Dank!quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:47 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dank!![]()
En maart.![]()
8 maart is de oudste van zus jarig.![]()
Die is nu 13 en ik had haar een echofoto gestuurd. Eerste reactie:
"Krijgt tante S een baby??"
Tweede reactie:
"Maar dan hebben die óók al seks gehad, gadverdamme!!!"
![]()
Communicatie in ziekenhuizen is niet altijd even goedquote:Op maandag 28 juli 2014 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik blijf het toch maf vinden. Je ctg's zijn goed, echo's zijn goed. Je bloedt niet, je verliest geen vruchtwater. Je bloeddruk schiet niet de pan uit en je urine is schoon. En toch houden ze je vier dagen in het ziekenhuis. Daar moet dan toch een andere reden voor zijn?
En of ome B en tante J dat dan ook deden. 'Nee, die niet.quote:
28. Absoluut 28quote:Op maandag 28 juli 2014 14:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. Een voorlichtingsavond over borstvoeding met 28 weken (aan de vroege kant) of met 37 weken (misschien aan de late kant)?
Hahaha, dat wordt hier nog wat. Hebben een zéér gelovige Oma. Als ze gaat rekenen, weet ze dat ik zwanger getrouwd benquote:Op maandag 28 juli 2014 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een onreine smeerkezen, een beetje seksen voor het huwelijk
Lekker naar huis dusquote:Op maandag 28 juli 2014 15:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb net de gyn gesproken, ik heb alles besproken en er is een plan!
Iedere dag een ctg, woensdag n afspraak bij de vk, en volgende week weer bij de gyn, waar we zeer ws de natuur n handje helpen.. Mocht er iets veranderen dan direct bellem en weer blijven.
Maar nu... Als mn ctg klaar is mag k weg!!
gewoon de UD twee weekjes vooruit jokken tegen omaquote:Op maandag 28 juli 2014 15:29 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hahaha, dat wordt hier nog wat. Hebben een zéér gelovige Oma. Als ze gaat rekenen, weet ze dat ik zwanger getrouwd ben![]()
.
Ze weet dat we al jaren samenwonen maar denkt oprecht dat we niet samen sliepen. (Voor de beeldvorming, het is een heel oud Omaatje die nog maar in een heel klein wereldje leeft. Niet de Oma die bij de zaterdag overleden Opa hoort trouwens...)
Ik geloof niet dat Omaatje het echt nog berekend krijgt. Dus het zal zo'n vaart niet lopen. Maar ik moest wel lachen toen ik jouw berichtje las. En ja, dat denkt ze echt. Niet omdat ze er 'op tegen' is, ze zou ons er ook niet om veroordelen, maar ze is nu eenmaal niet zo hip. Maar wel echt een schatjequote:Op maandag 28 juli 2014 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon de UD twee weekjes vooruit jokken tegen oma
En zou ze dat écht geloven, van dat niet samen slapen?
jup, die is al dertig uur stil, dat is uitzonderlijk verdachtquote:Op maandag 28 juli 2014 15:53 schreef Radyhyn het volgende:
Fijn naar huis GM!
Ik heb ook het idee dat Twink elk moment met babynieuws moet gaan komen toch toch toch?
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:53 schreef Radyhyn het volgende:
Fijn naar huis GM!
Ik heb ook het idee dat Twink elk moment met babynieuws moet gaan komen toch toch toch?
Oh! Die wil gewoon dat er hier gebuzzd wordt over drquote:Op maandag 28 juli 2014 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Twinkle is wel online zo te zien/stalkermodus
Jaaaa, joepie!quote:Op maandag 28 juli 2014 16:06 schreef Cholula het volgende:
Echokop erin gestopt en een krappe seconde erna een grote glimlach van de geweldige gyn en een heel vrolijk 'ik zie een hartje!'.
7w 5d
Jaaaahhh gefeliciteeerddd!!quote:Op maandag 28 juli 2014 16:06 schreef Cholula het volgende:
Echokop erin gestopt en een krappe seconde erna een grote glimlach van de geweldige gyn en een heel vrolijk 'ik zie een hartje!'.
7w 5d
Yes! Super! Gefeliciteerdquote:Op maandag 28 juli 2014 16:06 schreef Cholula het volgende:
7w 5d
Haha ik mis julliequote:Op maandag 28 juli 2014 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Twinkle is wel online zo te zien/stalkermodus
ja hoi maar ik ben ook nog maar 20 wekenquote:Op maandag 28 juli 2014 16:14 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Haha ik mis jullie![]()
Gister zat ik er gewoon even doorheen. Kan nu voor mezelf ook beter verwoorden waarom. Die voorweeen vreten werkelijk onvoorstelbaar veel energie. Energie die ik dadelijk zo keihard nodig heb voor als het echt zo ver is.
En dat mensen dan beamen dat ze je er idd slecht uit vinden zien helpt ook niet echt. Al had ik die conclusie ook zelf wel getrokken. Zie er niet meer bepaald uit als een stralende zwangere a la Crumpette of SQ of Chanty ofzo. Ondanks toch redelijk goede nachten. En overdag doe ik samen met dreumes een powerrrrnap.
En ik zou zo graag een avondje Sanadome doen maar ik durf echt niet.. straks breken mijn vliezen!
Ik zag een goede echo voorbij komen
Jaaaaaa!quote:Op maandag 28 juli 2014 16:06 schreef Cholula het volgende:
7w 5d
Ik moest daar ook tussen kiezen, nou ja, bij 37 weken of bij 30 weken en ik heb het maar bij 30 weken gedaan, anders is de gok toch wel wat groot.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. Een voorlichtingsavond over borstvoeding met 28 weken (aan de vroege kant) of met 37 weken (misschien aan de late kant)?
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:08 schreef Amsel het volgende:
[..]
Vraag me niet waarom, maar ik las "Chocotoff erin gestopt"
ach mensen onthouden dat toch niet, tenzij je ze heel vaak spreektquote:Op maandag 28 juli 2014 17:15 schreef Amsel het volgende:
Overigens heb ik me ingesteld op 41,5 weekHeb ook tegen veel mensen gezegd dat ik "in augustus" ben uitgerekend zonder de precieze datum te geven, dat scheelt hopelijk
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik mag zo dadelijk met mijn halfzieke bakkes mijn tussentijdse beoordeling gaan doen in een hotel omdat de baas van de vacature voor "mijn baas" niet zo vaak in Nederland isJa, in mijn verkansie. Oh wee als ie gemeen tegen me is
ik ben ook zeer benieuwd wat het in gaat houden. Normaliter gaat dit gesprek over "wat ga je de komende zes maanden aanpakken cq verbeteren en heb je hulp nodig?" Maar mijn komende zes maanden bevatten nog maar 6 weken op kantoor
mijn moeder appte laatst "Jij bent toch 27 weken vandaag he!!" op precies de juiste dag.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:15 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ach mensen onthouden dat toch niet, tenzij je ze heel vaak spreekt
ik ga in elk geval chanant hard huilen in die hotellobby als ie gemeen doetquote:Op maandag 28 juli 2014 17:17 schreef Crumpette het volgende:
[..]als ie niet lief is, op hem hoesten!
[ afbeelding ]
ja ok, moeders uitgeslotenquote:Op maandag 28 juli 2014 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn moeder appte laatst "Jij bent toch 27 weken vandaag he!!" op precies de juiste dag.
Ik verdenk haar er van zelf een terugtelticker op d'r tablet te hebben geinstalleerd
nee, dit is de eerstequote:Op maandag 28 juli 2014 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
MoedersHeeft ze al veel kleinkinderen?
Ik vind het trouwens echt een surreëel idee dat ik donderdag dertig weken ben. Wtf man. Dertig. Op de een of andere manier komt die het hardst aan van alle mijlpalen
ah, sterktequote:Op maandag 28 juli 2014 17:24 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nee, dit is de eerste.. aan beide kanten overigens.
verwend jong, nu al.
ja thanksquote:
Ja, maar dat heb ik al met Spees en die is maar vier dagen eerder uitgerekend dan ikquote:Op maandag 28 juli 2014 17:25 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja thanksgelukkig woont niemand naast de deur. soms jammer, soms okay
. omg 30 weken!
damn loop jij maar 10 weken voor op mij? ik dacht veel meer , jij bent toch al zeker 3,5 jaar zwanger?
edit: niks persoonlijks he, meer van, ik voel me nog steeds alsof ik net zwanger bent jij weet alles al want bent veeeeel verder dan ik![]()
tehehehe, met mijn baasquote:Op maandag 28 juli 2014 17:26 schreef Radyhyn het volgende:
SQ ik vind het heel verdacht om met je baas in een hotel af te spreken.. wat vindt Blei hier wel niet van?Heb je in elk geval wel je wel je eigen beoordeling in de hand
![]()
En beterschap hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |