Waar leef jij van danquote:Op maandag 28 juli 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geeneens bijslag gek. Nog altijd aan het wachten op jouw vacature.
Hij huilt alleen nog altijd om Groningen en jouw afkeuring in de dierentuin.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is best lekker weer op het vakantieadres van Johannes.
Gewerkt hebben/Stufi. Momenteel slechts wat nieuws aan het zoeken.quote:
Dat is niet gek met Jurgen van de broek hahahahahahaquote:Op maandag 28 juli 2014 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knut. De Belgen zijn zwaar teleurgesteld over de Tour. Wat is jouw mening?
Waar zit hijquote:Op maandag 28 juli 2014 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is best lekker weer op het vakantieadres van Johannes.
Studeer je nog in 14/15?quote:Op maandag 28 juli 2014 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij huilt alleen nog altijd om Groningen en jouw afkeuring in de dierentuin.
[..]
Gewerkt hebben/Stufi. Momenteel slechts wat nieuws aan het zoeken.
Ze worden hier nog pissig als ze hebben over het feit dat hij bergop viel...quote:Op maandag 28 juli 2014 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is niet gek met Jurgen van de broek hahahahahaha
tour was ok.
Oh ja Noord(oosten) heeft prima weer ja. M'n pa zit in Noord Zweden. Eerste hitte-alarm ooitquote:
het wordt echt tijd voor de revolutie lrquote:Op maandag 28 juli 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh. Ik ben een complete fuck up.
Ik help wel mee, ik ben in Cuba geweest.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het wordt echt tijd voor de revolutie lr
zeer goed welke rol wil jij krijgenquote:Op maandag 28 juli 2014 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik help wel mee, ik ben in Cuba geweest.
Mijn schoonouders zitten daar ook met de nieuwe camper.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh ja Noord(oosten) heeft prima weer ja. M'n pa zit in Noord Zweden. Eerste hitte-alarm ooit![]()
Wat, ben je gestoptquote:Op maandag 28 juli 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig. Mooi stukje Europa sowieso. Zal daar ooit weer eens wonen. Denk een beetje hubben tussen Lapland en Balkan.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn schoonouders zitten daar ook met de nieuwe camper.
quote:Op maandag 28 juli 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |