abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142891104
Ook niet gebeld helaas.. :N
pi_142891433
Morgen ook weer wat te doen: Houten-Amstelveen in een Mercedes C-klasse. Moet 'm 5 min lopen vanaf huis afleveren :Y
pi_142891509
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:37 schreef Schaapje96 het volgende:
Morgen ook weer wat te doen: Houten-Amstelveen in een Mercedes C-klasse. Moet 'm 5 min lopen vanaf huis afleveren :Y
Hoe laat ophalen? Ik ben om 13:40 in Houten morgenmiddag :)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_142891510
Morgen eindelijk weer eens ritten. Wekker om 6 uur gezet :D

Ik heb trouwens van AR niet eens een contract. Heb een uitzendovereenkomst van Oudstanding uit 2011, waarin niets staat over andere werkzaamheden.
.
pi_142891617
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:40 schreef trolley het volgende:

[..]

Hoe laat ophalen? Ik ben om 13:40 in Houten morgenmiddag :)
Ik word om 14:30 verwacht dus iets eerder dan dat :P
pi_142891724
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:44 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Ik word om 14:30 verwacht dus iets eerder dan dat :P
Helaasch, geen meet. Ik moet om 15:30 uur namelijk weer in Drachten zijn met die auto, dus ik heb m'n tijd wel nodig morgen :P
pi_142892416
Er staat een concurrentiebeding clausule in het contract van EW dat als ze je pakken met werken voor bijv AR je 2500 euro mag lappen.
pi_142892639
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:07 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
Er staat een concurrentiebeding clausule in het contract van EW dat als ze je pakken met werken voor bijv AR je 2500 euro mag lappen.
De eerste de beste rechter veegt dat binnen 3 tellen van tafel.
pi_142892670
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:12 schreef S-RS het volgende:

[..]

De eerste de beste rechter veegt dat binnen 3 tellen van tafel.
Precies dit. Alsof dat standhoudt. :')
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:42:37 #160
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_142893710
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:13 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Precies dit. Alsof dat standhoudt. :')
Zeker als je bv personen vervoer gaat doen. Dat is echt wel ander werk. Buiten dat snap ik sowieso niet wat je zou moeten 'verklikken' alleen dan dat er chauffeurs zijn die zonder rijbewijs motor rijden :X
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_142893721
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 18:48 schreef trolley het volgende:

[..]

Helaasch, geen meet. Ik moet om 15:30 uur namelijk weer in Drachten zijn met die auto, dus ik heb m'n tijd wel nodig morgen :P
Ik heb gewoon 2,5 uur gekregen voor 45 min rijden. Moet trouwens zeggen dat ik nog geen andere hikers ben tegengekomen. Zijn ze zeldzaam of weten ze echt zo goed te verwijnen achter schermpjes? :P
pi_142893858
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:43 schreef Schaapje96 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon 2,5 uur gekregen voor 45 min rijden. Moet trouwens zeggen dat ik nog geen andere hikers ben tegengekomen. Zijn ze zeldzaam of weten ze echt zo goed te verwijnen achter schermpjes? :P
Je komt ze af en toe tegen bij de grote LM's. Almere, Meerkerk feestlocatie, Breda (voor EW) en Breukelen (voor AR). Ohja, Waalwijk is ook wel raak meestal. Eindhoven Europalaan ook wel eens. :P

Wel eens een keer een hiker op ophaallocatie (random bedrijfje ergens) tegengekomen, precies dezelfde rit. Dus in colonne naar de LM Groningen. Toffe vent was dat. _O-

Trouwens, ik hoor jullie bijna nooit als je ritten naar Eindhoven hebt. Hoeven jullie daar nooit heen ofzo? :')

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 19:52:07 ]
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:47:57 #163
414827 Wave103
It's not pop music
pi_142893914
Nog nooit in Breda geweest voor EW.. :o Alleen bij de rijtest
pi_142894021
Aah vandaar, ik ben nog maar 1x in Breda geweest. Voor de rest inderdaad kleine bedrijven of garages
pi_142894091
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:51 schreef Schaapje96 het volgende:
Aah vandaar, ik ben nog maar 1x in Breda geweest. Voor de rest inderdaad kleine bedrijven of garages
Niet bij de grote LM's in Almere/Meerkerk enzo? -O-
  woensdag 30 juli 2014 @ 19:57:39 #166
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_142894226
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:53 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet bij de grote LM's in Almere/Meerkerk enzo? -O-
Ik geloof dat ik na drie maanden pas voor het eerst in Almere kwam (nu vrij regelmatig) en in Meerkerk pas na een half jaar (ben daar nog maar 2x geweest als Groninger).
pi_142894264
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:46 schreef Amoeba het volgende:

Trouwens, ik hoor jullie bijna nooit als je ritten naar Eindhoven hebt. Hoeven jullie daar nooit heen ofzo? :')
Niet naar Eindhoven zelf. Wel naar dorpen zoals Geldrop en Hapert enzo.

Bij NL in Groningen kom je ook nog wel eens iemand tegen, als ze al niet levenloos naar hun telefoon kijken :') En Almere kom ik ook bijna nooit. Meerkerk af en toe, maar nog nooit bij de snelweglocatie.

Überhaupt is 90% van de ritten die ik moet doen voor NL. Vandaag begonnen en geëindigd, ben maar met de fiets gegaan want de OV verbinding daar is redelijk kut te noemen.
pi_142894336
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:57 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik na drie maanden pas voor het eerst in Almere kwam (nu vrij regelmatig) en in Meerkerk pas na een half jaar (ben daar nog maar 2x geweest als Groninger).
Ja duurde bij mij ook even, en Meerkerk ook. Ik heb altijd van die fases dat ik heel vaak in Meerkerk kom ineens. Dan weer een poosje iedere keer naar Waalwijk. Ik vind Waalwijk echt een graflocatie. Kan die zo heten, graflocatie? Met dat buurtbusje enzo, echt verschrikkelijk. :)
pi_142894397
Nope, steeds van showroom naar privéadres of andersom, maar als ik alles zo hoor zal het wel niet lang meer duren :P Huisgenootje rijd constant naar Meerkerk
pi_142894398
En bij van die chauffeursprojecten kom je er ook vaak tegen. Ikzelf moet eigenlijk al de hele vakantie voor PostNL nieuwe bussen brengen voor zo'n project. Dan beginnen we met iets meer dan 10 man in Oosterhout(waar de systemen in de bussen worden gebouwd), waarna ze naar overal in het land moeten. Het zijn daar trouwens wel bijna altijd dezelfde mensen. Mooie is dat het nog best een stuk OV is tussen Breda en Oosterhout, met een overstap op een buurtbus. Altijd maar de vraag of het dan wel of niet gaat passen :)

Dinsdag nog met 6 man achter elkaar in die PostNL bussen naar Den Hoorn gereden. Is toch leuk om te zien in je spiegels als je voorop rijdt :). Even kijken of ik daar nog een foto van heb.

Edit: Gevonden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door kweenie1 op 30-07-2014 20:16:56 ]
  woensdag 30 juli 2014 @ 20:06:56 #171
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_142894609
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 19:58 schreef ManScat het volgende:
Überhaupt is 90% van de ritten die ik moet doen voor NL.
Kan het kloppen dat AR een stuk minder klanten heeft dan EW, maar wel grote klanten? Ik heb namelijk van meerdere AR'ers gehoord dat ze erg vaak voor hetzelfde bedrijf rijden, terwijl ik voor EW telkens weer voor andere klanten rijd.
pi_142895057
quote:
5s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:06 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Kan het kloppen dat AR een stuk minder klanten heeft dan EW, maar wel grote klanten? Ik heb namelijk van meerdere AR'ers gehoord dat ze erg vaak voor hetzelfde bedrijf rijden, terwijl ik voor EW telkens weer voor andere klanten rijd.
Zou best eens kunnen, aangezien AR ook voor Breukelen rijdt. Al kom ik daar persoonlijk ook niet zo vaak :P

En hoe zit het met de Vogel dan? Maken die alleen gebruik van de diensten van AR of ook van EW. Voor hen rij ik namelijk ook nog wel eens, vooral nu ze Opel in Groningen en Assen van hebben overgenomen. (Van die andere vogel, snappen jullie hem? :D )
pi_142895888
quote:
5s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:06 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ja klopt. Je rijdt de meeste ritten voor een grote LM uit je stad, bij mij is dat hoofdzakelijk De Vogel en de car rentals op Eindhoven Airport, één daarvan heeft ook nog een vestiging in de stad waar ik wel eens kom.

Anders is het meestal gewoon een auto ophalen voor grote LM's

Ik denk dat het traject wat ik het meeste afleg toch wel Eindhoven - Schiphol is. Vanuit Airport naar een vestiging van de budget car rental. :)
pi_142896075
Ik had 'vroeger' veel ritten voor de rode 'Vis. En nu nooit meer.

Moet morgen bij een dealer tegenover de dealer zijn waar dit ding staat. Hopelijk staat hij buiten, wil hem wel eens goed bekijken. Bizar apparaat :D
.
pi_142896174
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:38 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik had 'vroeger' veel ritten voor de rode 'Vis' met een letter er voor. Eigenlijk nooit meer een rit voor die klant.

Moet morgen bij een dealer tegenover de dealer zijn waar dit ding staat. Hopelijk staat hij buiten, wil hem wel eens goed bekijken. Bizar apparaat :D
Vandaag nog joh. Kom zo vaak bij die lui he. :o

Waar moet je wezen? Vaag het gevoel dat ik dat ding herken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 20:40:52 ]
pi_142896217
quote:
Ik had 'vroeger' veel ritten voor de rode 'Vis. En nu nooit meer.

Als je hem spot wel even een foto maken he?

En Amoeba, dat is toch die op schiphol met die immer vriendelijke man?
pi_142896254
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:41 schreef ManScat het volgende:

[..]

Als je hem spot wel even een foto maken he?

En Amoeba, dat is toch die op schiphol met die immer vriendelijke man?
Ja. Op de Pakhuisstraat.

Die chinees he. :') Werklustig ventje is dat.
Die andere vent is best prima namelijk. :P
pi_142896332
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:42 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja. Op de Pakhuisstraat.

Die chinees he. :') Werklustig ventje is dat.
Die andere vent is best prima namelijk. :P
Dan kom ik dus vaak op de verkeerde momenten daar.
Ik vragen hoe en wat, of het allemaal afgedaan was. Loopt ie gewoon weg :')

Was toen nog een andere hiker bij (ook vanuit Groningen), die ook zoiets had van "wtf is dit"...
pi_142896372
Had m'n post aangepast omdat ik de naam te herkenbaar vond, was hij al gequote :D .

Altijd ritjes Utrecht-Schiphol, Utrecht-Apeldoorn, Utrecht-Heerlen en naar de krappe vestiging in het centrum van Amsterdam etc. Ook nieuwe Opeltjes van hun 'huisdealer' door het hele land naar de vestigingen gereden. Prima ritten waren dat.

Ook best vaak locatiewerk gedaan, maar dat ben ik op een bepaald moment gaan weigeren. Het werd me te veel poetswerk ipv rijden.

Is in Veghel. Maar er staat er ook zo een langs de A2 thv Zaltbommel soms.
.
pi_142896447
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:44 schreef Pizzabodem het volgende:
Had m'n post aangepast omdat ik de naam te herken baar vond, was hij al gequote :D .

Altijd ritjes Utrecht-Schiphol, Utrecht-Apeldoorn, Utrecht-Heerlen etc. Ook best vaak locatiewerk gedaan, maar dat ben ik op een bepaald moment gaan weigeren. Het werd me te veel poetswerk ipv rijden.
Heerlen en Apeldoorn kom ik dan weer nooit. Ben er ook een keer geweest .. voor de Rode Vis

quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:43 schreef ManScat het volgende:

[..]

Dan kom ik dus vaak op de verkeerde momenten daar.
Ik vragen hoe en wat, of het allemaal afgedaan was. Loopt ie gewoon weg :')

Was toen nog een andere hiker bij (ook vanuit Groningen), die ook zoiets had van "wtf is dit"...
Ja klopt. Je geeft hem die sleutels en dat papiertje, en weg is die. :')

quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:44 schreef Pizzabodem het volgende:
Had m'n post aangepast omdat ik de naam te herkenbaar vond, was hij al gequote :D .

Altijd ritjes Utrecht-Schiphol, Utrecht-Apeldoorn, Utrecht-Heerlen etc. Ook best vaak locatiewerk gedaan, maar dat ben ik op een bepaald moment gaan weigeren. Het werd me te veel poetswerk ipv rijden.

Is in Veghel. Maar er staat er ook zo een langs de A2 thv Zaltbommel soms.
Bij VdU (de Audi/Volkswagen dealer) ? Daarvoor zit inderdaad een Mercedes dealer :D Daar heb ik toen die A7 af moeten leveren. :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 20:49:11 ]
pi_142896463
Ik heb twee keer voor hen "locatiewerk" moeten doen. Was gewoon auto's van de ene vestiging naar de andere rijden. :D
pi_142896554
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:46 schreef ManScat het volgende:
Ik heb twee keer voor hen "locatiewerk" moeten doen. Was gewoon auto's van de ene vestiging naar de andere rijden. :D
Zit die uitgave vestiging van hen in de hal van Schiphol? Moet morgen weer voor ze rijden, maar weet effe niet waar die nu precies zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2014 20:48:29 ]
pi_142896603
quote:
Bij VdU (de Audi/Volkswagen dealer) ? Daarvoor zit inderdaad een Mercedes dealer :D Daar heb ik toen die A7 af moeten leveren. :Y
Jup!
.
pi_142896662
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zit die uitgave vestiging van hen in de hal van Schiphol? Moet morgen weer voor ze rijden, maar weet effe niet waar die nu precies zitten.
Ja, als ik me niet vergis in een van de aankomsthallen of op het plaza.
Maar ik heb vanaf daar nog nooit hoeven rijden. Was locatiewerk voor vestiging Groningen. Waren toen meerdere ritten Groningen - Emmen - Groningen en een keer naar Arnhem.
  woensdag 30 juli 2014 @ 20:55:51 #185
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_142896936
quote:
Haha, "genoemde prijs is excl. BPM"

Daar kun je dus nog gerust 200k bij optellen. :D
pi_142897015
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:55 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Haha, "genoemde prijs is excl. BPM"

Daar kun je dus nog gerust 200k bij optellen. :D
Maar daarna heb je wel een bruut boodschappenwagentje. _O_
pi_142897053
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:48 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ze hebben een depot bij Schiphol en een balie vlak naast 6T volgens mij.

Misschien dat ze me per ongeluk hebben geblokkeerd voor die klant, omdat ik locatiewerk voor hun begon te weigeren.

Aantal keren heb ik me ook wel aardig vermaakt met dat locatiewerk voor hun hoor. Gewoon voor de rest van de AR mensen uitrijden met locatiewerk, ik was bekend in de regio en met de klanten en de rest niet. De hele dag in een Renault Modus Automaat door Nederland gereden, eigenlijk niets gedaan. Moest alleen maar zorgen dat de rest van de auto's op de goede plaats werd afgeleverd en de andere AR mensen mee terug nemen/droppen bij de volgende auto en bijhouden wie welke auto had gereden.

En dan een dag locatiewerk dat ik gewoon 2,5 uur in de buur van Schiphol moest rondhangen in een auto omdat er evt. een specifieke auto naar Utrecht moest voor een belangrijke klant. Uiteindelijk kwam ik weer in dezelfde auto terug naar Utrecht :D

En ineens tijdens locatiewerk samen met een gozer vanuit Utrecht naar het hoofdkantoor in Almere. Daar was iemand afwezig dus de verhuurlocatie daar moest ook even door Utrecht worden beheerd. Dus toen ineens naar allemaal klanten in 't Gooi en Flevoland gereden.
.
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:02:17 #188
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_142897243
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Maar daarna heb je wel een bruut boodschappenwagentje. _O_
Klopt, maar als ik moest kiezen zou ik eerder voor deze straatlegale Marauder gaan. :P

pi_142897245
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 20:58 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Ze hebben een depot bij Schiphol en een balie vlak naast 6T volgens mij.

Misschien dat ze me per ongeluk hebben geblokkeerd voor die klant, omdat ik locatiewerk voor hun begon te weigeren.

Aantal keren heb ik me ook wel aardig vermaakt met dat locatiewerk voor hun hoor. Gewoon voor de rest van de AR mensen uitrijden met locatiewerk, ik was bekend in de regio en met de klanten en de rest niet. De hele dag in een Renault Modus Automaat door Nederland gereden, eigenlijk niets gedaan. Moest alleen maar zorgen dat de rest van de auto's op de goede plaats werd afgeleverd en de andere AR mensen mee terug nemen/droppen bij de volgende auto en bijhouden wie welke auto had gereden.

En dan een dag locatiewerk dat ik gewoon 2,5 uur in de buur van Schiphol moest rondhangen in een auto omdat er evt. een specifieke auto naar Utrecht moest voor een belangrijke klant. Uiteindelijk kwam ik weer in dezelfde auto terug naar Utrecht :D
Dat heb ik ook wel eens gedaan. Met een collega voor de Vogel een paar uur op sleep. Elkaar van de ene naar de andere lokatie brengen (dus feitelijk gewoon beide auto's omwisselen), beetje door België karren en ouwehoeren. Mooi werk soms. _O-
pi_142897446
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel eens gedaan. Met een collega voor de Vogel een paar uur op sleep. Elkaar van de ene naar de andere lokatie brengen (dus feitelijk gewoon beide auto's omwisselen), beetje door België karren en ouwehoeren. Mooi werk soms. _O-
Bij de vogel ben ik het ook gaan weigeren. Kom ik daar in m'n nette kleren, kon ik 2 uur lang winterbanden voor MB sprinters gaan opstapelen op een vage zolder. Inclusief velgen. Eerst was het werk ook wel leuk, hele dag pendelen in nieuwe huurauto's tussen de nabijgelegen MB dealer van de Vogel en de Vogelrent locatie. Stond er een auto met een lekke band, helemaal plat moest ik die even kilometertje verderop brengen bij hun dealer :P

Had voor de vogel wel altijd leuke ritten als ik daar eens een gewone rit voor had. Utrecht-Heerlen, Utrecht-Zwolle, Utrecht-Eindhoven, Eindhoven-Hoofddorp, Zwolle-Eindhoven en allemaal kazerne's. En vaak mooie auto's. Veel Mercedessen (C-klasses vooral, maar ook soms E-klasses).
.
pi_142897523
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:06 schreef Pizzabodem het volgende:

[..]

Bij de vogel ben ik het ook gaan weigeren. Kom ik daar in m'n nette kleren, kon ik 2 uur lang winterbanden voor MB sprinters gaan opstapelen op een vage zolder. Inclusief velgen. Eerst was het werk ook wel leuk, hele dag pendelen in nieuwe huurauto's tussen de nabijgelegen MB dealer van de Vogel en de Vogelrent locatie. Stond er een auto met een lekke band, helemaal plat moest ik die even kilometertje verderop brengen bij hun dealer :P
Als ik lokatiewerk heb bij de vogel trek ik gewoon aan wat ik makkelijk vind.

Afgelopen winter wel geluk gehad. Amper vorst, weinig sneeuw. Goed wintertje om te hiken was dat. :P
  woensdag 30 juli 2014 @ 21:12:15 #192
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_142897720
Morgen chill dagje.

Auto tussen 9 en half 10 ophalen in Amsterdam en dan OM 11 uur afleveren in Den Haag.. Dat word dus bijna een uurtje verplicht pauze, right? :')

Vervolgens moet ik met OV naar Delft waar ik pas tussen 1 en 2 een auto op moet halen. Dus dat is wéér een uur verplicht pauze.

Niet zo handig en ik doe het liever allemaal aan 1 stuk door maar ik mag niet klagen. :+
pi_142897874
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:02 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Klopt, maar als ik moest kiezen zou ik eerder voor deze straatlegale Marauder gaan. :P

Neejoh, een F650 of de brabus versie van die 6x6 :P
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_142899604
Morgen m'n nieuwe gadgets eens testen :P

Heb na 1,5 jaar hiken dan eindelijk eens een 12V dual charger besteld, en een universele telefoonhouder die zowel in het ventilatierooster kan, als tegen het raam geplakt kan worden. Dus morgen mooi de iPhone aan de lader, telefoon tegen het voorruit parkeren en de dashcam eens testen! ^O^ >:)

Ik hoop dat ik heel wat asfalt-klootzakken op beeld kan vastleggen morgen })
pi_142899815
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:45 schreef trolley het volgende:
Morgen m'n nieuwe gadgets eens testen :P

Heb na 1,5 jaar hiken dan eindelijk eens een 12V dual charger besteld, en een universele telefoonhouder die zowel in het ventilatierooster kan, als tegen het raam geplakt kan worden. Dus morgen mooi de iPhone aan de lader, telefoon tegen het voorruit parkeren en de dashcam eens testen! ^O^ >:)

Ik hoop dat ik heel wat asfalt-klootzakken op beeld kan vastleggen morgen })
Zoveel geheugen heb je niet om te filmen
pi_142899901
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2014 21:50 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Zoveel geheugen heb je niet om te filmen
iPhone 4 met 64 GB :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmen lukt nog, alleen opslaan gaat lastiger worden denk ik :P

Edit: de rit van Drachten - Drachten moet hij nog wel aankunnen :')
pi_142900564
Dat opslaan is niet echt een probleem, heb bij mijn dashcam app aangegeven dat ie zoveel geheugen kan gebruiken. Als er niks bijzonders gebeurt, schrijft de app dat geheugen weer over totdat er wat gebeurt
Nee, toch niet
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:36:07 #198
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_142901947
Hmm, ik heb nog 12 gb vrij op mijn telefoon (van de 16 gb). 1 minuutje filmen op 720p kost ongeveer 60 mb, dus ik zou zo'n 200 minuten kunnen filmen. :9

Hoeveel kost zo'n telefoonhouder? Als het niet al te duur is wil ik het best eens uitproberen. :D
pi_142902478
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:36 schreef Schaafkaas het volgende:
Hoeveel kost zo'n telefoonhouder? Als het niet al te duur is wil ik het best eens uitproberen. :D
Via bol.com heb je zo'n ding voor ¤12,95.
pi_142903470
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 14:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik kom zodirect met de 103 zuidwaarts gerold. Als je een bak koffie hebt wil ik best langswippen. M'n auto wacht wel.

M.a.w. foutje bij de planning, rit naar Almere is al opgehaald. :P

Halte Europalaan is 10 minuten wandelen. Ik woon bij de halte St. Petruskerk (lijn 2), tussen de Woenselse Markt en de rotonde Boschdijk/Kronehoefstraat aan de Kronehoefstraat.

Die ME inval laatst was zo ongeveer bij mijn buren, je kunt op een YouTube filmpje mijn auto (oranje Tigra) zien staan. :P

Ik edit gewoon verder:

Morgen Eindhoven - West-Graftdijk ( wat :') ) per Audi A3
Schiphol - Arnhem per Vivaro, en diezelfde Vivaro heb ik maandag van Eindhoven naar Schiphol gesleept. :D
Dat is zeker die wijk waar ze momenteel ook aan het slopen zijn? Wel een prima plek in ieder geval.

En je tweede rit is zeker naar de Dr C Lelyweg?

quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:05 schreef Solidberg het volgende:
Dat opslaan is niet echt een probleem, heb bij mijn dashcam app aangegeven dat ie zoveel geheugen kan gebruiken. Als er niks bijzonders gebeurt, schrijft de app dat geheugen weer over totdat er wat gebeurt
Moet je dan wel handmatig aangeven wanneer ie iets moet 'onthouden'?

[ Bericht 24% gewijzigd door Ordinateur op 30-07-2014 23:13:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')