Hoe kom je aan die inside Limburger-accent informatie? Kom je er zelf vandaan?quote:
Ietsjequote:Op maandag 28 juli 2014 15:44 schreef ntm het volgende:
[..]
Klopt, ik heb haar in het begin niet meegemaakt geloof ik. Jij zit hier al wat langer
Neh, maar sinds ik naar Eindhoven ben verhuisd, kom ik ook Limburgers tegenquote:Op maandag 28 juli 2014 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die inside Limburger-accent informatie? Kom je er zelf vandaan?
Is dat een beetje leuk, Eindhoven?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh, maar sinds ik naar Eindhoven ben verhuisd, kom ik ook Limburgers tegen
Mjawel, niet echt bijzonderquote:Op maandag 28 juli 2014 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat een beetje leuk, Eindhoven?
Tomatensoep en daar gooi ik gehakte stukjes gebakken chorizo in. En sneetjes stokbrood met pittige kaas.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo is die mentaliteitje![]()
Wat ga je vanavond eten?
[..]
Wat ga je vanavond eten?
[..]
Dat is ook inderdaad pijnlijkof dat je heel toevallig in je mond of neus zit.
Voor plaatsnamen in straattaal heb je vaak kekke woordjes...quote:Op maandag 28 juli 2014 15:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh, maar sinds ik naar Eindhoven ben verhuisd, kom ik ook Limburgers tegen
Wat een klote woorden.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor plaatsnamen in straattaal heb je vaak kekke woordjes...
Amsterdam is damsco
Den haag is Agga
Groningen is Grunna
en Eindhoven is EindHIVie
Precies in het midden van het land (srs). Tussen Utrecht en Veenendaal.quote:
Gwn Eindje togquote:Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Amsterdam is damsco
Den haag is Agga
Groningen is Grunna
Klinkt goed, maar dat jij daar genoeg aan hebt..quote:Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef wise het volgende:
[..]
Tomatensoep en daar gooi ik gehakte stukjes gebakken chorizo in. En sneetjes stokbrood met pittige kaas.
Waarvan ik er in in een kom doe waar ik dan de soep overheen giet
* hugecooll heeft een niet heel subtiele hint gespotquote:Op maandag 28 juli 2014 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar parttime zit ik in Brabant.![]()
Niet ver van Eindhoven af btw.
Je vergeet Uutje en Zoetjequote:Op maandag 28 juli 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Amsterdam is damsco
Den haag is Agga
Groningen is Grunna
Het was geen hint.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
* hugecooll heeft een niet heel subtiele hint gespot
Ojaquote:
Klinkt goed.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed, maar dat jij daar genoeg aan hebt..![]()
Ik eet varkenshaas, champsaus met heeel veel champignons, broccoli en aardappelgratin.
samen met je vriend toch¿quote:Op maandag 28 juli 2014 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies in het midden van het land (srs). Tussen Utrecht en Veenendaal.
hihiquote:
Ik welquote:
Uhm neequote:
dikkequote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm nee?
Doe die dikke duim eens weg.
quote:
Sport je alweer?quote:
Jazeker.. fitness, mountainbike, hardlopenquote:
Wowzaquote:Op maandag 28 juli 2014 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker.. fitness, mountainbike, hardlopen
Alleen soms niet dagen achter elkaar.
En jij?
Skinny bitchquote:Op maandag 28 juli 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
Ook gelijk afgevallen... van 81kg naar 74kg. Wel nog lekker lichaam tho
Valt wel mee.quote:
80quote:Op maandag 28 juli 2014 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
Ook gelijk afgevallen... van 81kg naar 74kg. Wel nog lekker lichaam tho
hoe zwaar weeg jij¿quote:
4ebe is buitenlands dus dat mag zo ookquote:Op maandag 28 juli 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe zwaar ben je of hoe veel weeg je maar niet hoe zwaar weeg jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
4ebe is buitenlands dus dat mag zo ookoh sorry dat wist ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal me er buiten houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Senegaleesquote:
quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh sorry dat wist ik niet
zal me er buiten houdenHeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
100 miljoen miljard kiloquote:
Niet ver er naast denk ik.quote:
ik denk eerder 64quote:
Wel een leuk liedjequote:Op maandag 28 juli 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet ver er naast denk ik.
Als ik dat jongetje zie uit die reclame van sam smith nahnahnah moet ik aan jou denken 4ebe
Jaquote:
Waarom?quote:
Dank je wel dat ik op een lief jongetje lijkquote:
omdat je niet ontkentquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel dat ik op een lief jongetje lijk
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
4ebe is buitenlands dus dat mag zo ookSirioesoe, ben zo blank als roomboter, kom je fronten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel dat ik op een lief meisje lijk
ja dag.quote:
Je praat wel straat voor een blankequote:Op maandag 28 juli 2014 16:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sirioesoe, ben zo blank als roomboter, kom je fronten dan?
Ik zeg ook nergens iets toe, dus jammer johquote:
Ditquote:
Waar?quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens iets toe, dus jammer joh
Is toch normaal ?quote:
hoe veelquote:Op maandag 28 juli 2014 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe zwaar ben je of hoe veel weeg je maar niet hoe zwaar weeg jij
Wise is politicusquote:
Ja maar jij nietquote:
En daar heb ik automatisch foto's van mezelf in ?quote:
Jij herkent dat van jezelf ?quote:
Jaquote:
quote:
niet dan¿quote:Op maandag 28 juli 2014 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En daar heb ik automatisch foto's van mezelf in ?
Vuige Rus.quote:
lol, neequote:
gadver, een Omega horlogequote:
quote:
Boem is ho toch ;squote:
Ja, die man lag daar wel lekker, geloof ik :Squote:
Moet aldoor lachen om hoe die valt en zo blijft liggenquote:Op maandag 28 juli 2014 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die man lag daar wel lekker, geloof ik :S
Jaquote:Op maandag 28 juli 2014 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet aldoor lachen om hoe die valt en zo blijft liggen![]()
Ja zeker welquote:Op maandag 28 juli 2014 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazou hij gewoon knock-out zijn?
dat ben ik nadat ik 4ebe zag tijdens onze blinddatequote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
dat ben ik nadat ik 4ebe zag tijdens onze blinddate
en dit is 4ebe haar reactiequote:Op maandag 28 juli 2014 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
dat ben ik nadat ik 4ebe zag tijdens onze blinddate
enige zwarte wat ik heb, is mijn humor.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]wat vals dit.
Overigens ben jij dus ook zwart?
vaak gejatte humorquote:
quote:
quote:
Braadstomen?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zeker wel![]()
Hey btw he, die zakjes van dat knorr spul wat je op kip kan doen voor in de oven is best ideaal
Jammer dat het fake isquote:Op maandag 28 juli 2014 18:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al 's eerder gezien, maar gvd wat een footage![]()
.
Kk hommo ik lees dit nu pasquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Veer eet vandaag alleen maar rauw vlees, want het is Dag van nationale rouw.
Hehe.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
A plane crashed in my neighborhood this morning
[ afbeelding ]
plane crashed in a park near my house. no known casualties of residents at this point.
[ afbeelding ]
the aftermath. disturbing and unreal.
[ afbeelding ]
my neighbors and I were evacuated this morning. the crash was really loud and thankfully noone in the neighborhood was hurt cuz this was truly terrifying and I'm just kidding these pictures were taken on a tour at universal studios hollywood.
Nee. Al is dat ook lekker. Die zakjes van dat knapperige spul op de kip voor in de oven.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Braadstomen?
Dat is zeker lekker
Hebben ze dat nu ook in Scandinavisch-Limburg?
Ik denk wel dat ik weet waar je het over hebt.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Al is dat ook lekker. Die zakjes van dat knapperige spul op de kip voor in de oven.
hahaquote:Op maandag 28 juli 2014 20:02 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag doodsangsten uitgeslagen in de auto.Auto sloeg paar keer af, koppeling piepte, alles. ANWB erbij, kerel beetje friemelen, ergens een veertje tussen gespannen en zei: "Ja. Daar moet een nieuwe koppeling in." Fuuucckk.
Nog gevraagd of ik wel naar huis kon rijden en dat kon schijnbaar wel. In een stuk van 15 minuten is de auto acht keer afgeslagen, heb ik bij het stoplicht stilgestaan omdat de auto niet in de versnelling wilde, kwam er op een gegeven moment rook uit de motor en piepte dat ding met de minuut harder.
Mooi klaar mee want m'n broer heeft afgelopen drie weken m'n auto geleend. Kkjong.
quote:
dus ik bedoel er mee te zeggen dat je dat ook maar eens moet proberenquote:Op maandag 28 juli 2014 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik weet waar je het over hebt.
Dat gebruik ik alleen nooit, maar fijn dat het lekker was
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dus ik bedoel er mee te zeggen dat je dat ook maar eens moet proberen
Zijn 3 soorten. Allemaal lekkersoort van kfc.
Ik raak ook gespannen van veertjequote:Op maandag 28 juli 2014 20:02 schreef Chloroform het volgende:
Vandaag doodsangsten uitgeslagen in de auto.Auto sloeg paar keer af, koppeling piepte, alles. ANWB erbij, kerel beetje friemelen, ergens een veertje tussen gespannen en zei: "Ja. Daar moet een nieuwe koppeling in." Fuuucckk.
Nog gevraagd of ik wel naar huis kon rijden en dat kon schijnbaar wel. In een stuk van 15 minuten is de auto acht keer afgeslagen, heb ik bij het stoplicht stilgestaan omdat de auto niet in de versnelling wilde, kwam er op een gegeven moment rook uit de motor en piepte dat ding met de minuut harder.
Mooi klaar mee want m'n broer heeft afgelopen drie weken m'n auto geleend. Kkjong.
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ah het was een hint
Had ik niet door sorry..
En ja zal eens kijken of ik het kan vinden.
Lijkt me wel lekker.
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik raak ook gespannen van veertje
/modus.
Ot: lol
Soort paneermeel dus?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dus ik bedoel er mee te zeggen dat je dat ook maar eens moet proberen
Zijn 3 soorten. Allemaal lekkersoort van kfc.
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik raak ook gespannen van veertje
/modus.
Ot: lol
Ja.quote:
hahahahaquote:Op maandag 28 juli 2014 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noem je mij nou scheel, mannetje?
[ afbeelding ]
Maar wel echt naaistreek van je bruvvaquote:
Ok.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:12 schreef Id_do_her het volgende:
Auto drie weken lenen is iets wat ik nooit zou doen.
Dit.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:12 schreef Id_do_her het volgende:
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
had je deze al gezien?
http://www.liveleak.com/view?i=c06_1406352280
Want?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:12 schreef Id_do_her het volgende:
wow, just wow.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
had je deze al gezien?
http://www.liveleak.com/view?i=c06_1406352280
Omdat je nooit weet hoe je hem terug krijgt.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Want?
Het is m'n broer. Ik had 'm niet echt nodig en hij wel. Lekker belangrijk?
Met een kapotte koppeling dusquote:Op maandag 28 juli 2014 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Omdat je nooit weet hoe je hem terug krijgt.
Blij dat mijn auto geen kapotte koppeling heeft.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:27 schreef Chloroform het volgende:
Nou, blij jullie niet als familie te hebben.
Ja, ook blij voor je dat-ie dat niet heeft.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Blij dat mijn auto geen kapotte koppeling heeft.
Evengoed wel fucked.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ook blij voor je dat-ie dat niet heeft.
Ja, kan iedere auto of bestuurder gebeuren toch.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Evengoed wel fucked.Autoproblemen.
Dan liever door mezelf dan door iemand anders, heeft vaak een nasleep.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, kan iedere auto of bestuurder gebeuren toch.
egoïstjesquote:Op maandag 28 juli 2014 20:27 schreef Chloroform het volgende:
Nou, blij jullie niet als familie te hebben.
Ik weet niet hoe jij met je familie omgaat, maar kan me er niet echt druk om maken of het nou door mij of door m'n broer kwam. Het is maar een auto. Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan liever door mezelf dan door iemand anders, heeft vaak een nasleep.
Ik heb een goede verstandhouding met mijn familie. En ik bedenk me net dat een bejaarde man hier in het gebouw wekelijks mijn auto leent om boodschappen te doen, dus het is niet zo dat mijn auto zo heilig is.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij met je familie omgaat, maar kan me er niet echt druk om maken of het nou door mij of door m'n broer kwam. Het is maar een auto. Er zijn veel belangrijkere dingen in het leven.
Wow, ladies and gentlemen, may I present to you: the most noble man in history.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb een goede verstandhouding met mijn familie. En ik bedenk me net dat een bejaarde man hier in het gebouw wekelijks mijn auto leent om boodschappen te doen, dus het is niet zo dat mijn auto zo heilig is.
Hell yeah.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, ladies and gentlemen, may I present to you: the most noble man in history.
Ruikt je stoel naar urine?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb een goede verstandhouding met mijn familie. En ik bedenk me net dat een bejaarde man hier in het gebouw wekelijks mijn auto leent om boodschappen te doen, dus het is niet zo dat mijn auto zo heilig is.
quote:Op maandag 28 juli 2014 20:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik zit even te bedenken wat voor shit ik allemaal bij m'n broer heb geflikt. Mag blij zijn dat hij überhaupt nog met me praat.![]()
Hij moet altijd een handdoek op leggen, hoort bij de deal.quote:
wat zei die btw toen je het tegen hem zei dat je bakkie kapot was?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:43 schreef Chloroform het volgende:
Ik zit even te bedenken wat voor shit ik allemaal bij m'n broer heb geflikt. Mag blij zijn dat hij überhaupt nog met me praat.![]()
Hehequote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij moet altijd een handdoek op leggen, hoort bij de deal.
Was er misschien opzet in het spel?quote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat zei die btw toen je het tegen hem zei dat je bakkie kapot was?
Hahaha.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
"Ik weet niet hoe jij met je familie omgaat."
Vind ik ook, ik zal ze ook altijd wel helpen. Maar drie weken is wel een lange tijd dat er wat mis kan gaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Alsnog gaan we heel erg goed met elkaar om. Familie is belangrijker dan zulke onzin.
Zou niffi trekken voor m'n niffo =$.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Alsnog gaan we heel erg goed met elkaar om. Familie is belangrijker dan zulke onzin.
Hij had al aangeboden om een deel te betalen voor me en dat als hij iets voor me kon doen, ik het moest laten weten.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat zei die btw toen je het tegen hem zei dat je bakkie kapot was?
Ja, maar goed, hij had 'm ook een dag kunnen lenen en een ongeluk kunnen krijgen.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik zal ze ook altijd wel helpen. Maar drie weken is wel een lange tijd dat er wat mis kan gaan.
"Volle mep jochie, geen geintjes."quote:Op maandag 28 juli 2014 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Hij had al aangeboden om een deel te betalen voor me en dat als hij iets voor me kon doen, ik het moest laten weten.
So so sweety pie.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou niffi trekken voor m'n niffo =$.
Hij had ook je hele auto aan diggelen kunnen slaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar goed, hij had 'm ook een dag kunnen lenen en een ongeluk kunnen krijgen.
"Of ik kom je ogen uitsteken.quote:
quote:
Of jouw auto.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij had ook je hele auto aan diggelen kunnen slaan.
Gezellige broer heb jij.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Klinkt wel als een gesprek tussen mij en mijn broer.
Ohhh niks aan de hantie jaquote:Op maandag 28 juli 2014 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij had al aangeboden om een deel te betalen voor me en dat als hij iets voor me kon doen, ik het moest laten weten.
Altijd gezellig inderdaad.quote:
Toch maar bedrijfsauto.quote:
Nootjes heeft zo'n 45 km-autootje, das lullig. :squote:
Hehe. "Nee, dat is zielig."quote:Op maandag 28 juli 2014 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nootjes heeft zo'n 45 km-autootje, das lullig. :s
Ja, daarom joh. Een vriend van hem werkt bij een garage en die doet dat wel even voor mij.quote:
Ja, mooi eh. Mijn andere broer komt wel eens langs bij mij op het werk. En als het dan rustig is, loopt hij binnen en roept meteen: "Ik wil een klacht indienen!" Eerste keer dat hij dat deed zaten m'n collega's echt heel verschrikt te kijken. Ik kwam niet meer bij.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Altijd gezellig inderdaad.![]()
Dingen kunnen zeggen tegen familie en zo.
Hehe.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, mooi eh. Mijn andere broer komt wel eens langs bij mij op het werk. En als het dan rustig is, loopt hij binnen en roept meteen: "Ik wil een klacht indienen!" Eerste keer dat hij dat deed zaten m'n collega's echt heel verschrikt te kijken. Ik kwam niet meer bij.!
Wauw, m'n familie zou me geestesziek verklaren als ik zoiets zou zeggen (srs)quote:Op maandag 28 juli 2014 20:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.Daar doen ze bij mij in de familie ook totaal niet moeilijk over. Ging het laatst over dromen.
Neef en homo: "Een spermadouche van al mijn ooms."
Doet niemand moeilijk over.
Hahaha godver.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.Daar doen ze bij mij in de familie ook totaal niet moeilijk over. Ging het laatst over dromen.
Neef en homo: "Een spermadouche van al mijn ooms."
Doet niemand moeilijk over.
Edit: dat hij het zegt he.
Zes van de acht ooms stonden er ook gewoon bij.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wauw, m'n familie zou me geestesziek verklaren als ik zoiets zou zeggen (srs).
Rooms-katholiek gezin?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zes van de acht ooms stonden er ook gewoon bij.![]()
![]()
Maar ja, is vrij normaal.
We hebben ook vaak zat gehad dat hij ineens een travestiet meenam naar familiefeesten die dan achter de ooms aanging. Vent van twee bij één meter, rookt dikke sigaren en compleet in drag.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha godver.![]()
![]()
Mooi dat niemand daar moeilijk over doet dan. Soms heb je van die zure tantes ofzo die zulke dingen niet kunnen waarderen.
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik: "Een spermadouche van al m'n ooms [ afbeelding ]"
M'n ooms: " [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] "
Nooitquote:Op maandag 28 juli 2014 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nootjes heeft zo'n 45 km-autootje, das lullig. :s
Godsammequote:Op maandag 28 juli 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
M'n ooms: " [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] "
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier wel iemand die zwaar gehandicapt is in de straat met zo'n ding. Heeft hij een bordje op zijn achterruit met dit verkeersbord:
[ afbeelding ]
"I Love Big Tits" staat eronder.Moest ik weg doen van een vorige baas want was niet normaal en zo.
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Baasje.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag laatst nog iemand met zo'n shirt aan.
Gvd.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Een dunne blanke dude met cornrows en een dikke surinaamse aan de armquote:
Haha, nice.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een dunne blanke dude met cornrows en een dikke surinaamse aan de arm
Moest na jou denken aan dezequote:Op maandag 28 juli 2014 21:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha, nice.![]()
Schiet dit me ineens in mijn hoofd.
[ afbeelding ]
Roadtripquote:Op maandag 28 juli 2014 21:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha, nice.![]()
Schiet dit me ineens in mijn hoofd.
[ afbeelding ]
Alleen maar nette mensen is dat toch?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest na jou denken aan deze.
[ afbeelding ]
Gezwicht onder de kritiek.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:17 schreef 2NutZ het volgende:
Wou net fappen kpd maar bobby heeft de pics alweer verwijderd
wel jammer, zwakke mensenquote:
Mooi ook hoe je een reden verzint om dit nieuws te kunnen postenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:17 schreef 2NutZ het volgende:
Wou net fappen kpd maar bobby heeft de pics alweer verwijderd
Ik heb wel genoten van die discussie.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi ook hoe je een reden verzint om dit nieuws te kunnen posten. Wat een types zijn die 2, zeg
.
Nee wou echt fappenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi ook hoe je een reden verzint om dit nieuws te kunnen posten. Wat een types zijn die 2, zeg
.
Ikzelf ook wel, maar dat geforceerd 'kijk ons volwassen/open-minded zijn en jij niet' gaf me zulke kromme tenen dat ik nu lepra heb.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wel genoten van die discussie.
Was mooi. Was de sc weer even aan toe.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wel genoten van die discussie.
True.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ikzelf ook wel, maar dat geforceerd 'kijk ons volwassen/open-minded zijn en jij niet' gaf me zulke kromme tenen dat ik nu lepra heb.
Dat klopt helemaal, beetje te stil hier af en toe.quote:
Ja man.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, beetje te stil hier af en toe.
Nou ja, sinds een vriend van me een filmpje had gevonden waar een meid me afzoog geloof ik niet meer zo in naaktfoto's en zo.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ikzelf ook wel, maar dat geforceerd 'kijk ons volwassen/open-minded zijn en jij niet' gaf me zulke kromme tenen dat ik nu lepra heb.
Haha watquote:Op maandag 28 juli 2014 21:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, sinds een vriend van me een filmpje had gevonden waar een meid me afzoog geloof ik niet meer zo in naaktfoto's en zo.
Ja, wat is dit voor agressie?quote:
Dat heb ik ook geleerd toen. Die meid moest haar laptop leeg laten gooien bij die vriend, vriend komt filmpje tegen.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha wat.
En daarom hou ik pics/vids in eigen beheer en ontvang ik alleen en stuur ik niet op afstand, you never know. Vertrouw alleen mezelf als het op zulke dingen aankomt
.
Op het filmpjequote:
Oh, oké, dan is het goedquote:Op maandag 28 juli 2014 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op het filmpje? Van allemaal?
Dat heb ik ook altijd bij kinderverjaardagen en geboortesquote:
Don'tquote:
Heb een jaar gewerkt bij het Asus reparatiecentrum (zit in Emmen)...quote:Op maandag 28 juli 2014 21:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geleerd toen. Die meid moest haar laptop leeg laten gooien bij die vriend, vriend komt filmpje tegen.Beter leggen mensen het niet vast.
En bruiloften.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij kinderverjaardagen en geboortes
Ja, dat bedoel ik.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Heb een jaar gewerkt bij het Asus reparatiecentrum (zit in Emmen)...
Je moet eens weten wat mensen op hun laptop hebben staan
Omg, nog ergerquote:
Dronken mensen filmenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En bruiloften.
Maar ja, ik was toen de idioot die het wilde filmen.
Ik heb altijd zo m'n bedenkingen als iemand klaagt over een trage computerquote:Op maandag 28 juli 2014 21:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.![]()
Of heel de laptop vol met allerlei vage pornovirussen, geschiedenis leeggehaald; "Nee, ik check alleen mijn mail en google soms eens het menu van een restaurant."
Ja tuurlijk man.
En dan oordelen, alsof niet 99.5% van alle mensen ooit zo batshit dronken zijn geweest.quote:
Kunnen ze er niet mee omgaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo m'n bedenkingen als iemand klaagt over een trage computer
Hahahaha.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, sinds een vriend van me een filmpje had gevonden waar een meid me afzoog geloof ik niet meer zo in naaktfoto's en zo.
Een keer viel ik een keer keihard op m'n achterhoofd op straat (quote:Op maandag 28 juli 2014 21:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan oordelen, alsof niet 99.5% van alle mensen ooit zo batshit dronken zijn geweest.
Gelijk dat liedje van Marco Borsato in m'n hoofdquote:
En dan de volgende dag: "Huh een wond?"quote:Op maandag 28 juli 2014 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een keer viel ik een keer keihard op m'n achterhoofd op straat () maar het deed niet eens zeer? Oh en m'n zicht was ineens 4x zo smal, alsof dat zo werd ingesteld.
Dat sowieso niet.quote:
Wie?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk dat liedje van Marco Borsato in m'n hoofd
Geen schrammetje.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan de volgende dag: "Huh een wond?"
Waarom nou jij?quote:
Had ik toch minder geluk. Vol op mijn gezicht omdat ik de laatste trede van een trapje gemist had.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen schrammetje.
Werd ook gewoon zo opgetild en op m'n voetjes gezet.
Doorlopen en gaan
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom nou jij?
Is dat überhaupt een titel?
Ik heb geen idee hoe dat lied heet.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom nou jij?
Is dat überhaupt een titel?
Heeft iemand dat toevallig gefilmd ?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Had ik toch minder geluk. Vol op mijn gezicht omdat ik de laatste trede van een trapje gemist had.
Ja die!quote:
Ik volg weinig tot geen showbizznieuws, sorryquote:Op maandag 28 juli 2014 21:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat lied heet.
Hij was toch totaal bankroet omdat een snelle jongen er met zijn geld vandoor is?
Nee, er kwamen alleen wat gasten voorbij die even kwamen lachen en weer weggingen.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft iemand dat toevallig gefilmd ?
Ik ook niet, daarom dat ik het navraag.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik volg weinig tot geen showbizznieuws, sorry
Klopt, maar hij was volgens mij niet helemaal platzak maar had nog wel wat reserves, maar dat was ook weer aangevuld in de maanden daarna vanwege optredens enzo/ofzo.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom dat ik het navraag.
Dat soort tijdschriften.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt, maar hij was volgens mij niet helemaal platzak maar had nog wel wat reserves, maar dat was ook weer aangevuld in de maanden daarna vanwege optredens enzo/ofzo.Ik moet stoppen met het lezen van Party/Story in de pauze op werk als er geen zak te doen is.
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt, maar hij was volgens mij niet helemaal platzak maar had nog wel wat reserves, maar dat was ook weer aangevuld in de maanden daarna vanwege optredens enzo/ofzo.Ik moet stoppen met het lezen van Party/Story in de pauze op werk als er geen zak te doen is.
Hahaquote:
Geen contact leggen tussen je oog en zeevruchtpunaniquote:Op maandag 28 juli 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand tips tegen een ontstoken oog? Ik heb het de laatste tijd 1x per half jaar ofzo ineens.
Heb m'n oude maandlenzen al wegeggooid just to be sure.
Minder naar KPD kijken?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand tips tegen een ontstoken oog? Ik heb het de laatste tijd 1x per half jaar ofzo ineens.
Heb m'n oude maandlenzen al wegeggooid just to be sure.
quote:Op maandag 28 juli 2014 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dank voor jullie tips, het is genezen en mijn wondroos is ook meteen weg.
quote:Op maandag 28 juli 2014 22:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dank voor jullie tips, het is genezen en mijn wondroos is ook meteen weg.
Gvd, dat moet pijn doenquote:
Fucking idioot inderdaad.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hardop om mezelf, wondroos btw, kk random![]()
.
[..]
Gvd, dat moet pijn doen. Dan ben je ook wel echt een mongool. Play it off, keyboard cat.
HAHAHAHAHAHA dat petje dat van z'n kop vliegtquote:Op maandag 28 juli 2014 22:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hardop om mezelf om wondroos btw, kk random![]()
.
[..]
Gvd, dat moet pijn doen. Dan ben je ook wel echt een mongool. Play it off, keyboard cat.
Haha zie dat nu pas, net een tekenfilmquote:Op maandag 28 juli 2014 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA dat petje dat van z'n kop vliegt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je wel ...quote:
quote:
Bedtijd voor modus.. ik herhaal: bedtijd voor modus.quote:
Roger.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedtijd voor modus.. ik herhaal: bedtijd voor modus.
quote:
Ik ben je verjaardag vergeten, vergeef me. Alsnog gefeliciteerd. :$quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
Niet lachen mensen, dan blijft hij aan de gang
Thxquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben je verjaardag vergeten, vergeef me. Alsnog gefeliciteerd. :$
je zou ook kunnen zeggen dat je ruim op tijd bent voor zijn volgende verjaardagquote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben je verjaardag vergeten, vergeef me. Alsnog gefeliciteerd. :$
Wow okay doe maar zo. :squote:
Denk op maandagavond altijd aan jou.quote:
:$quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk op maandagavond altijd aan jou.
Het was een slechte grap hahahahaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:18 schreef remi1986 het volgende:
[..]
het is nog te vroeg om hier een slechte grap over te maken
Trek maar eens aan mijn dood paard sloerie die je bent ;pquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:26 schreef Chloroform het volgende:
Beetje trekken aan een dood paard dit.
Haha wow.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trek maar eens aan mijn dood paard sloerie die je bent ;p
Het houdt niet op, niet vanzelf. :squote:
je mag een gegeven paard dan ook niet in de bek kijkenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf. :s
Kutreclamequote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf. :s
Ja, echt hè.quote:
Hoop altijd beetje op dat als ik die reclame zie, dat dan die ruziënde partij bij de buren binnen loopt en hen ombrengt middels toebrengen van zwaar letselquote:
Wow nootjes. Gewoon. Wow.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoop altijd beetje op dat als ik die reclame zie, dat dan die ruziënde partij bij de buren binnen loopt en hen ombrengt middels toebrengen van zwaar letselzeikerds
Er zijn gewoon dingen die het bloed onder mijn nagels vandaan halenquote:
Ik heb 9, wil weten welke ik fout had.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://www.nytimes.com/in(...)tyle/emoji-quiz.html
YOUR SCORE: 8
YOU'RE AN EMOJI WHISPERER (8 - 10)
Congratulations! You can carry on entire conversations in emojis.Go forth and teach others.
Kinderen halen altijd het bloed onder m'n nagels vandaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn gewoon dingen die het bloed onder mijn nagels vandaan halenniet veel, maar ze zijn er!
Hahahahaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 09:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kinderen halen altijd het bloed onder m'n nagels vandaan.Laatst toen ik thuis kwam, zag ik paar kinderen bij onze ingang staan. Een zo'n kutblaag was post uit brievenbussen aan het halen. Ik werd echt woest.
"JA HALLO, wat doe jij nou?! Is dat van jou?! Nee hè?! NEE HE?!"
Weer een kind getraumatiseerd.
Ja, juist bij kinderen die je niet kent.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahahaja beetje herkenbaar. Al nu ik ouder word (
) steeds minder last van, en ook alleen bij onbekende kinderen
ben gek op mijn familie bois
![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
vieze snotvingers
dat poephandje
Jij bent binnen nu en 5 jaar wel papa ook. :$
| Forum Opties | |
|---|---|