Ja tuurlijk kan het altijd goedkoper, maar niet iedereen denkt alleen aan geluidskwaliteit. Koop jij ook kleding puur om de funtionaliteit?quote:Op maandag 28 juli 2014 18:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles wat je voor hetzelfde geld kan kopen zal beter klinken. Div Sennheiser modellen, AKG.
Design van een koptelefoon, Who cares. Mensen die een koptelefoon dragen als fashion accessoire
Een koptelefoon is geen fashion statement. En als het dat wel was, dan had ik ook geen Beats by Dre gekocht. Dan had ik wel iets op m'n hoofd gezet waarmee ik me zou onderscheiden van de massa. En qua speakers en/of receiver. Ja die koop ik omdat het goed moet klinken, niet omdat het er fancy uitziet. Bij dit soort dingen function > fashion. Gebruiksvoorwerpen moeten in eerste instantie doen waarvoor ze gemaakt zijn, en dat moeten ze goed doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:20 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja tuurlijk kan het altijd goedkoper, maar niet iedereen denkt alleen aan geluidskwaliteit. Koop jij ook kleding puur om de funtionaliteit?
Wat een ultiem dom argument.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:53 schreef Susteren het volgende:
Dus jij koopt muziek van Rick Ross zodat hij nog een nieuwe Bentley voor erbij kan aanschaffen?
Weet jij wie Rick Ross is?quote:
Ja, maar ik zal er geen album van kopen.quote:
Misschien kun je je geld terug vragen?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:18 schreef remi1986 het volgende:
Dat Popcorn Time loopt wel achter... Amazing Spiderman 2 nog niet beschikbaar, terwijl al een paar dagen --> The Amazing Spider-Man 2 (2014) x264 1080p WEB-DL DD5.1
quote:
Komt omdat ze gebruik maken van de database van Yify torrents en die hebben de film nog nietquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:18 schreef remi1986 het volgende:
Dat Popcorn Time loopt wel achter... Amazing Spiderman 2 nog niet beschikbaar, terwijl al een paar dagen --> The Amazing Spider-Man 2 (2014) x264 1080p WEB-DL DD5.1
Al eens geprobeerd? Hoor over de chromecast ondersteuning niet echt donderende verhalen...quote:Op maandag 28 juli 2014 21:31 schreef remi1986 het volgende:
Popcorn time, inderdaad heerlijk programma, helemaal aangezien de Chromecast ondersteund wordt
Voor wat ik heb getest, werkt het prima. Maar Chromecast support zit nog niet in de laatste stable release. Ze zullen wellicht nog het één en ander verbeteren.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:40 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Al eens geprobeerd? Hoor over de chromecast ondersteuning niet echt donderende verhalen...
yifi? Wat een prutskwaliteitquote:Op dinsdag 29 juli 2014 16:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Komt omdat ze gebruik maken van de database van Yify torrents en die hebben de film nog niet
een software dat :Squote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het is een software dat zorgt dat je torrents kan streamen in een Netflixachtig omgeving.
die kans lijkt me klein. Daarnaast ben je natuurlijk illegaal bezig aangezien je ook upload en dat nu ook in Nederland strafbaar is terwijl netflix legaal is.quote:Op maandag 1 september 2014 20:41 schreef fratsman het volgende:
Eventjes op de laptop geinstalleerd en werkt (vooralsnog) top! IOS-app zit er aan te komen las ik. Als die app ook beschikbaar komt voor een Samsung smart tv dan gaat Netflix er uit.
En 1.3 miljoen andere Nederlanders met mij, dus hou maar op met die TimKuik-discussie. Netflix heeft de aanzet gegeven, en Popcorn Time is de overtreffende trap. Steeds meer aanbod onder één knop. Je merkt in alles dat de consument dit wil. De stap naar een model dat alle content via streaming aanbiedt komt telkens een stapje dichterbij. Nu moeten alle partijen (dus ook de maatschappijen achter de films en series) dit inzien, dus niet een karig aanbod via een stuk of drie aanbieders, maar echt alles onder één knop.quote:Op maandag 1 september 2014 20:57 schreef wootahH het volgende:
[..]
die kans lijkt me klein. Daarnaast ben je natuurlijk illegaal bezig aangezien je ook upload en dat nu ook in Nederland strafbaar is terwijl netflix legaal is.
is geen discussie, puur een mededeling. Is een besluit van de overheid en boetes zijn dus ook niet meer uitgesloten. Ben het ermee eens dat gewoon alles beschikbaar moet zijn tegen een redelijke prijs.quote:Op maandag 1 september 2014 21:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
En 1.3 miljoen andere Nederlanders met mij, dus hou maar op met die TimKuik-discussie. Netflix heeft de aanzet gegeven, en Popcorn Time is de overtreffende trap. Steeds meer aanbod onder één knop. Je merkt in alles dat de consument dit wil. De stap naar een model dat alle content via streaming aanbiedt komt telkens een stapje dichterbij. Nu moeten alle partijen (dus ook de maatschappijen achter de films en series) dit inzien, dus niet een karig aanbod via een stuk of drie aanbieders, maar echt alles onder één knop.
Dat dus.quote:Op maandag 1 september 2014 22:03 schreef wootahH het volgende:
[..]
is geen discussie, puur een mededeling. Is een besluit van de overheid en boetes zijn dus ook niet meer uitgesloten. Ben het ermee eens dat gewoon alles beschikbaar moet zijn tegen een redelijke prijs.
Hoi Susteren!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:55 schreef Susteren het volgende:
Ik kwam vandaag erachter dat er gewoon een geweldig gratis alternatief is voor Netflix, en ik ben na een film gekeken te hebben helemaal overtuigd! Popcorn Time werkt echt heel goed, je kunt films vrijwel meteen kijken en het ziet er bovendien ook nog eens geweldig uit!
Daarom dacht ik dat het wellicht een goede tip was, geen idee of iedereen hier het al kent though.
quote:Op maandag 1 september 2014 23:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoi Susteren!
Dankzij dit topic ben ik het ook gaan proberen, maar sommige films die ik op 1080P afspeel wordt aan 2 kanten tegelijk afgespeeld, dus splitscreen als het ware. Hoe fix ik dit?
Wel gek dit
Da's 3dquote:Op maandag 1 september 2014 23:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hoi Susteren!
Dankzij dit topic ben ik het ook gaan proberen, maar sommige films die ik op 1080P afspeel wordt aan 2 kanten tegelijk afgespeeld, dus splitscreen als het ware. Hoe fix ik dit?
Wel gek dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |