Oja even heen en weer voor de WK toch wat een baasquote:Op maandag 28 juli 2014 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tarado is er ook. Onze enige multinational.
Ik heb ook wel betere tijden gekendquote:Op maandag 28 juli 2014 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tarado is er ook. Onze enige multinational.
Ik heb nog een oud account daarvanquote:Op maandag 28 juli 2014 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
speel nu runescape man oldschool server
maar doe wel bot
Wow. Jij moet je wel heel erg vervelen.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar doe wel bot
Het komt allemaal goed Tarado. Ik vertrouw in je.quote:
Waaromquote:Op maandag 28 juli 2014 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar doe wel bot
nee oldschool is bijna iedereen gewoon 18-25 tochquote:Op maandag 28 juli 2014 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom
Dat is toch meer iets voor kinderen of valt het mee.
heb m al op mn acc gezet maar heb maar 10 minuten gespeeld denk ikquote:
Mofuckerquote:Op maandag 28 juli 2014 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb m al op mn acc gezet maar heb maar 10 minuten gespeeld denk ik
moet je fansites in gaten houden en sites als tweakersquote:
Ik heb elke XP wel een beta key gehad, behalve dezequote:Op maandag 28 juli 2014 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je fansites in gaten houden en sites als tweakers
echt heel veel keys deze beta
ik elke xpac behalve TBCquote:Op maandag 28 juli 2014 14:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb elke XP wel een beta key gehad, behalve deze,
o ik vond t wel leuk manquote:Op maandag 28 juli 2014 14:54 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze gespeeld maar is saai man Inso.
Waarschijnlijk ben ik gewoon te dom moet die hotelkamer en gang inspecteren maar kom echt 70 koffers tegen geen zin om die allemaal open te maken dus was alweer gestopt met spelenquote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik gewoon te dom moet die hotelkamer en gang inspecteren maar kom echt 70 koffers tegen geen zin om die allemaal open te maken dus was alweer gestopt met spelen
Zodra ik duidelijkheid heb over mijn trip naar KL.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en Doublepain
Overigens Don, ik reed 2 weken geleden op de snelweg naast een Maserati, het was soort van een race we reden 180/190, ik reed wel voor hemmaar hij hield in volgensmij..
Maar wanneer ga je die van jou halen? Kunnen we ook racen
Je moet gewoon Engelse teksten proper kunnen vertalen naar het Nederlands.quote:
Ga je nog naar Feyenoord - Besiktas?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zodra ik duidelijkheid heb over mijn trip naar KL.
Engels naar Nederlands dus?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet gewoon Engelse teksten proper kunnen vertalen naar het Nederlands.Ik controleer het daarna wel en dien het in. Moet alleen wel even kijken of er nog ruimte is om meer te doen. Zal het je dan wel even per DM laten weten.
Ik dacht dat je al terug was daarvanquote:Op maandag 28 juli 2014 14:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zodra ik duidelijkheid heb over mijn trip naar KL.
Die is wel baas jammer alleen COD, want CODquote:Op maandag 28 juli 2014 14:56 schreef Doublepain het volgende:
Nu we het over games hebben:
Screenshot van mijn COD game
[ afbeelding ]
Snoop dogg add on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |