Ik vind het wel sneu voor je dat je handicap je vermogens de quote knop te vinden aantast.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:14 schreef remi1986 het volgende:
en dan heb ik een steekje los? Het kan altijd erger denk ik dan maar
je zit toch in hetzelfde topic ... we zijn toch nog niet helemaal mongool of wel danquote:Op woensdag 23 juli 2014 11:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor je dat je handicap je vermogens de quote knop te vinden aantast.
Dat vraag ik me bij jou dan nog maar af.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je zit toch in hetzelfde topic ... we zijn toch nog niet helemaal mongool of wel dan
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:16 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je zit toch in hetzelfde topic ... we zijn toch nog niet helemaal mongool of wel dan
vind ik toch wel mooi, dat ik jou al tijdje daarmee bezig hou.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat vraag ik me bij jou dan nog maar af.
speciaal voor je vaderquote:
PADUM TSJSJSJquote:
Hehehquote:
Dit.quote:
Oh? niks van gezien danquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij was toch een tijdje weg of wat meer op de achtergrond getreden? Wat een minkukel
Wat is dat toch met users die constant negatieve feedback krijgen op alles wat ze zeggen en dan toch blijven hangenquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? niks van gezien dan![]()
Denk ik.
Hij is in elk geval nog te veel aanwezig jammer genoeg
Ik denk gewoon dat die users zo triest irl zijn dat ze leven van (negatieve) aandacht, zelfs aandacht via internetquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat is dat toch met users die constant negatieve feedback krijgen op alles wat ze zeggen en dan toch blijven hangen
quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat die users zo triest irl zijn dat ze leven van (negatieve) aandacht, zelfs aandacht via internet
En dan te bedenken dat dat de snelste zaadjes waren![]()
Ja, waarschijnlijk dezelfde maar dan onder een andere naam.quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er zal binnenkort toch wel een nieuw figuur opstaan?
Heeft Nikonlover al een kloontje?quote:Op woensdag 23 juli 2014 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk dezelfde maar dan onder een andere naam.
Vast welquote:
Spook500 geloof ik.quote:
Ik wou dit serieus ook zeggenquote:
Nieuwe user die al met bekende FOK!-termen smijt en daarnaast gewoon hetzelfde gedrag vertoont. Vrouwenicoontje. Ja, dat is Nikonloverquote:Op woensdag 23 juli 2014 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wou dit serieus ook zeggenmaar wist dit niet zeker.
Vertel ons alles.quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hehehja pff.. Deze stad sloopt je haha. Vannacht helemaal deraf gegaan..
Canadeze vrouwen
Dat viel mij ook al op jaquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nieuwe user die al met bekende FOK!-termen smijt en daarnaast gewoon hetzelfde gedrag vertoont. Vrouwenicoontje. Ja, dat is Nikonlover
pls noquote:
Bedankt voor je Up!date. hahaha Up! ;pquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:22 schreef Salatrel het volgende:
Blij dat ik niet hoef te werken. Zit lekker een long way round marathon te kijken. En heb mij afgesloten van televisiekanalen en facebook
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
Vliegtuig is neergeschoten door CNN om nieuws te genereren tijdens komkommertijd
hahaha date.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt voor je Up!date. hahaha Up! ;p
Ik vind het heel erg allemaal maar dit is werkelijk wel het toppunt van kansloosheid. Als dit nu afgelopen vrijdag was geweest maar nu zijn we bijna een week verder...quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
FP nu tho
13:17 Molens in rouwstand voor slachtoffers vliegramp
13:14 Spijt Broertjes over opmerking dochter Poetin
13:12 Pretparken leggen attracties stil
13:08 Rechtbanken schorsen zittingen om vliegramp
13:05 KNVB wil wachten met discussie over WK in Rusland
12:59 Ook treinen een minuut stilgezet
11:48 'Minuut stilte niet op vluchtstrook'
quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt voor je Up!date. hahaha Up! ;p
quote:Op woensdag 23 juli 2014 11:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hehehja pff.. Deze stad sloopt je haha. Vannacht helemaal deraf gegaan..
Canadeze vrouwen
Vanwaar dat sarcasme, snijd je string soms in je bilnaad.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha zo cool dat je zo onverschillig bent.
echt heh 300 mensen dood al dat hypocriete gedoe bah zeg hee mensenquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:28 schreef Salatrel het volgende:
Hypocriete gedoe met dat herdenken krijg je toch een slappe zak van
Huh? Ik vind het gewoon super cool, wauw.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Vanwaar dat sarcasme, snijd je string soms in je bilnaad.
Is voor de nabestaanden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:28 schreef Salatrel het volgende:
niet alleen een slappe zakquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:28 schreef Salatrel het volgende:
hahaahhahhahaha ;pquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Huh? Ik vind het gewoon super cool, wauw.
Die actrice wie is dat ook alweer? vind haar wel cool.quote:
Ja, het draait wel wat door...quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg allemaal maar dit is werkelijk wel het toppunt van kansloosheid. Als dit nu afgelopen vrijdag was geweest maar nu zijn we bijna een week verder...
quote:
Kristen Wiig van SNL (en Bridesmaids)quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die actrice wie is dat ook alweer? vind haar wel cool.
Oja van SNLquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kristen Wiig van SNL (en Bridesmaids)
Je weet haar naam niet eens, laat staan of ze tof is. Godverdomme man.quote:
Oh ik heb een shirt met dit eropquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:35 schreef LudoSanders het volgende:
Heb er speciaal zwart T-shirt voor aangetrokken.
Lijkt me vrij zwaar zo'n t-shirt met een vliegtuig en een vlag.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik heb een shirt met dit erop
[ afbeelding ]
Eigen design? Zou er nog een mooie tekst opzetten of zo om het compleet te maken.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik heb een shirt met dit erop
[ afbeelding ]
17-07-2014 never forgetquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eigen design? Zou er nog een mooie tekst opzetten of zo om het compleet te maken.
Was inderdaad verdomd lekkere salade die 17e juli.quote:
Pas, wat is het, anderhalf jaar.quote:
ben ook tijd weggeweestquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pas, wat is het, anderhalf jaar.
hij zegt net nog dat ie een zwart shirt heeft aangetrokken...quote:
Verbroedert zo lekker 't land.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:51 schreef remi1986 het volgende:
ja maak er een knutsel en spelletjesmiddag van
Doe niet zo rebels. Wat is een minuutje nou?quote:
Nou ja, dat is relatief. Een minuut een oud wijf beffen kan best lang duren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe niet zo rebels. Wat is een minuutje nou?
hahahahhahahaaquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, dat is relatief. Een minuut een oud wijf beffen kan best lang duren.
JOngeee ik kan toch wel mensen 'kennen' zonder hun naam te weten toch gvd joh klaploper ludoquote:Op woensdag 23 juli 2014 13:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je weet haar naam niet eens, laat staan of ze tof is. Godverdomme man.
wat betekent mfw? mwf ken ik wel.quote:
Dankquote:
Vraag ik me af hoe je jezelf ooit in zo'n situatie maneuvreren kunt?quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, dat is relatief. Een minuut een oud wijf beffen kan best lang duren.
Jonge, dat zijn dan slechts vermoedens dat ze tof is én dat zei je niet. Vuil stuk vreten dat ge er zeit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JOngeee ik kan toch wel mensen 'kennen' zonder hun naam te weten toch gvd joh klaploper ludo
Het was hypothetisch en kan het me zo voorstellen.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vraag ik me af hoe je jezelf ooit in zo'n situatie maneuvreren kunt?
Hebben wel veel tijd het een beetje schoon te houden.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was hypothetisch en kan het me zo voorstellen.
Rozen zijn rood, je hoerenmoeder is blauw. Kijk me aan brilsmurf, wats met jou.quote:
Rozen zijn roodquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, je hoerenmoeder is blauw. Kijk me aan brilsmurf, wats met jou.
Niet!!quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vraag ik me af hoe je jezelf ooit in zo'n situatie maneuvreren kunt?
[..]
Jonge, dat zijn dan slechts vermoedens dat ze tof is én dat zei je niet. Vuil stuk vreten dat ge er zeit.
Weet je, ik kan er niet mee zitten. Dood is net als leven maar dan zonder al die poespas.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rozen zijn rood
Blanken zijn wit
Negers zijn zwart
Jij hebt alvleesklierkanker
[..]
Niet!!
Nietttt!!
Ik vind haar leuk, ja!
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weet je, ik kan er niet mee zitten. Dood is net als leven maar dan zonder al die poespas.
Kan mijn bronnen niet prijsgeven.quote:
Snap ik, jammer. Was benieuwd naar de feiten des levens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan mijn bronnen niet prijsgeven.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |