Het is een software dat zorgt dat je torrents kan streamen in een Netflixachtig omgeving.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:56 schreef MarkyB het volgende:
Vertel er eens wat meer over? Is het software, hardware?
Weer zo anti-brein als de pest en dus gevoelig voor offline halen..quote:Op maandag 28 juli 2014 10:57 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het is een software dat zorgt dat je torrents kan streamen in een Netflixachtig omgeving.
Nope, ze beweren zelf "This PopcornTime service will never be taken down. Download and enjoy".quote:Op maandag 28 juli 2014 10:58 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Weer zo anti-brein als de pest en dus gevoelig voor offline halen..
Dan moet het wel waar zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:42 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nope, ze beweren zelf "This PopcornTime service will never be taken down. Download and enjoy".
Heb het er op staan maar gaat me allemaal een beetje te traag + te veel werkt niet..quote:Op maandag 28 juli 2014 11:05 schreef Dimens het volgende:
Doe mij dan maar gewoon XBMC met IceFilms.
www.google.nlquote:Op maandag 28 juli 2014 11:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar heb je een linkje voor de download?
Gratis onbeperkt films en series kijken zonder reclame. Goh, zou het legaal zijn?quote:
Maar geef toe, het is awesome. Niet meer een half uur een film torrent downloaden, maar gewoon meteen steamen die hap (inclusief beschrijving en trailer).quote:Op maandag 28 juli 2014 11:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Gratis onbeperkt films en series kijken zonder reclame. Goh, zou het legaal zijn?.
Geen idee, ik heb gewoon Netflix.quote:
Allemaal mooie praatjes om illegale dingen voor jezelf recht te lullen.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:47 schreef Susteren het volgende:
Die films maken al genoeg winst met de bios vertoningen, tevens besteden ze de dvd/blueray distributie vrijwel altijd uit aan derden en maken ze zelf nieteens zo'n gigantische winst hiermee.
Het enige wat ik traag vind gaan is het laden van de lijsten. Maar als je even snel een film wil gaan kijken die je op dat moment niet in je bibliotheek hebt staan, werkt het wat mij betreft goed genoeg.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb het er op staan maar gaat me allemaal een beetje te traag + te veel werkt niet..
Ik moet er meer tijd in steken om het allemaal uit te zoeken maar juist omdat het zo traag laad heb ik daar geen zin inquote:Op maandag 28 juli 2014 11:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het enige wat ik traag vind gaan is het laden van de lijsten. Maar als je even snel een film wil gaan kijken die je op dat moment niet in je bibliotheek hebt staan, werkt het wat mij betreft goed genoeg.
Series kun je ook in je favorieten opslaan waarna je niet elke keer weer opnieuw de lijst moet ophalen. Dan zet je in een paar seconden een nieuwe aflevering van je serie op. Helaas werkt de "starten waar ik gebleven was"-functie niet onder Icefilms. Dat is wel een gemis.
"Zij verdienen genoeg dus ik vind dat ik het recht heb om het te stelen."quote:Op maandag 28 juli 2014 11:47 schreef Susteren het volgende:
Die films maken al genoeg winst met de bios vertoningen, tevens besteden ze de dvd/blueray distributie vrijwel altijd uit aan derden en maken ze zelf nieteens zo'n gigantische winst hiermee.
Dus jij koopt muziek van Rick Ross zodat hij nog een nieuwe Bentley voor erbij kan aanschaffen?quote:Op maandag 28 juli 2014 11:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Zij verdienen genoeg dus ik vind dat ik het recht heb om het te stelen."
Nee. Ik luister zijn muziek niet. Voor deze post had ik eveneens geen idee wie het was.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dus jij koopt muziek van Rick Ross zodat hij nog een nieuwe Bentley voor erbij kan aanschaffen?
De applicatie doet op de achtergrond gewoon een torrent downloaden natuurlijk. Je kan die films na het kijken ook uit de applicatie kopierenquote:Op maandag 28 juli 2014 13:12 schreef Broadway het volgende:
Ik vind time4popcorn wel een stuk beter dan popcorntime.io want die speelt vaak niet af, het effect is trouwens dat ik vrijwel niets meer download want ik bekijk films/series gewoon meteen.
Idd maar alleen als je de instelling veranderd want standaard wist hij het cache bij afsluiten.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De applicatie doet op de achtergrond gewoon een torrent downloaden natuurlijk. Je kan die films na het kijken ook uit de applicatie kopieren
Ik koop muziek omdat ik geniet van de muziek, niet om iemand rijk of arm te maken.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:53 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dus jij koopt muziek van Rick Ross zodat hij nog een nieuwe Bentley voor erbij kan aanschaffen?
Meeste online streamingdiensten leveren niet de kwaliteit zoals deze wel is te downloaden.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:49 schreef Tha_Duck het volgende:
Downloaden van films is zo 2012
Neem gewoon Netflix of het alternatief van Videoland.
Ja, en dan is diefstal toegestaan. Had ik laatst ook, brood bij de Jumbo was niet zo lekker als bij de Warme Bakker. Echt een stuk mindere kwaliteit. Toen heb ik 3 broden en 2 zakken chips zonder te betalen meegenomen.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meeste online streamingdiensten leveren niet de kwaliteit zoals deze wel is te downloaden.
Lekkere vergelijking ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:51 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, en dan is diefstal toegestaan. Had ik laatst ook, brood bij de Jumbo was niet zo lekker als bij de Warme Bakker. Echt een stuk mindere kwaliteit. Toen heb ik 3 broden en 2 zakken chips zonder te betalen meegenomen.
Volgende keer een kopie maken van die broden en zakken chips.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:51 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja, en dan is diefstal toegestaan. Had ik laatst ook, brood bij de Jumbo was niet zo lekker als bij de Warme Bakker. Echt een stuk mindere kwaliteit. Toen heb ik 3 broden en 2 zakken chips zonder te betalen meegenomen.
Waarom?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Volgende keer een kopie maken van die broden en zakken chips.
Bedankt voor een dooddoener, jammer dat je niet in discussie durft.quote:
Je mag gerust een foto maken van een Bluray doosje hoor, als je het in die vergelijking wil gieten.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan merkt de Jumbo er niks van
foto = kopie?quote:Op maandag 28 juli 2014 15:55 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je mag gerust een foto maken van een Bluray doosje hoor, als je het in die vergelijking wil gieten.
Ah ja, want downloaden staat gelijk aan stelen, ongeacht of er mogelijk voor betaald is. En zo is streamen natuurlijk altijd legaal, ongeacht of er voor is betaald of niet.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Want het blijft beiden stelen, hoe je het ook wendt of keert.
Jij zegt het, bewijs het eens. Kan net zo goed een rip zijn of een losse opname in de bioscoop. Niks met kopie te maken.quote:
Nee. Illegaal downloaden of illegaal streamen is illegaal.quote:Op maandag 28 juli 2014 15:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, want downloaden staat gelijk aan stelen, ongeacht of er mogelijk voor betaald is. En zo is streamen natuurlijk altijd legaal, ongeacht of er voor is betaald of niet.
quote:Op maandag 28 juli 2014 15:58 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Jij zegt het, bewijs het eens. Kan net zo goed een rip zijn of een losse opname in de bioscoop. Niks met kopie te maken.
En het doet niet af aan het feit dat je iets steelt en het bij wet verboden is. Of het nu een kopie is of een brood of een auto.
Non argument van dat kopie altijd
Erhm, jij maakt het ervan met je kopie gezwetsquote:Op maandag 28 juli 2014 16:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Anders ga je ff mierenneuken over termen. Je weet heus wel wat ik bedoel. Ga je straks ook ontkennen dat de film op bluray niet de film is die de studio heeft gemaakt want hun originelen zijn een andere resolutie.
Jij bent degene die hier een vergelijking maakt tussen een product wegnemen bij de Jumbo met het downloaden van een filmquote:Op maandag 28 juli 2014 16:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Erhm, jij maakt het ervan met je kopie gezwets
Punt is dat er veel mensen zijn voor wie élke euro teveel is. Ook al zullen ze dat ontkennen. Toen er niks was, nu er Netflix en andere alternatieven zijn, altijd. Ook al kosten films straks 10 cent, dan nóg zullen mensen gaan downloaden. Gewoon omdat het kan en omdat ze vinden dat ze er recht op hebben omdat [insert domme reden].quote:Op maandag 28 juli 2014 16:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee. Illegaal downloaden of illegaal streamen is illegaal.
Een dienst als Netflix, HBO of Videoland Unlimited is betaald EN legaal.
Het is voor de wet beiden gelijk, beiden is illegaal en strafbaar. Dus een prima vergelijking.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent degene die hier een vergelijking maakt tussen een product wegnemen bij de Jumbo met het downloaden van een film
Met doorgaans een mindere kwaliteit dan wanneer het ook te downloaden is.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Iemand vermoorden is ook illegaal en strafbaar. Dat maakt het niet vergelijkbaar. Download en stelen zijn dan ook strafbaar op verschillende gronden.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het is voor de wet beiden gelijk, beiden is illegaal en strafbaar. Dus een prima vergelijking.
Het ontwijkende gelul over een 'fysiek product wegnemen' is gewoonweg zielig te noemen in deze tijd. Het is en blijft precies hetzelfde, hoe hard je ook ontkent.
Zo zullen er ook altijd fietsen gejat worden, daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik blijf het sneu vinden dat mensen zo zijn. Ben blij dat in mijn kringen de meesten gewoon legale oplossingen gebruiken.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Punt is dat er veel mensen zijn voor wie élke euro teveel is. Ook al zullen ze dat ontkennen. Toen er niks was, nu er Netflix en andere alternatieven zijn, altijd. Ook al kosten films straks 10 cent, dan nóg zullen mensen gaan downloaden. Gewoon omdat het kan en omdat ze vinden dat ze er recht op hebben omdat [insert domme reden].
Ik denk niet dat je daar iets tegen doet.
En dus is het legaal om de wet te overtreden?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met doorgaans een mindere kwaliteit dan wanneer het ook te downloaden is.
Ik koop en stream (legaal) me ook suf, maar ik heb 1 zonde: tv series. Series die hier niet op tv komen en waarschijnlijk ook nooit zullen komen. Die download ik wel eens ja. Maar verder consumeer ik me kapot, ga ook regelmatig naar de bios, dus die kan ik nog verantwoorden voor mezelfquote:Op maandag 28 juli 2014 16:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zo zullen er ook altijd fietsen gejat worden, daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik blijf het sneu vinden dat mensen zo zijn. Ben blij dat in mijn kringen de meesten gewoon legale oplossingen gebruiken.
Dat zal altijd een discussie blijven, series die hier niet uitkomen. De vraag is in hoeverre het zelf oplossen geoorloofd is, maar ik kan mij wel voorstellen dat je in dat geval een omweg zoekt.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:08 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik koop en stream (legaal) me ook suf, maar ik heb 1 zonde: tv series. Series die hier niet op tv komen en waarschijnlijk ook nooit zullen komen. Die download ik wel eens ja. Maar verder consumeer ik me kapot, ga ook regelmatig naar de bios, dus die kan ik nog verantwoorden voor mezelf. Ook al mag het idd niet.
ah ja je hebt helemaal gelijk nu even een qhd video van 1mb downloaden goeie kwaliteit hoor dat qhdquote:Op maandag 28 juli 2014 16:07 schreef Tha_Duck het volgende:
En welk zogenaamde kwaliteitsverschil? Netflix, HBO en Videoland zijn gewoon HD.
Sinds Netflix download ik wel veel minder series idd. Ben bijvoorbeeld begonnen aan Dr. Who, daar alleen al mee kun je je zo lang vermaken. Er is zoveel 'oud' en moois wat dat betreft. Andere interessante zaken komen dan over een jaar of 2 jaar wel weer op Netflix oidquote:Op maandag 28 juli 2014 16:10 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat zal altijd een discussie blijven, series die hier niet uitkomen. De vraag is in hoeverre het zelf oplossen geoorloofd is, maar ik kan mij wel voorstellen dat je in dat geval een omweg zoekt.
Ik denk dat als er meer markt voor komt dat het dan een stuk beter zal worden, als je ziet hoe booming Netflix is bijvoorbeeld dan blijkt dat er veel vraag is. Veel series komen nu al over de plas en ik denk dat het meer en meer zal worden.
Wacht waar overtreed ik de wet?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En dus is het legaal om de wet te overtreden?
Ja? Waar probeer je je uit te kletsen?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
ah ja je hebt helemaal gelijk nu even een qhd video van 1mb downloaden goeie kwaliteit hoor dat qhd
Je hebt verdomme geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja? Waar probeer je je uit te kletsen?
quote:
(beroerde) Bron: http://www.telegraaf.nl/d(...)echt_illegaal__.htmlquote:Illegaal downloaden nu echt illegaal
Illegaal downloaden van bestanden zoals muziek en film mag niet meer. Dat heeft het ministerie van Veiligheid en Justitie donderdag bekendgemaakt in reactie op een uitspraak van het Europese Hof van Justitie. Het faciliteren van illegaal aanbod is daarmee „zonder meer illegaal”, liet directeur Tim Kuik van de stichting Brein Tim Kuik weten. De stichting kan dus makkelijker achter de aanbieders van het materiaal aan.
Het hof haalde donderdag een streep door de Nederlandse thuiskopieregeling. Daarmee werd ook de bijl gezet in het downloaden van illegaal materiaal, iets wat in Nederland werd gedoogd en gecompenseerd door die thuiskopieheffing. Dat is een extra heffing op informatiedragers zoals lege cd's en apparaten zoals smartphones. Het geld kwam ten goede aan de rechthebbenden van het materiaal dat illegaal werd gedownload.
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt verdomme geen idee waar je het over hebt.
Je hebt HD en je hebt HD. Wat jij "HD" noemt geeft gewoon aan dat het 1920 bij 1080 pixels is. Het zegt niks over de bitrate, compressie etc.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ja? Waar probeer je je uit te kletsen?
Wauw je kunt irrelevante linkjes copy-pasten.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
[..]
(beroerde) Bron: http://www.telegraaf.nl/d(...)echt_illegaal__.html
Netflix is de beeldkwaliteit over het algemeen maar matig in vergelijking met een fatsoenlijke blu-ray ripquote:Op maandag 28 juli 2014 15:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Er zijn genoeg legale alternatieven met een fatsoenlijk aanbod: Netflix, HBO en Videoland Unlimited zijn de eerste opties die in mij opkomen.
ok, bedankt voor de melding...quote:Op maandag 28 juli 2014 16:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee. Illegaal downloaden of illegaal streamen is illegaal.
En je hebt SD, en Super HD. En je hebt ook macaroni en spaghetti.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:14 schreef Susteren het volgende:
[..]
Je hebt HD en je hebt HD. Wat jij "HD" noemt geeft gewoon aan dat het 1920 bij 1080 pixels is. Het zegt niks over de bitrate, compressie etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |