Dank!quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:47 schreef Cygne het volgende:
[..]
Dank!![]()
En maart.![]()
8 maart is de oudste van zus jarig.![]()
Die is nu 13 en ik had haar een echofoto gestuurd. Eerste reactie:
"Krijgt tante S een baby??"
Tweede reactie:
"Maar dan hebben die óók al seks gehad, gadverdamme!!!"
![]()
Communicatie in ziekenhuizen is niet altijd even goedquote:Op maandag 28 juli 2014 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik blijf het toch maf vinden. Je ctg's zijn goed, echo's zijn goed. Je bloedt niet, je verliest geen vruchtwater. Je bloeddruk schiet niet de pan uit en je urine is schoon. En toch houden ze je vier dagen in het ziekenhuis. Daar moet dan toch een andere reden voor zijn?
En of ome B en tante J dat dan ook deden. 'Nee, die niet.quote:
28. Absoluut 28quote:Op maandag 28 juli 2014 14:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hmm. Een voorlichtingsavond over borstvoeding met 28 weken (aan de vroege kant) of met 37 weken (misschien aan de late kant)?
Hahaha, dat wordt hier nog wat. Hebben een zéér gelovige Oma. Als ze gaat rekenen, weet ze dat ik zwanger getrouwd benquote:Op maandag 28 juli 2014 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een onreine smeerkezen, een beetje seksen voor het huwelijk
Lekker naar huis dusquote:Op maandag 28 juli 2014 15:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb net de gyn gesproken, ik heb alles besproken en er is een plan!
Iedere dag een ctg, woensdag n afspraak bij de vk, en volgende week weer bij de gyn, waar we zeer ws de natuur n handje helpen.. Mocht er iets veranderen dan direct bellem en weer blijven.
Maar nu... Als mn ctg klaar is mag k weg!!
gewoon de UD twee weekjes vooruit jokken tegen omaquote:Op maandag 28 juli 2014 15:29 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hahaha, dat wordt hier nog wat. Hebben een zéér gelovige Oma. Als ze gaat rekenen, weet ze dat ik zwanger getrouwd ben![]()
.
Ze weet dat we al jaren samenwonen maar denkt oprecht dat we niet samen sliepen. (Voor de beeldvorming, het is een heel oud Omaatje die nog maar in een heel klein wereldje leeft. Niet de Oma die bij de zaterdag overleden Opa hoort trouwens...)
Ik geloof niet dat Omaatje het echt nog berekend krijgt. Dus het zal zo'n vaart niet lopen. Maar ik moest wel lachen toen ik jouw berichtje las. En ja, dat denkt ze echt. Niet omdat ze er 'op tegen' is, ze zou ons er ook niet om veroordelen, maar ze is nu eenmaal niet zo hip. Maar wel echt een schatjequote:Op maandag 28 juli 2014 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon de UD twee weekjes vooruit jokken tegen oma
En zou ze dat écht geloven, van dat niet samen slapen?
jup, die is al dertig uur stil, dat is uitzonderlijk verdachtquote:Op maandag 28 juli 2014 15:53 schreef Radyhyn het volgende:
Fijn naar huis GM!
Ik heb ook het idee dat Twink elk moment met babynieuws moet gaan komen toch toch toch?
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:53 schreef Radyhyn het volgende:
Fijn naar huis GM!
Ik heb ook het idee dat Twink elk moment met babynieuws moet gaan komen toch toch toch?
Oh! Die wil gewoon dat er hier gebuzzd wordt over drquote:Op maandag 28 juli 2014 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Twinkle is wel online zo te zien/stalkermodus
Jaaaa, joepie!quote:Op maandag 28 juli 2014 16:06 schreef Cholula het volgende:
Echokop erin gestopt en een krappe seconde erna een grote glimlach van de geweldige gyn en een heel vrolijk 'ik zie een hartje!'.
7w 5d
Jaaaahhh gefeliciteeerddd!!quote:Op maandag 28 juli 2014 16:06 schreef Cholula het volgende:
Echokop erin gestopt en een krappe seconde erna een grote glimlach van de geweldige gyn en een heel vrolijk 'ik zie een hartje!'.
7w 5d
Yes! Super! Gefeliciteerdquote:Op maandag 28 juli 2014 16:06 schreef Cholula het volgende:
7w 5d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |