer gebeurt
nou ach laten het er 40 of 50 zijn. Dat zijn er nog steeds geen 200quote:Op maandag 28 juli 2014 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Politie denkt dat er meer zijn
Je post is net niet voor niks verwijderd maar succes met je ban straks.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:13 schreef PSVehv1 het volgende:
[..]
over paar weken weer met die zion vlag zwaaien?
marokkaan die voor ajax is hahahaha
Ze krijgen minder geld voor acties en het vak kan op slot gaan. Ze mogen wmb strenger zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doen ze dus ook. De maatregelen zijn al aangekondigd.
Zoals?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doen ze dus ook. De maatregelen zijn al aangekondigd.
Ik denk/hoop dat dit al afdoende is. Medesupporters zijn prima in staat die hooligans zelf af te straffen wanneer het fout gaat. En dat zullen ze doen ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ze krijgen minder geld voor acties en het vak kan op slot gaan. Ze mogen wmb strenger zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |