Ja, maar goed, hij had 'm ook een dag kunnen lenen en een ongeluk kunnen krijgen.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik zal ze ook altijd wel helpen. Maar drie weken is wel een lange tijd dat er wat mis kan gaan.
"Volle mep jochie, geen geintjes."quote:Op maandag 28 juli 2014 20:48 schreef Chloroform het volgende:
Hij had al aangeboden om een deel te betalen voor me en dat als hij iets voor me kon doen, ik het moest laten weten.
So so sweety pie.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou niffi trekken voor m'n niffo =$.
Hij had ook je hele auto aan diggelen kunnen slaan.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, maar goed, hij had 'm ook een dag kunnen lenen en een ongeluk kunnen krijgen.
"Of ik kom je ogen uitsteken.quote:
quote:
Of jouw auto.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij had ook je hele auto aan diggelen kunnen slaan.
Gezellige broer heb jij.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Klinkt wel als een gesprek tussen mij en mijn broer.
Ohhh niks aan de hantie jaquote:Op maandag 28 juli 2014 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij had al aangeboden om een deel te betalen voor me en dat als hij iets voor me kon doen, ik het moest laten weten.
Altijd gezellig inderdaad.quote:
Toch maar bedrijfsauto.quote:
Nootjes heeft zo'n 45 km-autootje, das lullig. :squote:
Hehe. "Nee, dat is zielig."quote:Op maandag 28 juli 2014 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nootjes heeft zo'n 45 km-autootje, das lullig. :s
Ja, daarom joh. Een vriend van hem werkt bij een garage en die doet dat wel even voor mij.quote:
Ja, mooi eh. Mijn andere broer komt wel eens langs bij mij op het werk. En als het dan rustig is, loopt hij binnen en roept meteen: "Ik wil een klacht indienen!" Eerste keer dat hij dat deed zaten m'n collega's echt heel verschrikt te kijken. Ik kwam niet meer bij.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Altijd gezellig inderdaad.![]()
Dingen kunnen zeggen tegen familie en zo.
Hehe.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, mooi eh. Mijn andere broer komt wel eens langs bij mij op het werk. En als het dan rustig is, loopt hij binnen en roept meteen: "Ik wil een klacht indienen!" Eerste keer dat hij dat deed zaten m'n collega's echt heel verschrikt te kijken. Ik kwam niet meer bij.!
Wauw, m'n familie zou me geestesziek verklaren als ik zoiets zou zeggen (srs)quote:Op maandag 28 juli 2014 20:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.Daar doen ze bij mij in de familie ook totaal niet moeilijk over. Ging het laatst over dromen.
Neef en homo: "Een spermadouche van al mijn ooms."
Doet niemand moeilijk over.
Hahaha godver.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.Daar doen ze bij mij in de familie ook totaal niet moeilijk over. Ging het laatst over dromen.
Neef en homo: "Een spermadouche van al mijn ooms."
Doet niemand moeilijk over.
Edit: dat hij het zegt he.
Zes van de acht ooms stonden er ook gewoon bij.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wauw, m'n familie zou me geestesziek verklaren als ik zoiets zou zeggen (srs).
Rooms-katholiek gezin?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zes van de acht ooms stonden er ook gewoon bij.![]()
![]()
Maar ja, is vrij normaal.
We hebben ook vaak zat gehad dat hij ineens een travestiet meenam naar familiefeesten die dan achter de ooms aanging. Vent van twee bij één meter, rookt dikke sigaren en compleet in drag.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha godver.![]()
![]()
Mooi dat niemand daar moeilijk over doet dan. Soms heb je van die zure tantes ofzo die zulke dingen niet kunnen waarderen.
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik: "Een spermadouche van al m'n ooms [ afbeelding ]"
M'n ooms: " [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] "
Nooitquote:Op maandag 28 juli 2014 20:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nootjes heeft zo'n 45 km-autootje, das lullig. :s
Godsammequote:Op maandag 28 juli 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
M'n ooms: " [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] "
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier wel iemand die zwaar gehandicapt is in de straat met zo'n ding. Heeft hij een bordje op zijn achterruit met dit verkeersbord:
[ afbeelding ]
"I Love Big Tits" staat eronder.Moest ik weg doen van een vorige baas want was niet normaal en zo.
quote:Op maandag 28 juli 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Baasje.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag laatst nog iemand met zo'n shirt aan.
Gvd.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
Een dunne blanke dude met cornrows en een dikke surinaamse aan de armquote:
Haha, nice.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een dunne blanke dude met cornrows en een dikke surinaamse aan de arm
Moest na jou denken aan dezequote:Op maandag 28 juli 2014 21:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha, nice.![]()
Schiet dit me ineens in mijn hoofd.
[ afbeelding ]
Roadtripquote:Op maandag 28 juli 2014 21:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haha, nice.![]()
Schiet dit me ineens in mijn hoofd.
[ afbeelding ]
Alleen maar nette mensen is dat toch?quote:Op maandag 28 juli 2014 21:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest na jou denken aan deze.
[ afbeelding ]
Gezwicht onder de kritiek.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:17 schreef 2NutZ het volgende:
Wou net fappen kpd maar bobby heeft de pics alweer verwijderd
wel jammer, zwakke mensenquote:
Mooi ook hoe je een reden verzint om dit nieuws te kunnen postenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:17 schreef 2NutZ het volgende:
Wou net fappen kpd maar bobby heeft de pics alweer verwijderd
Ik heb wel genoten van die discussie.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi ook hoe je een reden verzint om dit nieuws te kunnen posten. Wat een types zijn die 2, zeg
.
Nee wou echt fappenquote:Op maandag 28 juli 2014 21:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi ook hoe je een reden verzint om dit nieuws te kunnen posten. Wat een types zijn die 2, zeg
.
Ikzelf ook wel, maar dat geforceerd 'kijk ons volwassen/open-minded zijn en jij niet' gaf me zulke kromme tenen dat ik nu lepra heb.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wel genoten van die discussie.
Was mooi. Was de sc weer even aan toe.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wel genoten van die discussie.
True.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ikzelf ook wel, maar dat geforceerd 'kijk ons volwassen/open-minded zijn en jij niet' gaf me zulke kromme tenen dat ik nu lepra heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |