Neuh, ga wel in de leer bij Bouterse.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeer goed welke rol wil jij krijgen
de nieuwe leider als lenin?
Jullie mogen bij mij komen werken. Uiteraard niet voor loon, maar gewoon omdat jullie het graag willen.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
maakt niet uit LR, ik heb ook geen werk meer
we're all in this together
Deal. Ik werk voor een verblijfplaats en voedsel.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie mogen bij mij komen werken. Uiteraard niet voor loon, maar gewoon omdat jullie het graag willen.
Ik kan misschien nog wel een baantje voor je fixen. 1500 euro per maand als je doorwerkt, ben je wel tenminste 30 uur per week tekst aan het vertalen. Je Engels en Nederlands moeten wel goed zijn dus dat kan lastig worden.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:38 schreef Insomnia_ het volgende:
maakt niet uit LR, ik heb ook geen werk meer
we're all in this together
Oh. Je wil voedsel.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deal. Ik werk voor een verblijfplaats en voedsel.
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja
[..]
Kommetje rijst moet er toch wel afkunnen?
in kuala lumpur?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie mogen bij mij komen werken. Uiteraard niet voor loon, maar gewoon omdat jullie het graag willen.
Ik wil je honden wel komen uitlaten voor 1500 per maand wel reiskostenvergoeding en contant uitbetalen.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan misschien nog wel een baantje voor je fixen. 1500 euro per maand als je doorwerkt, ben je wel tenminste 30 uur per week tekst aan het vertalen. Je Engels en Nederlands moeten wel goed zijn dus dat kan lastig worden.
Vertel ons over de nieuwe WOW smoofquote:
hoe goed is goedquote:Op maandag 28 juli 2014 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan misschien nog wel een baantje voor je fixen. 1500 euro per maand als je doorwerkt, ben je wel tenminste 30 uur per week tekst aan het vertalen. Je Engels en Nederlands moeten wel goed zijn dus dat kan lastig worden.
Ok. Deal.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja
[..]
Kommetje rijst moet er toch wel afkunnen?
DIe is nog nie tuit.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vertel ons over de nieuwe WOW smoof
Tarado is er ook. Onze enige multinational.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:47 schreef Elan het volgende:
Dit topic gaat wel hard achteruit eerst was ik de enige werkloze en nu zijn er al 4.
Gelukkig is Don er op ons gemiddeld BNP een beetje op peil te houden.
saai heb al lang betaquote:Op maandag 28 juli 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vertel ons over de nieuwe WOW smoof
en Doublepainquote:Op maandag 28 juli 2014 14:47 schreef Elan het volgende:
Dit topic gaat wel hard achteruit eerst was ik de enige werkloze en nu zijn er al 4.
Gelukkig is Don er op ons gemiddeld BNP een beetje op peil te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |